Print side | Luk vindue

Bumper skaber ekko!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85939
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 05:14

Emne: Bumper skaber ekko!
Skrevet af: ladiesman217
Emne: Bumper skaber ekko!
Skrevet den: 11-September-2010 kl. 10:01
Jeg havde nogle problemer med at dem jeg snakkede med fik ekko når de snakkede. Jeg har så fundet ud af at det er den bumper fra Apple der skaber det enorme ekko, hvis man holder forkert. For at teste det prøvede jeg at sætte en finger på bunperen så den dækket hele det hul til venstre for oplader hullet, og så kom der mega ekko for den jeg snakkede med, men hvis jeg piller bunperen af og dækker hullet med fingeren igen, altså uden bumper, så kommer der ikke ekko :/ .. Laver den bumper en slags forstærkelse af noget støj der går i signalet? For det er da mega nederen der kommer ekko for den anden, hvis man lige kommer til at holde forkert på telefonen med bumperen på.

Prøv selv at test jer med bumpers..

-------------
          

Svar:
Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 11-September-2010 kl. 10:04
Kan du ikke tage en "hul klipper" (du ved den man ser folk lave hulle i bælte med), og lave et lille hul i bumperen så der der fri?
Er der så ekko?

-------------
.....

Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 11-September-2010 kl. 10:19
Så forstår du ikke hvad jeg mener. Der er jo hul i bumperen, men dækkes det til med håndfladen, så kommer der gigantisk ekko for den du snakker med. Prøv selv at teste ved at sætte en finger over det hul i venstre side, altså det hul til mikrofonen i din bumper. Så vil du opleve at den du snakker med får mega ekko...

-------------
          

Print side | Luk vindue