Har Skype på Android
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Android udstyr
Forumbeskrivelse: Udstyr baseret på Google Android som smartphones og tablets
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87062
Udskrevet den: 30-Januar-2025 kl. 20:29
Emne: Har Skype på Android
Skrevet af: kaps
Emne: Har Skype på Android
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 12:52
Hej.
Sad lige og legede med telefonen i forbindelse med at Android markedet åbnede - her fandt jeg skype, downloadede det og det virker på min legend.
Super fedt.
Kasper
|
Svar:
Skrevet af: Bimsen
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 13:27
Testede det også lige. Men kan det mere end Nimbuzz kan i forvejen?
Nimbuzz fylder kun det halve og körer også andre typer IRC konti.
Skal sammenligne dem lidt fremover.
|
Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 14:08
Jeg har prøvet at få Skype på min HTC Wildfire, men når jeg beder den om, at hente programet via det link, som jeg har modteget via en sms fra Skype. Så kommer den op og fortæller, at "Det anmodede element kunne ikke findes" Er der nogle som har kunne få downloadet Skype på sin HTC telefon?
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 14:41
kskruger skrev:
Jeg har prøvet at få Skype på min HTC Wildfire, men når jeg beder den om, at hente programet via det link, som jeg har modteget via en sms fra Skype. Så kommer den op og fortæller, at "Det anmodede element kunne ikke findes" Er der nogle som har kunne få downloadet Skype på sin HTC telefon? |
Jeg hentede skype på android market uden problem. Har en HTC Legend.
|
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 14:46
Har også lige installeret det (på Hero) samt prøvet at ringe til en kammeret. Det fungeret ikke ski' godt. Det hakkede noget må man sige. Det var over alm. 2mbit mobil bredbånd fra Telmore. Vi begge havde det fine "H" ikon på vores telefon. Anyhow - vi prøver senere over en alm. Wifi forbindelse.
------------- Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 14:52
Bimsen skrev:
kskruger skrev:
Jeg har prøvet at få Skype på min HTC Wildfire, men når jeg beder den om, at hente programet via det link, som jeg har modteget via en sms fra Skype. Så kommer den op og fortæller, at "Det anmodede element kunne ikke findes" Er der nogle som har kunne få downloadet Skype på sin HTC telefon? |
Jeg hentede skype på android market uden problem. Har en HTC Legend. |
Hvor fandt du skype på android market? synes ikke rigtigt, at jeg kunne finde den.
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 15:09
kskruger skrev:
Bimsen skrev:
kskruger skrev:
Jeg hentede skype på android market uden problem. Har en HTC Legend. |
Hvor fandt du skype på android market? synes ikke rigtigt, at jeg kunne finde den. |
Brugte bare søgefunktionen i Android Market. Måske den ikke understøtter Wildfire og derfor ikke findes i din Android Market.
|
Skrevet af: Daniel K
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 15:22
Man skal have Android 2.1 for at køre skype
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 15:35
Daniel K skrev:
Man skal have Android 2.1 for at køre skype |
Det har Wildfire så også
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 17:31
Det er sgu underligt, selvom jeg søger efter skype på android market, så finder den det ikke. Istedet kommer der andre programmer frem, som minder om skype. Det kan da ikke passe, at en HTC Wildfire ikke understøtter Skype
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 19:09
kskruger skrev:
Det er sgu underligt, selvom jeg søger efter skype på android market, så finder den det ikke. Istedet kommer der andre programmer frem, som minder om skype. Det kan da ikke passe, at en HTC Wildfire ikke understøtter Skype |
Det kan måske være fordi Wildfire har lavere opløsning på skærmen.
Prøv ellers Nimbuzz. Den kan stort set det samme.
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 19:13
Bimsen skrev:
kskruger skrev:
Det er sgu underligt, selvom jeg søger efter skype på android market, så finder den det ikke. Istedet kommer der andre programmer frem, som minder om skype. Det kan da ikke passe, at en HTC Wildfire ikke understøtter Skype |
Prøv ellers Nimbuzz. Den kan stort set det samme. |
Kræver det så ikke, at de man vil tale med også benytter Nimbuzz?
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 19:25
kskruger skrev:
Bimsen skrev:
kskruger skrev:
Kræver det så ikke, at de man vil tale med også benytter Nimbuzz? |
Nej Nimbuzz er et program som stötter alle kendte chat programmer som: skype, live messenger, yahoo messenger, facebook, orkut, ICQ mfl. i et og samme program.
Jeg anvender dog kun skype, men det fungerer udemärket med både chat og samtaler til andre skype brugere. Det er bare at installere programmet, tilföje IM account (skype) med brugernavn og password og så er du körende. kontakter hentes automatisk på skype serveren.
|
Skrevet den: 05-Oktober-2010 kl. 19:29
Bimsen skrev:
kskruger skrev:
Bimsen skrev:
kskruger skrev:
Kræver det så ikke, at de man vil tale med også benytter Nimbuzz? |
Nej Nimbuzz er et program som stötter alle kendte chat programmer som: skype, live messenger, yahoo messenger, facebook, orkut, ICQ mfl. i et og samme program.
Jeg anvender dog kun skype, men det fungerer udemärket med både chat og samtaler til andre skype brugere. Det er bare at installere programmet, tilföje IM account (skype) med brugernavn og password og så er du körende. kontakter hentes automatisk på skype serveren. |
Super, det vil jeg prøve istedet
|
|