Print side | Luk vindue

Skype problem

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Android udstyr
Forumbeskrivelse: Udstyr baseret på Google Android som smartphones og tablets
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87106
Udskrevet den: 18-December-2024 kl. 05:15

Emne: Skype problem
Skrevet af: Niller55
Emne: Skype problem
Skrevet den: 06-Oktober-2010 kl. 09:29
Nu kan man jo hive skype ned på min Desire - Jeg har prøvet at logge mig ind med mit skype navn og password som man bruger på sin computer.  Jeg får bare den besked "skypenavn findes ikke" ?

Hmm - mærkeligt. Jeg har prøvet at oprette en ny skype konto, det virker så også indtil man lukker ned for skype. Når man så vil logge på igen så siger den skypenavn findes ikke igen - mærkeligt...

Nogen bud på hvad det kan være ?

Nils

Svar:
Skrevet af: kaps
Skrevet den: 07-Oktober-2010 kl. 07:30
Hej. Min kone havde det samme problem: Løsningen på problemet var at vi tjekkede om telefonen startede med at skrivestort bogstav, hvilket den gjorde. da vi ændrede det til lille start bogstav, som hendes log in starter med, var der ingen problemr. Eks. LOG In :yXX, skal skrives som yXX og ikke som YXX.

Kasper

Skrevet af: Niller55
Skrevet den: 07-Oktober-2010 kl. 15:41
[QUOTE=kaps]Hej. Min kone havde det samme problem: Løsningen på problemet var at vi tjekkede om telefonen startede med at skrivestort bogstav, hvilket den gjorde. da vi ændrede det til lille start bogstav, som hendes log in starter med, var der ingen problemr. Eks. LOG In :yXX, skal skrives som yXX og ikke som YXX.

Kasper

Tak - men lige den er jeg opmærksom på - så det var ikke det. Med det hjalp at jeg slettet skype og installeret den igen..

Nils

Print side | Luk vindue