Print side | Luk vindue

Tekster på YouSee Cinema

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87383
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 16:20

Emne: Tekster på YouSee Cinema
Skrevet af: Hornbek
Emne: Tekster på YouSee Cinema
Skrevet den: 12-Oktober-2010 kl. 17:30
Forleden dag ville jeg prøve at leje en film på YouSee Cinema. Det gik også fint. Der var tale om en dansk film. Det irriterede mig imidlertid at filmen var tekstet. Det er meget godt hvis man har brug for det, men det er faktisk lidt træls at en dansk film bliver tekstet. Man sidder helt automatisk og læser teksterne.
Jeg forsøgte at finde en måde at slå disse fra, men jeg kunne ikke finde nogen steder hvor det kunne gøres.
Er der noget jeg har overset. Er det valgfrit om der er tekster på?
Er der tekster på alle danske film.

Hvis det ikke kan fjernes - som det jo kan på en DVD-film, så foretrækker jeg godt nok at se film på DVD fremover.

Nogen der kan hjælpe?

-------------
Hilsen
JOhn

Svar:
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 12-Oktober-2010 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Hornbek Hornbek skrev:

Forleden dag ville jeg prøve at leje en film på YouSee Cinema. Det gik også fint. Der var tale om en dansk film. Det irriterede mig imidlertid at filmen var tekstet. Det er meget godt hvis man har brug for det, men det er faktisk lidt træls at en dansk film bliver tekstet. Man sidder helt automatisk og læser teksterne.
Jeg forsøgte at finde en måde at slå disse fra, men jeg kunne ikke finde nogen steder hvor det kunne gøres.
Er der noget jeg har overset. Er det valgfrit om der er tekster på?
Er der tekster på alle danske film.

Hvis det ikke kan fjernes - som det jo kan på en DVD-film, så foretrækker jeg godt nok at se film på DVD fremover.

Nogen der kan hjælpe?
Du skal bruge luppen på boksens fjernbetjening.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.

Skrevet af: Hornbek
Skrevet den: 12-Oktober-2010 kl. 18:30
Tusind tak.

-------------
Hilsen
JOhn

Print side | Luk vindue