Print side | Luk vindue

Billig projektor (Koeb i USA)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85224
Udskrevet den: 09-Januar-2025 kl. 20:14

Emne: Billig projektor (Koeb i USA)
Skrevet af: Rallen
Emne: Billig projektor (Koeb i USA)
Skrevet den: 26-August-2010 kl. 04:44
Hey there.

Sidder pt i USA, og er pludselig blevet grebet af tanken om at snuppe en projektor med hjem.
Mit behov er dog ikke vanvittigt stort, sA der vil sandsynligvis blive tale om en relativt billig projektor, men som dog kan spille HD.

Nogen forslag til en sAdan sag? Eller evt. til en speciel model som I ved med fordel kan anskaffes i staterne :) .. Den mA i oevrigt gerne kunne koebes hos http://www.bhphotovideo.com da de ligger lige i naerheden.

- og ja, jeg er opmaerksom paa told. Hvis den evt. kan ligge under 3450 i indkoebspris ville dette passe perfekt!

Paa forhaaand mange tak! :)

Svar:
Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 26-August-2010 kl. 10:58
hmm bange for at du selv i usa ikke får nogen fantastisk projektor til det budget.

Mit bedste råd, hvis du absolut vil købe mens du er der, at gå ind i forretningen du vil handle i, og se hvad de har til budgettet.
skriv til os igen, så kommer der nok lidt input til hvilken der er mindst ringe.

Husk at købe i US, så er det nærmest umuligt at få håndteret garanti og lign. for en Europæer.

Skrevet af: hjernemadsen
Skrevet den: 26-August-2010 kl. 13:30
Optoma HD65 er tæt på at kunne opfylde dine krav med hensyn til pris og opløsning. Med den nuværende dollarkurs ligger den lidt over grænsen, men måske kan du få lidt rabat.

Der vil dog ikke være nogen kæmpe besparelse ved at købe en billig projektor i USA.

Panasonic PT_AE4000 har tidligere kunnet købes væsentligt billigere i USA end i EU, men besparelsen er efterhånden ved at være væk på grund af prisfald i EU.

Konklusionen er nok at projektoren skal være under grænsen for told/moms for at der er en besparelse der opvejer ulempen ved at købe i USA. Husk at købe en projektor der accepterer 230 V/50 Hz.

Skrevet af: tobiasbay
Skrevet den: 27-August-2010 kl. 23:32

Du bør i hvert fald overveje at købe en projektor med garanti i hele verden, hvor du selv kan stå for alt hvad angår reklamationen. Nu ved jeg ikke om HP laver projektorer, men hvis de gør, har du også mulighed for at reklamere over det købte produkt og selv sende det til et værksted på deres regning hvis uheldet er ude (naturligvis indenfor garantiperioden).

Print side | Luk vindue