Print side | Luk vindue

Flemmings Blu-Ray samling

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Min hjemmebiograf
Forumbeskrivelse: Vis dit udstyr frem for andre brugere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85018
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 08:46

Emne: Flemmings Blu-Ray samling
Skrevet af: Hother
Emne: Flemmings Blu-Ray samling
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 19:46
Jeg har altid været meget imponeret over det antal film som Flemming indkøber. Jeg har ikke mindst været betænkelig ved, hvorledes Flemming dog kan opbevare alle disse film - for det er ret sjældent Flemming sælger nogle af sine filmLOL

Groft provokeret har Flemming nu indvilliget i, at sende mig nogle billeder af hans film samling, og disse bringes så her.

Og Flemming, du kan jo fortsætte tråden, som din egen hjemmebio fremvisning fremover - hvis du har lystTongue

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 19:49
IMPONERENDE SAMLING Clap

Men flemming, sig mig lige hvorfor det er så vigtigt med tyndere covers, når der er masser af luft over filmene på hver hylde Tongue

Skrevet af: Baron
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 19:53
Hold da op... der er da nok at gå i gang med...
Thumbs Up

-------------
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

IMPONERENDE SAMLING Clap

Men flemming, sig mig lige hvorfor det er så vigtigt med tyndere covers, når der er masser af luft over filmene på hver hylde Tongue
Jeg kender mig selv. De huller bliver hurtigt fyldt. Jeg har lige solgt lidt ud af dvdér på det sidste og har lige flyttet dem 2 rækker til venstre.
Der var nemlig fyldt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 19:56
Ja, jeg må jo indrømme, at jeg vel har ca. 40 film. Og jeg har ikke set dem alle endnuLOL

Jeg er bare meget imponeret over Flemmings samling, men jeg ville bare ALDRIG få tid til at se dem alleTongueEmbarrassed

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 19:57
Har du noget tal på hvor mange BD og hvor mange DVD der er?Wacko

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 19:59

754 af de blå.Smile Dvd har jeg opgivet at tælle.Embarrassed

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ja, jeg må jo indrømme, at jeg vel har ca. 40 film. Og jeg har ikke set dem alle endnuLOL

Jeg er bare meget imponeret over Flemmings samling, men jeg ville bare ALDRIG få tid til at se dem alleTongueEmbarrassed
Jeg mangler også selv at se mange af dem.Ouch De er jo bare så tarvelige at udgive mange af dem jeg har/havde på dvd.Shocked

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: frugtkompot
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:02
Har du nogen ide om, hvor meget værdien af samlingen er?

Den må være enorm! :o

-------------
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Blu-ray, 754X 150-160 i snit. Og 1500-2000 dvd af en al for dyr pris.
Men jeg ryger, drikker eller går ikke med piger.LOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Blu-ray, 754X 150-160 i snit. Og 1500-2000 dvd af en al for dyr pris.
Men jeg ryger, drikker eller går ikke med piger.LOL
Ih hvor er du tristLOL

Jeghar til gengæld regnet på, at du må have noget i retningen af 7 gange så mange BD-film, som der findes i min lokale Block BusterLOL 

-------------

Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:23
Imponerende flemmingSmile , jeg har selv købt ca 280 BD på lidt under 2 år , men dig kan jeg altså hamle op med....
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet af: musicus
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:41

754 stk. på Blu-ray!?? Gott im Himmel! Clap
Jeg anerkender hermed min overmand og mester ud i film-samleriets ædle kunst.

Selv har jeg kun formået at snige mig op på ca. 560 film på HD-format - alle HD-DVD'erne iberegnet.
Jeg må vist til at stramme mig an. Big smile

-------------
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

754 stk. på Blu-ray!?? Gott im Himmel! Clap
Jeg anerkender hermed min overmand og mester ud i film-samleriets ædel kunst.

Selv har jeg kun formået at snige mig op på ca. 560 på HD-format - HD-DVD'erne iberegnet. Jeg må vist til at stramme mig an. Big smile
Jeg havde egentlig regnet med du var over mig.Smile Du køber jo en del, bla herinde.Wink Men du er da godt med.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Imponerende flemmingSmile , jeg har selv købt ca 280 BD på lidt under 2 år , men dig kan jeg altså hamle op med....
MVH
Det bliver meget værre det næste år. Tænk på alle de fede film som er på vej. Jeg må snart ud og sælge konen for at få råd.LOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:49
Næste år , ja pyha det tør jeg ikke tænke på endnu , der er jo MASSER af gode film der udkommer her i efteråretSmile , som vi lige skal have først....
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet af: BusinessBo
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 20:57

754 er der inkl ekstramateriale ? LOL

-------------
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af tupac85 tupac85 skrev:

754 er der inkl ekstramateriale ? LOL

Jada.Big smileLOL Det er titler.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: BusinessBo
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 21:30

Jeg tror aldrig jeg har set så mange forskellige i en fysisk butik.

Det er jo det rene american block buster hehe Wink

-------------
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4

Skrevet af: vasif
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 21:34
Min holdning er, at kunsten ikke er, hvor mange film man har, det bekræfter bare, at man måske har mange penge imellem hænderne, men mere indholdet af sin samling. Men bestemt en bekræftelse af sin passion for sin hobby, og det skaber da optimisme.
Nuvel, der er sikkert mange gode film imellem, men sikkert lige så mange mere eller mindre middelmådige film eller serier, som man måske kun får set en enkelt gang, og så ellers samler støv. Men ak, jeg må da indrømme, at hvis jeg selv havde flere penge til fritidskøb, ville jeg da sikkert også i mindre grad stor-forbruge på andre områder, selvom behovet egentlig ikke ville der.
Hvis du en dag skulle føle behov for at sælge lidt ud, kunne man jo helt sikkert nok lave en god handel:)

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Min holdning er, at kunsten ikke er, hvor mange film man har, det bekræfter bare, at man måske har mange penge imellem hænderne, men mere indholdet af sin samling. Men bestemt en bekræftelse af sin passion for sin hobby, og det skaber da optimisme.
Nuvel, der er sikkert mange gode film imellem, men sikkert lige så mange mere eller mindre middelmådige film eller serier, som man måske kun får set en enkelt gang, og så ellers samler støv. Men ak, jeg må da indrømme, at hvis jeg selv havde flere penge til fritidskøb, ville jeg da sikkert også i mindre grad stor-forbruge på andre områder, selvom behovet egentlig ikke ville der.
Hvis du en dag skulle føle behov for at sælge lidt ud, kunne man jo helt sikkert nok lave en god handel:)

Nuvel - det skulle ikke undre mig andet, end at Flemming har anskaffet de film simpelthen fordi, at han gerne ville have demWink

-------------

Skrevet den: 21-August-2010 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Min holdning er, at kunsten ikke er, hvor mange film man har, men mere indholdet af sin samling.
Hmm .... tja, man burde vel bare ha' holdt sig til "Panserkrydseren Potemkin", "Dr. Mabuse", "Metropolis" og "Citizen Kane" - og så ellers stoppet, mens legen (og filmsamlingen) var god. Wink Jim Carrey og Eddie Murphy trækker jo unægteligt niveauet lidt ned. LOL

-------------

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

2x DVDO Edge

Skrevet af: mikkelfrost
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 22:24
754 stk .. hvis vi siger at hver film er 90 min så er det 47 dage og 3 timers film ..

så det bare at gå i venter hi :)

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 22:34
Hold kæft hvor er du tavelig Flemming!

Du har en milliard blu rays og jeg hr kun 6 :)

imponerende :D

Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 02:12
Er der nogen speciel grund til at de ligger ned?

Skrevet af: MF1971
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 06:34
Jeg troede jeg havde mange af de blå, omkring 400, så der er langt op...

Og ja, hvorfor ligger de ned, Flemming ?

Mvh
Michael/MF1971

-------------
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855

Skrevet af: Schjelde
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 08:20
Ser flot ud Flemming. Må være en af de større samlinger i Danmark (privat eller erhverv er vist underodnet Smile).
Synes det er imponerende med så mange film, og tager sku mere hatten af for så mange film, mere end en hjemmebio tråd med folk med TV / Receiver / afspillere for kr. 30.000,- men de bruger det til at se TV3 Puls da de ikke har "tid" til mere end 30 blu-ray film.

-------------
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset

Skrevet af: Ning
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 10:24
De ligger vel ned for at man ikke skal få hold i nakken når man skal se hvad der er af guld på hylderneGeek

-------------
Ning

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af mikkelfrost mikkelfrost skrev:

754 stk .. hvis vi siger at hver film er 90 min så er det 47 dage og 3 timers film ..

så det bare at gå i venter hi :)
Så er der lige serierne, bla. 6 sæs af lost. Det tager lidt længere tid.Wink

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Hold kæft hvor er du tavelig Flemming!

Du har en milliard blu rays og jeg hr kun 6 :)

imponerende :D
Det skal nok komme.Smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af MF1971 MF1971 skrev:

Jeg troede jeg havde mange af de blå, omkring 400, så der er langt op...

Og ja, hvorfor ligger de ned, Flemming ?

Mvh
Michael/MF1971
Det er da også en pæn sjat.
De ligger ned, netop fordi jeg ikke gider gå med hovedet på skrå, når jeg skal have fat i en at se.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

Ser flot ud Flemming. Må være en af de større samlinger i Danmark (privat eller erhverv er vist underodnet Smile).
Synes det er imponerende med så mange film, og tager sku mere hatten af for så mange film, mere end en hjemmebio tråd med folk med TV / Receiver / afspillere for kr. 30.000,- men de bruger det til at se TV3 Puls da de ikke har "tid" til mere end 30 blu-ray film.
Det er ikke engang løgn. Det er også meget lidt tv jeg ser.Smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 10:37

Nu kan man jo også benytte sit setup til andet end billede. Jeg ser f.eks. ikke ret meget TV, men lytter til gengæld til musikTongue

-------------

Skrevet af: Henrik K Kristensen
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 10:42
Meget meget imponerende samling Flemming.

Jeg har 3 Blu-Ray film, men endnu ingen afspiller LOL

- The Day After Tomorrow
- A Knights Tale
- Sin City

... må hellere finde mig en afspiller Smile

Skrevet af: Aim
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 11:20

Nu kan man jo også benytte sit setup til andet end billede. Jeg ser f.eks. ikke ret meget TV, men lytter til gengæld til musikTongue
Så skulle du da have overvejet et mere seriøst stereo setup. Det ville give langt mere detajlerigdom, punch og ikke mindst musikkalitet hvis du have langt et tilsvarene beløb på et stereosetup. Og ja men de 40 film +´- , så burde du overveje et skift til rendyrket analog stereo klasse A lyd Smile 

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119843&title=herreklubben-byggetrd - Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Så skulle du da have overvejet et mere seriøst stereo setup. Det ville give langt mere detajlerigdom, punch og ikke mindst musikkalitet hvis du have langt et tilsvarene beløb på et stereosetup. Og ja men de 40 film +´- , så burde du overveje et skift til rendyrket analog stereo klasse A lyd Smile 
For mig er mit setup nu seriøst nok - alt andet lige er det jo et "Kombianlæg", der skal kunne helst det hele, og på rimelig visSmile

-------------

Skrevet af: Firebird
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 11:49
Wow! Sikke dog en kæmpe samling. ClapClapClap Og, jeg har endnu ikke en eneste Blu-ray film. Embarrassed Heldigvis er jeg kommet af med langt de fleste af mine DVD-film. Nogle af dem skal jeg dog have på Blu-ray.

Her kommer det gyldne spørgsmål: Hvor mange Blu-ray film har du ca. lejet indtil nu? Eller har du "kun" købt Blu-rays indtil nu?

-------------
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Wow! Sikke dog en kæmpe samling. ClapClapClap Og, jeg har endnu ikke en eneste Blu-ray film. Embarrassed Heldigvis er jeg kommet af med langt de fleste af mine DVD-film. Nogle af dem skal jeg dog have på Blu-ray.

Her kommer det gyldne spørgsmål: Hvor mange Blu-ray film har du ca. lejet indtil nu? Eller har du "kun" købt Blu-rays indtil nu?

Lejet, det er nok under 10.Smile De fleste film kender jeg i forvejen, eller har været i biffen og set. Og så er der nogle skuespillere, hvor jeg bare skal have filmen. Og så ind imellem så kommer der jo nogle fejlkøb, men så er det jo godt at de kan sælges.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Vijnana
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 12:09
Det lyserøde dukkehus peger på at du har invaderet børneværelset med dine film? Eller?

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Vijnana Vijnana skrev:

Det lyserøde dukkehus peger på at du har invaderet børneværelset med dine film? Eller?
Jaa, godt nok er jeg lidt legebarn,LOL men det er tøsernes legeværelse, hvor jeg har lånt lidt vægplads. Konen vil sgu have klædeskab i soveværelset.Cry

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 12:37

Lejet, det er nok under 10.Smile De fleste film kender jeg i forvejen, eller har været i biffen og set. Og så er der nogle skuespillere, hvor jeg bare skal have filmen. Og så ind imellem så kommer der jo nogle fejlkøb, men så er det jo godt at de kan sælges.Big smile
Tjaaa, fejlkøb af DVD-film har jeg også haft et par stykker af. Dem har jeg bare givet væk. Det samme gælder Cd'er. Hold da op noget lortemusik jeg har købt i gennem tiderne. LOL Jeg har endda haft noget så rædselsfuldt som Samantha Fox (Touch Me, Maxi version) på vinyl...Embarrassed Nå, jeg var også kun atten dengang..., og, pigerne vrikkede som gale på dansegulvet når den blev spillet på diskotekerne, så det var da ikke helt tosset at kunne sige: Dén plade har jeg også. Nej, jeg har Maxi versionen. Dén skal du høre... Wink Jeg har dog aldrig købt Hip Hop/Rap eller boy band musik..., men, i firserne havde jeg en pæn samling POP/Disco og Rock musik.

-------------

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 12:37
Man kan da ikke vise sådan en samling uden at vise sit udstyr hvor det nydes!!

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 12:45

Tjaaa, fejlkøb af DVD-film har jeg også haft et par stykker af. Dem har jeg bare givet væk. Det samme gælder Cd'er. Hold da op noget lortemusik jeg har købt i gennem tiderne. LOL Jeg har endda haft noget så rædselsfuldt som Samantha Fox (Touch Me, Maxi version) på vinyl...Embarrassed Nå, jeg var også kun atten dengang..., og, pigerne vrikkede som gale på dansegulvet når den blev spillet på diskotekerne, så det var da ikke helt tosset at kunne sige: Dén plade har jeg også. Nej, jeg har Maxi versionen. Dén skal du høre... Wink Jeg har dog aldrig købt Hip Hop/Rap eller boy band musik..., men, i firserne havde jeg en pæn samling POP/Disco og Rock musik.
Ja, der kommer en del fejlkøb igennem året. Det ville være lidt for dyrt, at bare forære film væk, som kan tjene lidt ind igen.
Den har jeg faktisk også haft, med samantha. Hun var jo ikke grim.Shocked Jeg tror jeg har haft købt alle typer af musik. Men nu hører jeg faktisk kun musik i bilen, så det er ikke så meget at det sker.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Man kan da ikke vise sådan en samling uden at vise sit udstyr hvor det nydes!!
Det tror jeg venter lidt. Jeg er langt fra tilfreds med det nuværende. Skal have nye fronthøjttalere og et nyt tv, når der kommer noget i den størrelse som konen beordrer. Så der er en del der skal laves om.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Schjelde
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 13:15
Hother det var nu bestemt ikke for at klantre folk der bruger mange penge på "hardware" og ingen "software" har. Mht. musik behøves jo hverken 3D, projektor, receiver eller nødvendigvis baghøjttalere / center (ikke for at starte diskussion om musik-film ikke kan nydes osv.).
- Jeg har selv været i dén situation indenfor computer-hardware hvor jeg ville slå verdensrekorder igen og igen indenfor 3D rendering. Det krævede det bedste af det bedste og sponsor indenfor processor levering og grafikkort, samt en urimelig mængde penge......Meeen jeg kiggede da på internet og tjekkede mil mail i ny og næ.... Wink
Så bruger man kr. 20.000 på billede, kr. 10.000 på receiver osv. osv. for at have 30 Blu-ray i sin samling, kunne det overvejes om ikke det kan betale sig med taxa-bon til og fra biografen er billigere LOL og stadig have penge til et stereo setup der slår de fleste "kompromi højttalere / receivere".
Men nok om det og endnu engang....synes bare Flemmings filmsamling er sindssyg. At have en større samling end den lokale video-pusher er sku ok Thumbs Up

-------------
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 14:03

Ja, der kommer en del fejlkøb igennem året. Det ville være lidt for dyrt, at bare forære film væk, som kan tjene lidt ind igen.
Den har jeg faktisk også haft, med samantha. Hun var jo ikke grim.Shocked Jeg tror jeg har haft købt alle typer af musik. Men nu hører jeg faktisk kun musik i bilen, så det er ikke så meget at det sker.
Det er jo ikke sådan at jeg ikke har fået noget igen af de folk som jeg har givet noget. Jeg har bare ikke villet have kontanter for noget som jeg selv syntes var noget bras når andre kunne få glæde af det. Jeg gav for nogle år siden en pæn stak Cd'er og DVD film væk. Til gengæld fik jeg masse gratis drinks i byen og et par andre ting af den samme person. (Det var en fed weekend). Det var ikke noget jeg bad om. Jeg fik bare noget til gengæld.

Nææ, hun var da ret lækker..., og fræk...Tongue

-------------

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 14:09

Det er jo ikke sådan at jeg ikke har fået noget igen af de folk som jeg har givet noget. Jeg har bare ikke villet have kontanter for noget som jeg selv syntes var noget bras når andre kunne få glæde af det. Jeg gav for nogle år siden en pæn stak Cd'er og DVD film væk. Til gengæld fik jeg masse gratis drinks i byen og et par andre ting af den samme person. (Det var en fed weekend). Det var ikke noget jeg bad om. Jeg fik bare noget til gengæld.

Ja, jeg har da også foræret lpér, singler med mere væk. Men blu-ray, der er ikke nogen af mine nærmeste venner som har det endnu. De er lidt sløve.Wink

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 14:18

Det er jo ikke sådan at jeg ikke har fået noget igen af de folk som jeg har givet noget. Jeg har bare ikke villet have kontanter for noget som jeg selv syntes var noget bras når andre kunne få glæde af det. Jeg gav for nogle år siden en pæn stak Cd'er og DVD film væk. Til gengæld fik jeg masse gratis drinks i byen og et par andre ting af den samme person. (Det var en fed weekend). Det var ikke noget jeg bad om. Jeg fik bare noget til gengæld.Nææ, hun var da ret lækker..., og fræk...Tongue

Ja, jeg har da også foræret lpér, singler med mere væk. Men blu-ray, der er ikke nogen af mine nærmeste venner som har det endnu. De er lidt sløve.Wink

Øv jeg troede at vi her på Recordere var dine venner

God forklaring du har på at de ligger ned.

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 14:27

Hæhæ, jeg er også lidt sløv på det område....Embarrassed

-------------

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 14:45
Det er da også fristende at blive ved med DVD'er når de nu kan købes til en ti'er og op Tongue

Men heldigvis er de blå også på vej ned i pris, så der kan blive råd til lidt nyt. De første kostede jo 2-300 kr Disapprove

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 15:42

Det er da også fristende at blive ved med DVD'er når de nu kan købes til en ti'er og op Tongue

Men heldigvis er de blå også på vej ned i pris, så der kan blive råd til lidt nyt. De første kostede jo 2-300 kr Disapprove
Jo, men, de fleste billige DVD'er er enten møgfilm i pakker med flere film eller også har man set dem så mange gange på TV at de ikke er værd at holde på. Det er de film jeg vil kalde for "giv-væk film"... Nogle af dem skal jeg dog have set på Blu-ray. Nogle køber jeg, andre lejer jeg i BB som ligger få minutter fra hvor jeg bor...

-------------

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet af: goAMinD
Skrevet den: 22-August-2010 kl. 17:27
Pænt mange film der Flemming Thumbs Up
Jeg stoppede også med DVD'er for ikke længe siden... solgte alle 312 DVD'er og er startet godt op med BD'er. Er nu oppe på 76. Jeg kører en politik, at ingen BD film må koste over kr. 100,- pr. stk. og Amazon har virkelig gode priser. I snit køber jeg BD-film hos Amazon til omkring kr. 67,- inkl. moms og fragt. Det er dælme rart at BD er blevet så prisvenligt. Men ok, jeg kan jo også vente på prisfaldende.

-------------
Blu-ray
http://www.planeswalker.dk/" rel="nofollow - Film

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af goAMinD goAMinD skrev:

Pænt mange film der Flemming Thumbs Up
Jeg stoppede også med DVD'er for ikke længe siden... solgte alle 312 DVD'er og er startet godt op med BD'er. Er nu oppe på 76. Jeg kører en politik, at ingen BD film må koste over kr. 100,- pr. stk. og Amazon har virkelig gode priser. I snit køber jeg BD-film hos Amazon til omkring kr. 67,- inkl. moms og fragt. Det er dælme rart at BD er blevet så prisvenligt. Men ok, jeg kan jo også vente på prisfaldende.
Det er nu rart når man elsker film, bare kan gå i kælderen og finde en.Big smile Men det der med at vente har jeg et problem med. Men ja, det er ret fedt at priserne er kommet ned. Jeg bruger også meget amazon, og der er det fedt med bdlive, for førhen måtte jeg kæmpe lidt mere, med at få oplysninger om tekster. Så det er rart det er et sted.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 20:38

Men det der med at vente har jeg et problem med. Men ja, det er ret fedt at priserne er kommet ned. Big smile
Jeg havde også et problem med at vente ...... i det mindste i starten, da BD-film i butikkerne stadig kostede omkring 300 bob stykket.

Men efter at have købt de første fire eller fem BD-skiver til ublu butikspris, kom den indre gnier så op i mig. Wink Nu kan jeg skam sagtens vente på prisfald, og har ydermere dén politik, at en BD-film maks. må koste mig 160 kr. Og langt de fleste film-anskaffelser sker nu på internettet til en rimelig pris.

For som en vis butikskæde altid siger: Det er dumt at betale for meget. LOL

-------------

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

2x DVDO Edge

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 20:54

Jeg havde også et problem med at vente ...... i det mindste i starten, da BD-film i butikkerne stadig kostede omkring 300 bob stykket.

Men efter at have købt de første fire eller fem BD-skiver til ublu butikspris, kom den indre gnier så op i mig. Wink Nu kan jeg skam sagtens vente på prisfald, og har ydermere dén politik, at en BD-film maks. må koste mig 160 kr. Og langt de fleste film-anskaffelser sker nu på internettet til en rimelig pris.

Håber ikke jeg hijacker tråden for meget, men jeg skal selv igang - hvor finder man som regel de bedste priser (inkl fragt) hvis man har danske undertekster som krav?

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Håber ikke jeg hijacker tråden for meget, men jeg skal selv igang - hvor finder man som regel de bedste priser (inkl fragt) hvis man har danske undertekster som krav?
Det er bare ok. Jeg køber langt de fleste hos amazon, og om der er dk tekst på, det kan så tjekkes her.
http://bdlive.dk/ - http://bdlive.dk/
Det er faktisk rigtig mange, fra uk som har dk tekst på.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 21:01

Men det der med at vente har jeg et problem med. Men ja, det er ret fedt at priserne er kommet ned. Big smile

Det er mest mindre titler, jeg godt kan vente på. Jeg har lidt store problemer at kunne vente på de store.Ouch

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 21:13

Det er bare ok. Jeg køber langt de fleste hos amazon, og om der er dk tekst på, det kan så tjekkes her.

Tusind tak for svaret.

Jeg vil holde øje med dem og se om det kan svare sig med dansk moms og fragt.

Skrevet den: 22-August-2010 kl. 21:58
Jeg syntes dog ikke det er så vært at finde ud af hvilke film dom har dk undertekster. Det er mere det med HD lyden. Det er sjælendt de skriver at der truehd osv på de forskellige hjemmesider. Derfor handler jeg tit blu ray i fysiske butiker for at være sikker på der er hd lyd på :)

Skrevet af: MF1971
Skrevet den: 23-August-2010 kl. 08:03

Oprindeligt skrevet af Vijnana Vijnana skrev:

Jaa, godt nok er jeg lidt legebarn,LOL men det er tøsernes legeværelse, hvor jeg har lånt lidt vægplads. Konen vil sgu have klædeskab i soveværelset.Cry
Ja ja, det ender sgu da med du er nødt til at skille dig af med børnene eller be dem om at flytte før tid, ellers er da ikke plads til kommende film LOLLOLLOL

Mvh
Michael/MF1971

-------------
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855

Skrevet af: veyron
Skrevet den: 23-August-2010 kl. 08:54

Respekt, sådan skal det bare gøres...
Super fed samling, og kender også det med i perioder at få købt mere end tiden tillader at se.
Keep up the good work, Flemming.

-------------
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI

Skrevet af: CaioN
Skrevet den: 23-August-2010 kl. 08:57

Tusind tak for svaret.

Jeg vil holde øje med dem og se om det kan svare sig med dansk moms og fragt.

Hos amazon.co.uk bliver moms indregnet i prisen når du opretter ordren, så du får ingen ekstra udgifter :)

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 09:21

Ja ja, det ender sgu da med du er nødt til at skille dig af med børnene eller be dem om at flytte før tid, ellers er da ikke plads til kommende film LOLLOLLOL

Mvh
Michael/MF1971
Det varer desværre nok lidt.LOL De er trodsalt kun 5½. Så jeg kan ikke lige smide dem ud.Smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 11:51

Mvh
Michael/MF1971
Det varer desværre nok lidt.LOL De er trodsalt kun 5½. Så jeg kan ikke lige smide dem ud.Smile
Hi hi, det er nok lettere at smide dig ud. Håber dog ikke det er nødvendigtTongueLOLEmbarrassed

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 12:24

Mvh
Michael/MF1971
Bare lav nogle skillevægge med gipsplader i deres værelser...Big smile

-------------

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 13:36

Jeg er ikke født med 10 tommelfingre, men sådan som skillevægge det er ikke lige mig.Embarrassed

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 14:38

Jeg er ikke født med 10 tommelfingre, men sådan som skillevægge det er ikke lige mig.Embarrassed
Jeg mente bare at ungerne ikke behøver ret meget plads. Det kan de få ude i haven... Der SKAL da være plads til fars hobby! LOL

Desuden mente jeg skillevægge fra gulv til loft...... Deres værelser bliver lidt mindre, og du får noget mere plads....Smile

-------------

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 14:42

Jeg mente bare at ungerne ikke behøver ret meget plads. Det kan de få ude i haven... Der SKAL da være plads til fars hobby! LOL

Desuden mente jeg skillevægge fra gulv til loft...... Deres værelser bliver lidt mindre, og du får noget mere plads....Smile
Ja, og om sommeren kan de være i kolonihaven.
Jeg forstod godt ideen i det. Men er ikke så meget for sådan arbejde.Ouch

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 14:44

Ja, og om sommeren kan de være i kolonihaven.
Jeg forstod godt ideen i det. Men er ikke så meget for sådan arbejde.Ouch
Du kan også bare leje en garage......LOL

-------------

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 14:53
Flemming skal da bare igang med et større projekt ala det her. Bemærk den smarte løsning med en hejse reol til film på side 3 og frem.
http://dahf.dk/viewtopic.php?f=15&t=26232 - http://dahf.dk/viewtopic.php?f=15&t=26232

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 14:57

Det skal da så være til kone og tøser. Mine film skal da ikke være sådan et sted.LOLShocked

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 15:03

Flemming skal da bare igang med et større projekt ala det her. Bemærk den smarte løsning med en hejse reol til film på side 3 og frem.
http://dahf.dk/viewtopic.php?f=15&t=26232 - http://dahf.dk/viewtopic.php?f=15&t=26232
Fuck. Det må være den fedeste hjemmebio/hus jeg har set.Smile Nu ved jeg da, hvad jeg skal bruge mine penge på, i tilfælde af en stor lottogevinst.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 15:07

Fuck. Det må være den fedeste hjemmebio/hus jeg har set.Smile Nu ved jeg da, hvad jeg skal bruge mine penge på, i tilfælde af en stor lottogevinst.Big smile
Ja det er en eksklusiv hjemmebio og film museum for dig og et par drengerøve mereLOL

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 15:10

Ja det er en eksklusiv hjemmebio og film museum for dig og et par drengerøve mereLOL
Jamen, det er bare totalt lækkert. Jeg er i chock.Ouch

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 23-August-2010 kl. 20:08

Mine film skal da ikke være sådan et sted.LOLShocked
Nej vel? Dét duer selvfølgelig ikke, så smid bare konen og ungerne i den...Party

-------------

JVC X3
?
?
?
?

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 09:37

10-9-8-7.Smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 09:45
?

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 09:50

?
Det er bare en nedtælling.Cool

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 09:58
Hvad er nedtællingen til?

Nu bliver man jo nysgerig

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 10:03

Hvad er nedtællingen til?

Nu bliver man jo nysgerig
Det ser du, lige så snart den er på 0. Som nok ikke varer så længe.Big smileLOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: db89
Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 10:06
Er det ikke snart tid til nye billeder? Der må vel være kommet en film eller to til siden august sidste år ;)

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 10:14
Du må lige komme med et hint

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Er det ikke snart tid til nye billeder? Der må vel være kommet en film eller to til siden august sidste år ;)
Der kommer nye billeder om 6-5-4-3-2-1-0.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 10:28

Du må lige komme med et hint
Det varer ikke så længe. Tålmodighed er en dyd.LOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 10:35

Hold da kæft det er mange.! men det er en hobby jeg kan følge dig i. Jeg har dog langt langt fra så mange!Wink

-------------
Se mit udstyr her:
http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Hold da kæft det er mange.! men det er en hobby jeg kan følge dig i. Jeg har dog langt langt fra så mange!Wink
Puha, det er da et stykke tid siden, at der var 754.Embarrassed 

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 11:16
Du må være kommet op på de 1000 nu er du ikke?

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 11:33
Hvad sker der lige...Tongue

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 11:48

Du må være kommet op på de 1000 nu er du ikke?
Muuuhligvis.LOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 11:49

Senest den 12/7, så er jeg der.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 11:51
Er det sådan nogle "dele" blu ray du har?    

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 11:54

Er det sådan nogle "dele" blu ray du har?    
Pas. Den forstår jeg ikke lige, hvad du mener med?

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 11:56

Du har vel ikke fået lov at lave bio i kælderen?Big smileTongue

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 12:00
Efter som du skrev at De havde måske over 1000 blu ray film, så tænkte jeg du må have nogen som du ikke vil have og der vil jeg så gerne "låne" dem TongueLOL 

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 12:00

Det sker desværre ikke, før mine tøser flytter hjemmefra.Ouch Og da de kun er 6½, så varer det lidt endnu.Wink

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 12:03

Efter som du skrev at De havde måske over 1000 blu ray film, så tænkte jeg du må have nogen som du ikke vil have og der vil jeg så gerne "låne" dem TongueLOL 
Udlån af film, det er ikke noget jeg gør mig i. Tænk nu hvis der kom en fedt finger på. Der ville være større chance for at låne min kone.WinkLOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 12:07

Udlån af film, det er ikke noget jeg gør mig i. Tænk nu hvis der kom en fedt finger på. Der ville være større chance for at låne min kone.WinkLOL

Jeg springer over du LOL Men forstår godt du ikke gider låne ud. Det er sjældent folk passer på ting der ikke er deres eget, eller i det hele taget bare passe på ting... Jeg låner mange BD og spil på det lokale bibliotek og 50% af tingene virker ikke pga. at folk ikke kan passe på det. Det er irriterende. Angry

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 12:57

Det sker desværre ikke, før mine tøser flytter hjemmefra.Ouch Og da de kun er 6½, så varer det lidt endnu.Wink

Mnjah, en 6 år vil jeg tro, med den tidlige modenhed pigerne efterhånden harShockedLOL

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 13:14

Jeg har da købt flere af Flemming

Skrevet den: 29-Juni-2011 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Jeg har da købt flere af Flemming
Jada, og det har altid været en fornøjelse.Big smile 

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Print side | Luk vindue