Følg os på Facebook
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84940
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 21:49
Emne: Følg os på Facebook
Skrevet af: Lars
Emne: Følg os på Facebook
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 22:29
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4105"> |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4105 - Følg os på Facebook |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4105 - Recordere.dk kan nu også følges på Facebook. Bliv fan allerede i dag. |
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Svar:
Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 22:33
Fint nok, - men gider bare ikke rigtigt det der "Fjæsbog". .
------------- Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
Skrevet af: musicus
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 22:38
Amen, Brother. Amen.
------------- LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 22:46
facebook.. hvad er det?
enig gider det heller ikke.. hvad skal man dog bruge det til
------------- Mvh
René
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 23:15
Hvad med en App til iPhone/iPad/iPod Touch?Ligesom Avsforum.com. http://itunes.apple.com/dk/app/avsforum/id371309999?mt=8 - http://itunes.apple.com/dk/app/avsforum/id371309999?mt=8
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 17:59
Jeg melder mig til hvor-er-jeg-ligeglad-med-facebook flokken
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX
Tæller nu film i K!
|
Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 21:19
Det samme her; jeg har ikke fidus til Facebook, og bruger det ikke.
Bare det ikke ender for recordere.dk, som det er sket med en del radioprogrammer på P3...
De henviser ofte til deres Facebook profil. Bliv "ven" med os og læs mere på Facebook; se video'en på Facebook osv., selv om de har deres egen side på dr.dk. hvor de lige så godt kunne have lagt deres materiale.
Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor man skal placere indhold på Facebook, i stedet for på de enkelte programmer's side hvor alle, også dem der ikke bruger Facebook kan komme til dem.
Er det den her ligegyldige jagt på "venner"?
Så længe alle nyheder og lign. kommer op på denne side, er det fint.
|
Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 21:31
Er Facebook blevet det nye WWW i WWW'et?
For nogle dage siden gik jeg ind på statusside for en spilserver. Der stod, at hvis man ville have aktuel info, skulle man gå ind på deres side på Facebook. Hvorfor bringer man ikke den aktuelle info på sin egen hjemmeside i stedet for at bringe den på et fremmed firmas hjemmeside?
I reklamerne henviser man til en side på Facebook. Hvorfor viser man ikke produktoplysninger på sin egen hjemmeside i stedet for at bringe dem på et fremmed firmas hjemmeside?
Ud over at være en sur gammel Facebook-modstander undrer jeg mig over, at firmaer vil give så meget kontrol over egen kommunikation fra sig.
|
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 21:46
Allan Olesen skrev:
Er Facebook blevet det nye WWW i WWW'et?
For nogle dage siden gik jeg ind på statusside for en spilserver. Der stod, at hvis man ville have aktuel info, skulle man gå ind på deres side på Facebook. Hvorfor bringer man ikke den aktuelle info på sin egen hjemmeside i stedet for at bringe den på et fremmed firmas hjemmeside?
I reklamerne henviser man til en side på Facebook. Hvorfor viser man ikke produktoplysninger på sin egen hjemmeside i stedet for at bringe dem på et fremmed firmas hjemmeside?
Ud over at være en sur gammel Facebook-modstander undrer jeg mig over, at firmaer vil give så meget kontrol over egen kommunikation fra sig.
|
Ja, det er præcist det jeg mener.
Jeg kan kun håbe på at det går Facebook som det gik MySpace. Eller Friendster...
|
Skrevet af: katbird
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 22:00
Lars skrev:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4105"> |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4105 - Følg os på Facebook |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4105 -
|
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 22:16
Hej Alle
Jeg tror i har misforstået hvad Facebook er i denne sammenhæng, altså teknisk set.
Dem der dyrker Facebook, og det er en meget stor procentdel af befolkningen (>30%), de tjekker mange gange dagligt deres "facebook indbakke".
Blander sig med familie og venner ect. Facebook indbakken er som en email indbakke, blot er det ikke mails men alt muligt andet der skal observeres, læses og besvares.
Ved at være tilstede på Facebook kan man levere indhold til den indbakke, for de som ønsker det. Det betyder at de holdes ajour med vigtige nyheder, anmeldelser og begivenheder dér også.
Præcis som at følge et RSS feed eller løbende tjekke forsiden på recordere.dk, her blot serveret på en anden måde. Når de så vælger at klikke på en nyhed, forlades Facebook og de er på recordere.dk. Præcis som en RSS reader.
====
Men for de der ikke er på Facebook, der der slet ingen ændringer !
/Lars
|
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 22:44
Lars skrev:
Men for de der ikke er på Facebook, der der slet ingen ændringer !
/Lars |
Tak for det; det var rart at høre.
|
Skrevet af: bomndk
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 22:50
Nemlig!!
------------- Mvh Bo
|
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 20-August-2010 kl. 23:54
kaizer skrev:
Er det den her ligegyldige jagt på "venner"?
|
Hehe, ja, har godt nok fjæsbog, men man får næsten mindreværdskomplekser når man sidder med ca. 100 venner på sin liste og alle andre har 500-600 "venner"
Jeg er også glad for alle de "Bliv fan af os og se de 10 sjoveste ting kvinder gør under sex"-sider som der er et hobetal af. For ikke at nævne de konstante "Du er blevet inviteret af xxx xxx til gruppen xxx"..
Jeg forstår ikke hvorfor det er så populært som det er. Det er jo bare Arto for voksne og unge samlet.
|
Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 00:39
Utroligt at folk reagerer så negativt på det her. Det er jo ikke fordi recordere.dk bliver flyttet over på Facebook. I denne sammenhæng er det jo blot en dør til endnu flere brugere og mere udbredelse. Uden at jeg kender planerne, så tror jeg mere det er et spørgsmål om at der på Facebook kommer til at stå "Se mere på recordere.dk" end at der på recordere.dk kommer til at stå "se mere på vores Facebook side".
Det er gratis reklame da det bliver spredt vidt omkring. Når jeg skriver "synes om" Recordere.dk ryger det ud til alle mine Facebook "Venner". Hver gang jeg "synes om" en artikel, nyhed eller lign ryger det også ud til alle. Chancen for at der på et eller andet tidspunkt er nogle stykker der opdager noget af dette og hopper ind på siden er jo ihvertfald tilstede.
|
Skrevet af: dreamz
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 00:44
Det er et fint tilbud, som man naturligvis bare kan lade være med at benytte sig af. recordere.dk hægter sig jo blot på den strøm af firmaer og medievirksomheder, som benytter Facebook som endnu en markedsføringskanal.
Jeg går ud fra, at fordelen er, at man får nyheder recordere.dk tikkende ind på sin facebook-side. Ulempen er naturligvis Facebooks noget uigennemskuelige privatlivsregler. Det er f.eks. uklart for mig, at hvis jeg melder mig som fan, får recordere så adgang til mig og mine venners oplysninger?
Her forudsætter jeg, at man bruger Facebooks standardindstillinger for privacy.
|
Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 01:14
jonaskp skrev:
Utroligt at folk reagerer så negativt på det her. Det er jo ikke fordi recordere.dk bliver flyttet over på Facebook. I denne sammenhæng er det jo blot en dør til endnu flere brugere og mere udbredelse.
Uden at jeg kender planerne, så tror jeg mere det er et spørgsmål om at der på Facebook kommer til at stå "Se mere på recordere.dk" end at der på recordere.dk kommer til at stå "se mere på vores Facebook side".
Det er gratis reklame da det bliver spredt vidt omkring. Når jeg skriver "synes om" Recordere.dk ryger det ud til alle mine Facebook "Venner". Hver gang jeg "synes om" en artikel, nyhed eller lign ryger det også ud til alle.
Chancen for at der på et eller andet tidspunkt er nogle stykker der opdager noget af dette og hopper ind på siden er jo ihvertfald tilstede. |
Enig .
Et godt og logisk initiativ fra Recordere gav bare flere af os en mulighed for lige, at lufte en almen træthed over hvor meget "fjæsbog" er kommet til at fylde . Recordere er et elekronisk medie og skal selvfølgeligt være fremme i skoene .
------------- Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 08:25
dreamz skrev:
Jeg går ud fra, at fordelen er, at man får nyheder recordere.dk tikkende ind på sin facebook-side. |
Ja, udvalgte nyheder. Vi poster ikke det hele.
dreamz skrev:
Ulempen er naturligvis Facebooks noget uigennemskuelige privatlivsregler. Det er f.eks. uklart for mig, at hvis jeg melder mig som fan, får recordere så adgang til mig og mine venners oplysninger?
Her forudsætter jeg, at man bruger Facebooks standardindstillinger for privacy. |
Ingen forskel. Dem der har en fanside kan ikke se andet end alle andre.
/Lars ------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: dreamz
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 08:46
Lars skrev:
dreamz skrev:
Ulempen er naturligvis Facebooks noget uigennemskuelige privatlivsregler. Det er f.eks. uklart for mig, at hvis jeg melder mig som fan, får recordere så adgang til mig og mine venners oplysninger?
Her forudsætter jeg, at man bruger Facebooks standardindstillinger for privacy. |
Ingen forskel. Dem der har en fanside kan ikke se andet end alle andre.
/Lars |
Er det nu helt rigtigt? På Facebook er jeg eksempelvis fan af Politiken, og jeg ser ofte i meddelelsesområdet øverst til højre, at der står 'Dine venner, der er fan Politiken synes også godt om Berlingske Tidende.'
Så en eller anden form for udveksling af informationer mellem Facebook-systemet, mig og mine venner må der finde sted.
|
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 11:17
dreamz skrev:
Er det nu helt rigtigt? På Facebook er jeg eksempelvis fan af Politiken, og jeg ser ofte i meddelelsesområdet øverst til højre, at der står 'Dine venner, der er fan Politiken synes også godt om Berlingske Tidende.'
Så en eller anden form for udveksling af informationer mellem Facebook-systemet, mig og mine venner må der finde sted. |
Ja, Facebook ved alt om din profil.
Men som administratorer af en fanside, kan vi ikke se mere end alle andre almindelige brugere af Facebook.
/Lars
|
Skrevet af: katbird
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 13:16
Lennon skrev:
jonaskp skrev:
Utroligt at folk reagerer så negativt på det her. Det er jo ikke fordi recordere.dk bliver flyttet over på Facebook. I denne sammenhæng er det jo blot en dør til endnu flere brugere og mere udbredelse.
Det er gratis reklame da det bliver spredt vidt omkring. Når jeg skriver "synes om" Recordere.dk ryger det ud til alle mine Facebook "Venner". Hver gang jeg "synes om" en artikel, nyhed eller lign ryger det også ud til alle.
Chancen for at der på et eller andet tidspunkt er nogle stykker der opdager noget af dette og hopper ind på siden er jo ihvertfald tilstede. |
Enig .
Et godt og logisk initiativ fra Recordere gav bare flere af os en mulighed for lige, at lufte en almen træthed over hvor meget "fjæsbog" er kommet til at fylde . Recordere er et elekronisk medie og skal selvfølgeligt være fremme i skoene . |
Ja for 1 million fluer kan ikke tage fejl, lort er godt.
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 14:08
katbird skrev:
Lennon skrev:
jonaskp skrev:
Enig .
Et godt og logisk initiativ fra Recordere gav bare flere af os en mulighed for lige, at lufte en almen træthed over hvor meget "fjæsbog" er kommet til at fylde . Recordere er et elekronisk medie og skal selvfølgeligt være fremme i skoene . |
Ja for 1 million fluer kan ikke tage fejl, lort er godt. |
Det var da pokkers så negativ du er. Du kan jo bare lade være med at bruge det tilbud - alt andet er jo som det plejer
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: Baron
Skrevet den: 24-August-2010 kl. 15:29
[/QUOTE]
Ja for 1 million fluer kan ikke tage fejl, lort er godt. [/QUOTE]
Haha- nu er det jo bare et tilbud.. personligt er jeg da meldt til (sammen med 410 andre personer lige p.t.) - synes at det er et godt tilbud til os brugere...
------------- Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
|
|
| |