Print side | Luk vindue

TvArkiv fejl kode 110

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=86921
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 18:05


Emne: TvArkiv fejl kode 110
Skrevet af: kokkeole
Emne: TvArkiv fejl kode 110
Skrevet den: 02-Oktober-2010 kl. 19:46
Jeg får denne fejlmelding når jeg forsøger at se et program i TV Arkiv, på YouSee boksen.

Nogen bud?

/Ole


-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126



Svar:
Skrevet af: YouSeesupport
Skrevet den: 04-Oktober-2010 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Jeg får denne fejlmelding når jeg forsøger at se et program i TV Arkiv, på YouSee boksen.

Nogen bud?

/Ole
 
Hej Ole,
Jeg ved vi har haft problemer, med returvejstjenester de sidste par dage. Dette har skyldtes stor efterspørgsel på Cinema, startforfra og arkiv som har resulteret i, at nogle ikke kunne se deres ønskede tjenester.
Hvornår kommer fejlen hos dig, er det ved tilgang til arkiv eller når du vælger en udsendelse, du gerne vil se?
Theis


-------------
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/



Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 04-Oktober-2010 kl. 15:33
Set på YouSee - driftinformation:

YouSee udfører kvalitetssikring i nettet, derfor vil der ikke være adgang til Cinema, Start forfra og Akiv.

Vi beklager de gener det medfører.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

 

04.10.2010 10:00
04.10.2010 11:23
06.10.2010 14:00


-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 04-Oktober-2010 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af YouSeesupport YouSeesupport skrev:

Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Jeg får denne fejlmelding når jeg forsøger at se et program i TV Arkiv, på YouSee boksen.

Nogen bud?

/Ole
 
Hej Ole,
Jeg ved vi har haft problemer, med returvejstjenester de sidste par dage. Dette har skyldtes stor efterspørgsel på Cinema, startforfra og arkiv som har resulteret i, at nogle ikke kunne se deres ønskede tjenester.
Hvornår kommer fejlen hos dig, er det ved tilgang til arkiv eller når du vælger en udsendelse, du gerne vil se?
Theis


Det er når jeg har valgt en udsendelse i Arkiv. Andre gange er der en meddelelse 225 tror jeg, og en besked med at systemet er overbelastet.

/Ole


-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126


Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 04-Oktober-2010 kl. 22:44
Fik det til at virke ved 18 tiden i dag. Så der er altså bare run på nogen gange. Ellers fedt at kunne se de afsnit man ikke fik set. Denne gang var det Lulu og Leon. Man får den dog ikke i HD. Unhappy
Men bedre end at miste et afsnit.
/Ole


-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126


Skrevet af: YouSeesupport
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Fik det til at virke ved 18 tiden i dag. Så der er altså bare run på nogen gange. Ellers fedt at kunne se de afsnit man ikke fik set. Denne gang var det Lulu og Leon. Man får den dog ikke i HD. Unhappy
Men bedre end at miste et afsnit.
/Ole
Hej Ole,
Vi er i gang med opgradering af vores net og arbejder hårdt på, at få Cinema, startforfra og arkiv kapaciteten op, så nettet kan klare den øgede efterspørgsel.
Theis.
 


-------------
Med Venlig Hilsen

Kasper og Dan

YouSee Support

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/




Print side | Luk vindue