Print side | Luk vindue

EPG og Profiber

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85536
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 12:10

Emne: EPG og Profiber
Skrevet af: jachan
Emne: EPG og Profiber
Skrevet den: 01-September-2010 kl. 23:09
Jeg har netop modtaget og opsat et 50" Plasma Samsung 7705 til Profiber (i Kolding). TV'et scanner fint alle DVC-C kanaler incl DR-HD. Det er superlgod kvalitet med 100% signalstyrke Smile. Til gengæld er det meget sparsomt hvad der er af EPG-oplysninger. De fleste kanaler er helt uden info, de kanaler hvor der en info rækker få timer frem. Er det Profiber der ikke leverer data, eller er der noget jeg mangler at sætte rigtigt op?

Det er en skam hvis man ikke kan benytte EPG til at optage på dette iøvrigt superlækre TV.

Jacob 

Svar:
Skrevet af: moho
Skrevet den: 02-September-2010 kl. 15:50
Min paranoia prøver fortælle mig noget om EPG, noget med hvis man får oplysningerne for lang tid ude i fremtiden, at man da fravælger en hel masse andet, og det er her problemerne kommer. Eller med andre ord alt over en uge går der ged i! Det var ikke lige de ord min Mentor skrev men tæt på  Embarrassed Håber dette lever op til forvirrelsesfreak

-------------
Har Stofa, Basispakke! Forvirrelsesfreak og andre Århushistorier. Den korrekte opløsning i det vandrette plan for HD er lige netop ___?

Skrevet af: CARS10
Skrevet den: 02-September-2010 kl. 17:14
? ?  Moho,har du nu glemt at tage din medicin igen,eller er det bare mig der ikke forstår noget af det du skriver.
    carsten

Print side | Luk vindue