Knivskarp pris på JVC HD-350
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85867
Udskrevet den: 09-Januar-2025 kl. 10:13
Emne: Knivskarp pris på JVC HD-350
Skrevet af: jake51
Emne: Knivskarp pris på JVC HD-350
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 17:40
Hvorfor hvorfor hvorfor købte jeg ny projektor for tre måneder siden
Se nu her http://www.av-connection.dk/?PGr=4475&ML=686 - http://www.av-connection.dk/?PGr=4475&ML=686
Det er skammeligt
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Svar:
Skrevet af: MortenCombat
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 17:46
Hvor meget forskel er der på HD-350 og HD-550?
|
Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 18:00
MortenCombat skrev:
Hvor meget forskel er der på HD-350 og HD-550? |
Små justeringer på billedkvaliteten, og Frame Creation på HD-550, hvis det skulle friste. Linsen i HD-550 er skarpere. Bemærk at HD 550 også er sat ned (der er kommet ny importør, måske dérfor), og koster nu 27.999,-.
------------- Mvh Otto
|
Skrevet af: kennethp
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 19:12
Jeg kan se at Kt-radio ligeledes har sat deres pris ned. Hvordan sammenlignes denne med fx. benqw 6100, optoma HD82 eller pana ae4000?
|
Skrevet af: BowieCool
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 22:15
Det var da en meget skarp pris. Kunne godt finde på at prøve en JVC næste gang....
------------- Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub) Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
|
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 22:23
jake51 skrev:
Se nu her http://www.av-connection.dk/?PGr=4475&ML=686 - http://www.av-connection.dk/?PGr=4475&ML=686
Det er skammeligt |
Jeg tror prisen afspejles i at de skal have ryddet lageret til når der kommer en ny model. Det er dog bare en spekulation.
Uanset hvad så er det dælme en fin pris - Havde jeg 20k liggende var den lagt i varekurven, suk.
|
Skrevet af: BowieCool
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 22:30
Anima skrev:
jake51 skrev:
Det er skammeligt |
Jeg tror prisen afspejles i at de skal have ryddet lageret til når der kommer en ny model. Det er dog bare en spekulation.
Uanset hvad så er det dælme en fin pris - Havde jeg 20k liggende var den lagt i varekurven, suk. |
Det ser nu ud til at start prisen er faldet en del, når HD550 kun koster 27.995 kr.
Start prisen på HD350 var jo 33 k.... Så det er da bare super med en ny importør
------------- Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub) Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
|
Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 22:45
950eren til 45.995,-
------------- SVP03
|
Skrevet af: Mads Nørskov
Skrevet den: 10-September-2010 kl. 15:04
De nye priser skyldes en generel prisnedsættelse fra JVC Europe.
------------- Mads Nørskov
www.imagosonas.dk
|
Skrevet den: 10-September-2010 kl. 15:07
PÅ KT Radio Vesterbrogade står der at det skyldes messen i Berlin.
Var det så ikke en ide at skrive om de nye modeller i "Nyheder", hvis der er vist nye dernede.
------------- SVP03
|
Skrevet af: Mads Nørskov
Skrevet den: 10-September-2010 kl. 15:14
JVC benyttede IFA messen til at kommunikere de nye priser ud til deres distributører. Nyheden om at HD350 får comeback, kommer ud som nyhed snarest.
Ellers er pt. ikke nogen nyheder fra JVC.
------------- Mads Nørskov
www.imagosonas.dk
|
Skrevet den: 10-September-2010 kl. 16:22
Mads Nørskov skrev:
JVC benyttede IFA messen til at kommunikere de nye priser ud til deres distributører. Nyheden om at HD350 får comeback, kommer ud som nyhed snarest.
Ellers er pt. ikke nogen nyheder fra JVC.
| Ny impotør,
så er det derfor Flemming har fået JVC igen på hylden
Fint med lavere priser.
Skal lige have tjehhet det Atlona consumer gadget ud,
skal i gang med nyt hus.
------------- SVP03
|
Skrevet af: Firebird
Skrevet den: 10-September-2010 kl. 16:30
Gad vide hvad man kan få i den prisklasse om et par år? Dét bliver interessant.
------------- Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
Skrevet af: Tunfisken
Skrevet den: 10-September-2010 kl. 17:13
Skrevet den: 12-September-2010 kl. 17:08
Hmmm, man gør sådan: Man lægger mindst en tusse til side hver måned i to år, og så tager man det bedste man kan få for disse penge efter to års opsparing. Det kunne snildt være 30.000 kr. Jeg skal selv lige have brugt en del penge på nyt anlæg og højtalere, og så starter jeg med opsparingen til en LED baseret DLP projektor, for der kommer efter sigende til at ske meget i de næste par år, så det er bare med at komme i gang med at spare op til noget fedt kram.
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
Skrevet den: 12-September-2010 kl. 22:14
kennethp skrev:
Jeg kan se at Kt-radio ligeledes har sat deres pris ned.
Hvordan sammenlignes denne med fx. benqw 6100, optoma HD82 eller pana ae4000? |
Jeg vil påstå at hvis budgettet rækker op til 22.000,-, så er det en no-brainer - jeg synes godt man før kunne diskutere om en HD350 var over dobbelt op værd, i forhold til de øvrige, men når priserne er så tæt som de er, så bliver de øvrige overflødige, hvis budgettet ikke er i en skruetvinge. Jeg mener personligt at dén her prisnedsættelse vælter fuldstændigt op og ned på konkurrencesituationen i det prisleje.
------------- Mvh Otto
|
Skrevet den: 12-September-2010 kl. 22:16
Skrevet den: 12-September-2010 kl. 23:41
Hæhæ, det har du ret i.
Man kan komme til at købe nogle ting lidt for tidligt, og det er derfor man virkelig bør holde øje med udviklingen. Det går jo nogle gange meget hurtigt i denne branche, og jeg kunne ikke lade være med at tænke på det du har skrevet om udviklingen af netop LED baserede DLP projektorer. Der tror jeg også at du har ret. Det er uden tvivl den vej som DLP producenterne vil gå, og der er sikkert knald på udviklingen hos de store producenter, så det bliver ekstra spændende de næste par år. Jeg har valgt at jeg vil have en stor fladskærm og en fed projektor. Fladskærmen har den fordel at den også er god om dagen, uden at jeg skal mørkelægge min stue totalt. Projektoren er til film om aftenen. Indtil jeg køber projektoren kan jeg sagtens nøjes med 63 tommer på 2.5 meters afstand, men, sådan en LED baseret DLP projektor ville lige være sagen til film og Champions League. Så slipper man for at skifte pære så tit.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|