Print side | Luk vindue

Recordere ville downloade program!!! 

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85865
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 22:25

Emne: Recordere ville downloade program!!! 
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Emne: Recordere ville downloade program!!! 
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 16:43
Kunne ikke logge på recordere.dk før jeg havde downloaded et program. Blev dog ved at nægte, og til sidst lykkedes det.

Men hvorfor?Confused

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 16:52

??? Det har jeg ikke været ude for.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: rasmusvn
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 16:55
Jeg har oplevet det samme, der har vist også været skrevet om det før.

Grunden til den besynderlige opførsel kender jeg ikke.

Eller: Jeg har oplevet, at jeg blev bedt om at downloade noget, da jeg gik ind på siden, ikke da jeg skulle til at logge på.

Skrevet af: bibihest
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 16:59
Jeg har været ude for at den ville downloade en .aspx fil, men det er ikke det samme som et program. Det er mere en serverfejl hvis det er det den har prøvet på.

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 17:03
Hej Alle

Når man bladrer på hjemmesider, så sendes siderne til browseren, som så viser dem for brugeren.

Her får browseren et eller andet galt i halsen, og tror det er en fil til download, fremfor en fil til visning.

Jeg har selv oplevet det, men kun i Firefox browseren. Hvis det også er den i oplever det med, er det nok en fejl i den.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: rasmusvn
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Når man bladrer på hjemmesider, så sendes siderne til browseren, som så viser dem for brugeren.

Her får browseren et eller andet galt i halsen, og tror det er en fil til download, fremfor en fil til visning.

Jeg har selv oplevet det, men kun i Firefox browseren. Hvis det også er den i oplever det med, er det nok en fejl i den.

/Lars

Jeg har også oplevet det med IE8, dog meget sjældent.

Skrevet den: 09-September-2010 kl. 17:07
Nej jeg har IE8 som browser

Skrevet den: 09-September-2010 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Hej Alle

/Lars

Jeg har også oplevet det med IE8, dog meget sjældent.
Det er første gang jeg har oplevet det i de 3½ år jeg har logget på

Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 19:11
jeg har også været ude få det 2 gange eller sådan henover såvidt jeg husker 6-12mdr IE på win 7

-------------
Mvh

René

Skrevet af: CARS10
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 21:42
Hej
 Må et computer analfalbet spørge hvad der sker hvis man downloader den.(ikke fordi jeg har været ude for det ).
    carsten

Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 22:04

Mozilla-familien har historisk været ret utilgivende, hvis filer havde forkert Mime-type i http-headeren, mens IE har klaret sig igennem disse situationer ved at foretage nogle uatoriserede gæt baseret på endelsen i filnavnet.

Så du kan ikke bare gå ud fra, at det er browserens skyld, når kun Firefox fejler. Det kan lige så vel være serveren, der erklærer en forkert Mime-type. Det passer også meget godt med, at de IE-brugere, der har problemet, bruger IE8, som svjv er den browser i IE-familien, som insisterer allermest på overholdelse af normer i server-enden.

Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 10-September-2010 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Hej
 Må et computer analfalbet spørge hvad der sker hvis man downloader den.(ikke fordi jeg har været ude for det ).
    carsten

Indtil nu er der ingen der ved hvad programmet hedder. 

Næste gang det sker, så kunne man jo tage et skærmdump. Så er det lettere at se hvad der sker.

-------------
Venlig hilsen
KB

Print side | Luk vindue