Print side | Luk vindue

FIFA 11 demo - straffespark?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=86195
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 02:34

Emne: FIFA 11 demo - straffespark?
Skrevet af: cadiso
Emne: FIFA 11 demo - straffespark?
Skrevet den: 16-September-2010 kl. 17:03
Er det kun mig, der ikke fatter det nye straffesparkssystem i FIFA 11 demoen?

Mine spillere skvatter, sparker langt forbi, og kan generelt slet ikke ramme målet, selvom man rammer det lille grønne felt i skudindikatoren???

Svar:
Skrevet af: jimmi80
Skrevet den: 16-September-2010 kl. 17:32
du skal bruge analogen samtidigt med du sigter, men du skal være meget påpasselig med at sigte med den, da den er meget følsom..

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 17-September-2010 kl. 07:04
Jeg kan til gengæld kun ramme midt i målet, men har scoret på alle 15 straffe. Jeg kan heller ikke finde ud af at styre målmanden..

-------------

BORING!

Skrevet af: jan160674
Skrevet den: 17-September-2010 kl. 08:14
Det er sikkert ligesom i Fifa WC. Det er meget nemt, når man først har lært det.

Målmanden styres med højre pind, når han skal redde, venstre bruges til at flytte ham på stregen.

Ved skud gør jeg følgende. Peg venstre pind der hvor skudet skal placeres, ram i det grønne område med lidt fart, når spilleren så passerer stregen til selve straffesparks feltet, slipper jeg den venstre pind (altså før spilleren rammer bolden). Ellers vil den overplacere.

Skrevet af: kosteskaft
Skrevet den: 17-September-2010 kl. 11:35
Der hvor man kan løbe rundt og øve sig og spille kun mod målmanden, skal du løbe ind i straffesparksfeltet og trykke op på på pad'en, så du får et straffe. Så skal du trykke L2 (mener jeg), så dukker der et sigtekorn op på målmanden, som viser en hvor man sigter hen.

Og ja, man hopper med højre stick. Det tog mig tusind år at finde ud af... :)

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 17-September-2010 kl. 13:51
Yes, og man kan nu dribble maalmanden (foer skulle man fandeme vaere heldig hvis man kom forbi). Nu har jeg rundet Casillas to gange, saa det virker til at vaere implementeret.

-------------

BORING!

Print side | Luk vindue