Print side | Luk vindue

PS-P42VT20E med onkyo 608

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87428
Udskrevet den: 06-Juni-2025 kl. 13:56

Emne: PS-P42VT20E med onkyo 608
Skrevet af: MisHa
Emne: PS-P42VT20E med onkyo 608
Skrevet den: 13-Oktober-2010 kl. 18:29
Hej Forum!

Jeg har et bitte problem med ovenstående som jeg simpelhen ikke kan få løst.
Det drejer sig om at jeg ikke kan få setup-menuen fra onkyo'en og op på skærmen.
Alt andet fungere fint nok men dette ene og ret trælse problem kan jeg simpelhen ikke få løst.
Onkyoen har desværre et ret lille display som fungere, men det med og få menuen op på tv-skærmen gør alt meget nemmere for mig.

Er der nogen som har oplevet noget lignende eller har en løsning ??

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 13-Oktober-2010 kl. 19:25
Og du har et HDMI kabel fra OUT på recieveren til TV'et? Og skiftet indgang på TV'et til rette indgang?

Har du en afspiller sat til recieveren, og virker det?

Skrevet den: 13-Oktober-2010 kl. 20:28
HDMI out fra reciever til tv --> jeps
Har søgt på HDMI 1 hvor rec. er sat i men intet billed, men lyden er der fra recieveren..

Der er en panasonis 300 blueray tilsluttet. 1 HDMI er tilsluttet tv'et HDMI 3 og den anden HDMI er tilsluttet recieveren .... Hvis blueray'en tages fra tv og recieveren er der stadigvæk intet billed fra recieveren setup........

Det som om et eller andet mangler..... som om tv'et ikke kan registrerer recieveren billede-mæssigt...
En eller anden indstilling på tv'et mangler tror jeg, men aner ikke hvilken

Skrevet den: 13-Oktober-2010 kl. 21:45
Hvis du sætter blu-ray'en til recieveren og får billede på TV'et, så er der intet galt med tilslutningen og heller ikke kablerne. Så er der til gengæld noget galt med recieveren når den ikke vil vise menu'en på TV'et, desværre.

Skrevet den: 14-Oktober-2010 kl. 16:38
prøver i weekenden at slutte blu-rayen til recieveren for at se om billedet kommer op på skærmen.... vender tilbage næste uge Wink

Skrevet den: 14-Oktober-2010 kl. 16:42
Det er også den eneste RIGTIGE måde at ha' din Blu-ray afspiller sat til, da du jo så har både billede og lyd i ét kabel til reciever, og kan nøjes med ét kabel til TV'et også.Smile

Skrevet den: 14-Oktober-2010 kl. 22:27
tænker lidt på hvorfor der er 2 hdmi udgange på bluray'en.... mente at det ene skulle i tv og det anden i recieveren ? er der nogen fordel i det som jeg p.t har gjort ??

Skrevet den: 14-Oktober-2010 kl. 22:38
Det er beregnet til hvis din reciever IKKE er HDMI 1.4 vers med 3D. Du kan nøjes med ét kabel, da 608 er med HDMI 1.4

Skrevet den: 14-Oktober-2010 kl. 23:09
okey.... prøver lige i weekenden Thumbs Up

Print side | Luk vindue