Print side | Luk vindue

PS3 og logitech de Novo

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87340
Udskrevet den: 21-Februar-2025 kl. 01:00

Emne: PS3 og logitech de Novo
Skrevet af: ChristianTT
Emne: PS3 og logitech de Novo
Skrevet den: 11-Oktober-2010 kl. 19:11
Hej

Er det muligt at tilslutte og bruge mit logitech tastetur og mus, model de Novo, i spil såsom Bioshock.

Såvidt jeg kan Google mig til, så kan det godt bruges til at skrive med, men jeg kan ikke finde noget omkring spil.

Jeg har svært ved at ramme med controlleren. :-)

Svar:
Skrevet af: ArneBjarne
Skrevet den: 11-Oktober-2010 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Hej

Er det muligt at tilslutte og bruge mit logitech tastetur og mus, model de Novo, i spil såsom Bioshock.

Såvidt jeg kan Google mig til, så kan det godt bruges til at skrive med, men jeg kan ikke finde noget omkring spil.

PS3'en kan sagtens bruge mus og tastatur i spil, men de fleste FPS spil understøtter det ikke (normalt med den lamme begrundelse, at det er snyd i multiplayer for dem som ikke har mus+keyboard. Man erkender altså at controller er dårligere og vælger så at ødelægge spillet for alle, inklusive dem der har mus+keyboard. Fantastisk logik Confused).

Det eneste FPS spil jeg med sikkerhed ved understøtter det er Unreal Tournament 3, så du bliver nødt til at tjekke fra spil til spil. Hvorvidt Bioshock understøtter det ved jeg ikke.

Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 11-Oktober-2010 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af ArneBjarne ArneBjarne skrev:

Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Hej

PS3'en kan sagtens bruge mus og tastatur i spil, men de fleste FPS spil understøtter det ikke (normalt med den lamme begrundelse, at det er snyd i multiplayer for dem som ikke har mus+keyboard. Man erkender altså at controller er dårligere og vælger så at ødelægge spillet for alle, inklusive dem der har mus+keyboard. Fantastisk logik Confused).

Det eneste FPS spil jeg med sikkerhed ved understøtter det er Unreal Tournament 3, så du bliver nødt til at tjekke fra spil til spil. Hvorvidt Bioshock understøtter det ved jeg ikke.

Det er så alligevel nemmere og ramme præcist med en mus fremfor et joystick.

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Skrevet af: ChristianTT
Skrevet den: 11-Oktober-2010 kl. 19:59
OK...
Tak for svaret

Print side | Luk vindue