Print side | Luk vindue

God service - ros til Belkin

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85101
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 02:17


Emne: God service - ros til Belkin
Skrevet af: Simsalabim[DK]
Emne: God service - ros til Belkin
Skrevet den: 23-August-2010 kl. 14:17
I dagens Danmark er man efterhånden blevet vant til, at producenter og forretningsdrivende benægter nærmest ethvert ansvar for skader, defekter og produktfejl, når de tror, at de kan komme af sted med det og de gør alt hvad de kan for at komme uden om at skulle betale eller reparere noget.

For et par uger siden opdagede jeg, at min Belkin router var slukket. Det var så strømforsyningen, der var gået i stykker. Routeren er købt købt i 2007, så der var ingen garanti eller reklamationsret.

Jeg ringede til Belkins danske kundeservice og spurgte til hvor jeg kunne købe en ny adapter. Selvom routeren var gammel valgte de dog i stedet blot at sende mig en ny adapter og undskyldte ligefrem, at det ville tage lidt tid før den kom, da den skulle sendes fra England (selve pakken kom vist fra Beligen).

Jeg modtog den nye adapter d.d. og med den fulgte denne seddel:

http://peecee.dk/upload/view/263247

Det er bare go' service! :-)



Svar:
Skrevet af: Simon, TC
Skrevet den: 23-August-2010 kl. 19:34
Fedt, og fedt at høre en positiv historie for en gangs skyld. Clap

-------------
Tape Connection MKII



Print side | Luk vindue