Gevinst for 18.000 kr i ny konkurrence
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87176
Udskrevet den: 27-November-2024 kl. 15:11
Emne: Gevinst for 18.000 kr i ny konkurrence
Skrevet af: Lars
Emne: Gevinst for 18.000 kr i ny konkurrence
Skrevet den: 07-Oktober-2010 kl. 20:02
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4293"> |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4293 - Gevinst for 18.000 kr i ny konkurrence |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4293 - Gæt en præmie. Over 1.250 har nu forøget deres chance for at vinde den 18.000 kroner store gevinst.
Sikke ODDS for at blive den heldige vinder, der kan skrabelod og lotto ikke være med... |
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Svar:
Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 07-Oktober-2010 kl. 22:30
Sådan skal det da bare gøres
------------- .....
|
Skrevet af: keldp
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 13:37
Ja nu må vi bare vente i spænding. Det er jo mit DRØMME TV.
------------- Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011 CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12.
|
Skrevet af: MF1971
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 14:07
Jeg skal lige have opklaret noget. Jeg har, ligesom så mange andre, gættet svaret, men har ingen e-mail fået på dette, kun en bekræftelse her på selve siden, men det er måske heller ikke meningen før selve konkurrencen starter ?
------------- Mvh
Michael/MF1971
Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
|
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 14:19
MF1971 skrev:
Jeg skal lige have opklaret noget.
Jeg har, ligesom så mange andre, gættet svaret, men har ingen e-mail fået på dette, kun en bekræftelse her på selve siden, men det er måske heller ikke meningen før selve konkurrencen starter ? |
Nej, der kommer først en email inden konkurrencen starter. Sådan som en påmindelse, så i ikke misser det.
For ligesom med Dynaudio konkurrencen forleden, så kommer der et nyt spørgsmål hver dag i den tid konkurrencen løber.
Og jo flere spørgsmål der besvares, jo flere lodder har man til selve lodtrækningen. Så det er med at være på fra 1. dag .... Men til det kommer der jo en email
/Lars
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 14:58
Jamen hvornår starter den så?
|
Skrevet af: Strange
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 15:01
Går mere amok af glæde end en lottomillionær i reklamerne hvis jeg vinder. :-)
|
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 16:53
Kampus]Jamen hvornår starter den så?
Jeg tror slet ikke du kan være med Kampus du har jo allerede et super tv.
------------- Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011 CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12.
|
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 16:57
keldp skrev:
Jeg tror slet ikke du kan være med Kampus du har jo allerede et super tv. |
Jo da, Et mere til soveværelset
|
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 17:11
3D i soverværelset.. jaeh hvorfor ikke
------------- Mvh
René
|
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 17:14
rhsin skrev:
3D i soverværelset.. jaeh hvorfor ikke |
Det er da et udemærket sted
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4196"> |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4196 - http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=4196 -
|
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 17:24
Ja det skal nok blive HOT
Jeg tror slet ikke du kan være med Kampus du har jo allerede et super tv. [/QUOTE]
Jo da, Et mere til soveværelset [/QUOTE]
|
Skrevet af: petrucci
Skrevet den: 08-Oktober-2010 kl. 20:24
Får man et lod ekstra hvis man har et gammelt skod 25" CRT fjernsyn stående herhjemme og lige er blevet fritstillet fra ens job? :P *ynk-ynk*
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 09-Oktober-2010 kl. 08:53
petrucci skrev:
Får man et lod ekstra hvis man har et gammelt skod 25" CRT fjernsyn stående herhjemme og lige er blevet fritstillet fra ens job? :P *ynk-ynk* |
Jeg lover - med alle der læser dette som vidner - at hvis jeg vinder konkurrencen, så kan du købe gevinsten af mig til 50 øre (afhentet).
Jeg har mit P42V10E, som jeg er så glad for i forvejen, og jeg gider sowieso ikke 3D eller 50".
|
Skrevet af: petrucci
Skrevet den: 09-Oktober-2010 kl. 09:18
Wow...som min 4-årige søn ville sige når han fik lov til noget: "så er du min bedste ven" :)
|
Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 12-Oktober-2010 kl. 11:25
hmm Panasonic vidste da vidst fornyeligt noget soveværelses 3D
Så der er måske der vi kommer til at familierne sætter deres første 3D tv i stedet for sturerne?
------------- .....
|
Skrevet af: RaGa_MuFFiN
Skrevet den: 10-November-2010 kl. 12:07
Tænkte på, om det er muligt at deltage flere gange, hver dag - og dermed få flere lodder i konkurrencen?
Det ser nemlig sådan ud, når man har deltaget, hver dag.
Mvh. Thomas
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-November-2010 kl. 12:10
RaGa_MuFFiN skrev:
Tænkte på, om det er muligt at deltage flere gange, hver dag - og dermed få flere lodder i konkurrencen?
Det ser nemlig sådan ud, når man har deltaget, hver dag.
Mvh. Thomas |
Betingelser for deltagelse
- Kun deltagelse fra Danmark. Gevinsten kan ikke sendes udenfor landet, ej heller Færøerne og Grønland. Har den udtrukne vinder ikke adresse i Danmark trækkes en ny vinder.
- Kun ét svar per deltager per spørgsmål. 14 spørgsmål i alt.
- Vinderen udtrækkes efter konkurrencens udløb, og skal besvare den tilsendte email indenfor den i emailen fastsatte tidsramme. Svares ikke indenfor tidsrammen trækkes en ny vinder
- Der ydes ingen garanti eller reklamationsret på gevinster
- Recordere.dk og Panasonic kan ikke holdes ansvarlig for bortkomst eller beskadigelse af gevinsten under transporten til ud til vinderen.
Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=4333&zoneid=6#ixzz14sQaCZ2M - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=4333&zoneid=6#ixzz14sQaCZ2M
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 10-November-2010 kl. 12:11
Tak skal du have Flemming! Som sædvanlig har jeg ikke læst det med småt! Så var det godt jeg ikke besvarede flere gange! :)
Mvh. Thomas
|
Skrevet den: 10-November-2010 kl. 12:14
RaGa_MuFFiN skrev:
Tak skal du have Flemming! Som sædvanlig har jeg ikke læst det med småt! Så var det godt jeg ikke besvarede flere gange! :)
Mvh. Thomas |
Ja, man vil vel blive disket hvis man svarer flere gange.
|
Skrevet af: Per Korshøj
Skrevet den: 11-November-2010 kl. 17:13
Nu har jeg ikke modtaget en mail, så jeg går udfra at vinderen ikke er fundet
------------- Per Korshøj
|
Skrevet den: 11-November-2010 kl. 17:15
Jeg har lige fået mail, om at det er mit.
|
Skrevet den: 11-November-2010 kl. 17:26
flemming larsen skrev:
Jeg har lige fået mail, om at det er mit. |
så må der da være to for jeg regner også med at få mail.
|
Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 11-November-2010 kl. 17:26
flemming larsen skrev:
Jeg har lige fået mail, om at det er mit. |
Flemming, du er slet ikke til plasma tv, så den hopper vi ikke på
|
Skrevet den: 11-November-2010 kl. 17:34
Skrevet af: sorensen
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 15:29
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 15:59
Ja jeg har ikke fået en mail endnu, så jeg går ud fra der er sendt forkert!
|
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 16:11
Hej Alle
Vinderen er ikke trukket endnu.
Vi regner med offentligørelse mandag.
/Lars
|
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 16:12
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 16:27
Når I nu forlanger respons på mail indenfor en afmålt tid, må man så af hensyn til folk på arbejde, foreslå at der bliver fastsat et tidspunkt for offentliggørelsen af vinderen.
|
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 16:27
RaGa_MuFFiN skrev:
krydser fingre! :) |
Ja det bliver Spændene
|
Skrevet af: Slettet_120331
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 16:29
Sgu lige før jeg allerede har hængt det op på væggen
|
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 16:33
Briam skrev:
Sgu lige før jeg allerede har hængt det op på væggen |
Ja mit beslag kan tage op til 60`tommer så jeg er klar.
|
Skrevet af: smitty
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 17:04
Ja - spændende er det. Har også quizzet som en gal
|
Skrevet af: eag1
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 19:39
Hvem blev så den heldige vinder. der lå desværre ikke en mail i min postkasse.
|
Skrevet af: ClausJ
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 19:44
eag1 skrev:
Hvem blev så den heldige vinder. der lå desværre ikke en mail i min postkasse. |
Prøv at læse tråden igen
------------- Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 21:28
Øj - det må gerne være mig ;D
------------- Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
Skrevet af: eag1
Skrevet den: 12-November-2010 kl. 21:32
Så fik jeg lige læst hele tråden. så kan jeg jo stadig nå at få det :-)
|
Skrevet af: henningdalgaard
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 07:34
er på ferie hele næste uge. Hvor lang tid har man til at svare på en vinder-mail?
|
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 12:01
Jeg vil godt gentage min opfordring. Er det muligt at fastsætte et tidspunkt for offentliggørelsen af vinderen på mandag af hensyn til folk der arbejder? Eller fravige kravet om gen-mail indenfor tidsrum?
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 12:16
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 12:28
Hej Alle
Tag det bare helt roligt.
Kravet om at besvare email indenfor en fastsat tid misforstås vist lidt. Pointen er at der skal findes en vinder, og det kan ikke ske hvis der udtrækkes en email som ikke eksisterer (uanset årsag).
Derfor vil der være et krav om at vinderen giver sig tilkende indenfor 4 uger, så der er mulighed for at gevinsten kan gå videre hvis "der ikke var en vinder".
Der er alene fordi vi ikke ønsker at brænde inde med det lækre TV
/Lars
|
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 12:31
Godt så! Så venter vi bare tålmodigt på resultatet. Det er da SPÆNDENDE!!!
|
Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 13:17
Så spændende er det nu heller ikke, når det jo er mig der løber af med det :D
|
Skrevet af: Hyl.dk
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 13:59
Nu må i holde op, der er alligevel ingen af jer der fortjener det halvt så meget som mig, der stadig holder Sony CRT i stuen Jeg vil endda gå så langt som at bortgive mit gamle TV hvis jeg vinder, det tror jeg ikke der er mange af jer andre der ville gøre!
------------- Udstyr: * Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
|
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 14:12
Jo da! Mit "gamle" TV, men da ikke det jeg har nu. Det er jo nyt!
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 15:26
Hyl.dk skrev:
Jeg vil endda gå så langt som at bortgive mit gamle TV hvis jeg vinder, det tror jeg ikke der er mange af jer andre der ville gøre! |
Der tager du fejl, for jeg har allerede inden konkurrencens start lovet petrucci, at såfremt jeg vinder, kan han købe gevinsten af mig for 50 øre (afhentningspris)...og det står jeg fast ved.
(Se fjerde indlæg på side 2 i denne tråd, hvis du ikke tror mig)
Edit: Hmmm...du har faktisk ret, for hvis ovenstående rent faktisk sker, så er det jo netop ikke mit 'gamle' P42V10, der ryger af sted, men derimod det nye P50VT20.
|
Skrevet af: confused
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 15:44
Hold da op, har lige fået en mail om at jeg har vundet et tv - fedt !!!
------------- Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 15:52
Well, jeg skal også snildt bortgive mit 42px80 hvis jeg vinder her..
Den byttehandel ville jeg så absolut ikke have noget imod :D
|
Skrevet den: 14-November-2010 kl. 19:09
Hej Alle
Så er vinderen udtrukket.
Annonceres senere
/Lars
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 14-November-2010 kl. 19:29
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4400&zoneid=5"> | http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4400&zoneid=5 - Konkurrence: Vinderen er fundet... | http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4400&zoneid=5 - Med mere end 29.000 svar, blev vores Panasonic VT20 konkurrence en kæmpe succes. Og vinderen blev glad da vi ringede op. |
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet den: 14-November-2010 kl. 19:29
Jeg synes, der går lidt lang tid inden jeg får en mail.
|
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 14-November-2010 kl. 19:36
Da jeg IKKE ( desværre ) er blevet ringet op , vil jeg da gerne sige tillykke til den heldige vinder...
MVH
------------- PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
Skrevet af: confused
Skrevet den: 14-November-2010 kl. 19:43
hopgreve skrev:
Da jeg IKKE ( desværre ) er blevet ringet op , vil jeg da gerne sige tillykke til den heldige vinder...
MVH |
Tak tak :-)
Jeg synes nu ikke de har ringet endnu....
------------- Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 14-November-2010 kl. 19:56
Også et stort tillykke til vinderen fra mig - og bare glæd dig, du får et fabelstagtigt TV, som meget få andre kan "bokse" i billedkvalitet
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 14-November-2010 kl. 20:12
Hother skrev:
Også et stort tillykke til vinderen fra mig - og bare glæd dig, du får et fabelstagtigt TV, som meget få andre kan "bokse" i billedkvalitet |
Var det kun mig der blev skræmt af teksten "uden garanti" ?
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 16-November-2010 kl. 09:20
KlausDM skrev:
Hother skrev:
Også et stort tillykke til vinderen fra mig - og bare glæd dig, du får et fabelstagtigt TV, som meget få andre kan "bokse" i billedkvalitet |
Var det kun mig der blev skræmt af teksten "uden garanti" ?
Klaus
|
Jeg ved ikke om jeg ligefrem var skræmt, men jeg var nok blevet lidt træt af det hvis jeg havde vundet, da det så var det blevet sat til salg. Det er ikke sikkert det var så nemt at komme af med, når man så tit hører om folk der får byttet deres plasma tv.
|
|
|