Print side | Luk vindue

DMB-105HD

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85262
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 16:49

Emne: DMB-105HD
Skrevet af: JessAlster
Emne: DMB-105HD
Skrevet den: 26-August-2010 kl. 22:55
Hej Alle - jeg er lige blevet ejer af en DMB-105HD box - bla. valgt ud fra dette aktive forum.
Da det var en gammel Firmaware der lå på boksen og den havde nogle af de sygdomme som er beskrevet i firmaware opdateringerne - gik jeg straks i gang med at opdatere maskinen...
Jeg valgte naturligvis den nyeste som findes her 
http://www.denver-electronics.com/UploadetFiles/154/25/upgrade(7).zip

Der står en specifik advarsel om at remoten vil blive ubrugelig hvis man har en boks med PO nummer som er højere end 5801.  PO nummeret gælder de 4 første cifre i boksens PO nummer - min har 0911 som jo er en hel del mindre.

Hvorom alting er, så er min remote helt færdig og skifter hele tiden op - som om prgoram + tasten sidder fast. Det hjælper heller ikke at tage batterier ud og genstarte box...
HJÆLP - Ideer modtages gerne!!

/Jess Alster

Svar:
Skrevet af: JessAlster
Skrevet den: 26-August-2010 kl. 23:12
Jeg har til min skræk opdaget at PO nummeret ændrer sig  i forhold til hvilken Firmware der er på. Min tidligere post havde jeg nedgarderet til den tidligst tilgængelige firmaware - hvilket gav mig det PO nummer. Jeg har nu forsøgt at ligge den nyeste på igen - og jeg har nu PO no : 1004170 på SW: 20100519.

Hvad kan jeg gøre? lige nu er boksen helt ubrugelig!
mvh
Jess

Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 26-August-2010 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af JessAlster JessAlster skrev:

Skynd dig at få pengene igen!

Klaus

Skrevet af: ----OR----
Skrevet den: 27-August-2010 kl. 07:38
Oprindeligt skrevet af JessAlster JessAlster skrev:

Jeg har til min skræk opdaget at PO nummeret ændrer sig  i forhold til hvilken Firmware der er på. Min tidligere post havde jeg nedgarderet til den tidligst tilgængelige firmaware - hvilket gav mig det PO nummer. Jeg har nu forsøgt at ligge den nyeste på igen - og jeg har nu PO no : 1004170 på SW: 20100519.

mvh
Jess

Du kan kun returnere den. Som fejlbehæftet, det vil være umuligt selv af flashe en korrekt firmware.

Skrevet af: Pannen
Skrevet den: 27-August-2010 kl. 08:11
Hej

hvis du ikke har returneret den endnu.. 

Det PO nummer vi skriver, det er det der er printet bagpå enheden. På den hvide label. 
Jeg kan sende dig den korrekte firmware da det lyder som om din er med PO højere end 5801.. Det kan godt lade sig gøre at komme til opdaterings menuen om end det lige kræver et par forsøg. 

Smid mig en mail på:
morten.pannen@intersales.dk

Print side | Luk vindue