Print side | Luk vindue

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=88199
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 01:42

Emne: Avatar 3D-kampagne (Panasonic)
Skrevet af: Emilos88
Emne: Avatar 3D-kampagne (Panasonic)
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 11:03
http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/Oversigt/Avatar/6404264/index.html#anker_6404295 - http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/Oversigt/Avatar/6404264/index.html#anker_6404295

Dem der har købt panasonic, kan i så få bestilt AVATAR, mega nice tilbudBig smile

Dog en skam for branchen med hensyn til 3D, efter min mening ødelægger det lidt markedet, ved disse eksklusive aftaler.

-------------
Get HIFI or die trying c",

Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 11:18
Er det ikke kun dem, som køber panasonic i fremtiden? Sådan ser det ud for mig.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Saenjaina
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 12:05
Nu interesserer 3D mig slet ikke til hjemmebiografen, så kunne i og for sig være ligeglad. Men jeg bryder mig nu alligevel ikke om konceptet.

-------------
LG 42LH3000
Sony SS-LA300ED (5.1)
Jamo A 3SUB.5
Yamaha RX-V365
PS3 Slim 120GB

Skrevet den: 01-November-2010 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af Saenjaina Saenjaina skrev:

Nu interesserer 3D mig slet ikke til hjemmebiografen, så kunne i og for sig være ligeglad. Men jeg bryder mig nu alligevel ikke om konceptet.
Det kan vi kun blive enig om. Det er fedt nok at der er en film med. Men filmen skal ikke være låst, så man skal købe et bestemt mærke.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: matv88
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det kan vi kun blive enig om. Det er fedt nok at der er en film med. Men filmen skal ikke være låst, så man skal købe et bestemt mærke.

kan den afspilles på 3d-afspillere/TV af andre mærker?

-------------
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor

Skrevet den: 01-November-2010 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

kan den afspilles på 3d-afspillere/TV af andre mærker?
Ja, det kan den godt. Men du kan kun få filmen, ved at købe et pana produkt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: veyron
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 12:39

Hej Flemming.
Som jeg læser nyheden på Blu-ray.com kan tidligere Panasonic købere indsende noget Viera nummer og få skiven tilsendt, lidt som tidligere med Toshiba's HD-DVD afspillere :-)
Fik f.eks de 3 Spiderman film og de 3 Pirates film tilsendt da jeg købte min første, Sony, BD-afspiller.

-------------
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI

Skrevet den: 01-November-2010 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af veyron veyron skrev:

Hej Flemming.
Som jeg læser nyheden på Blu-ray.com kan tidligere Panasonic købere indsende noget Viera nummer og få skiven tilsendt, lidt som tidligere med Toshiba's HD-DVD afspillere :-)
Fik f.eks de 3 Spiderman film og de 3 Pirates film tilsendt da jeg købte min første, Sony, BD-afspiller.
Ok, den har jeg så ikke læst. Men det vil jo altid være godt, for dem som har købt pana. Det har jeg jo ikke selv, endnu.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 12:45

Oprindeligt skrevet af veyron veyron skrev:

Hej Flemming.
Ok, den har jeg så ikke læst. Men det vil jo altid være godt, for dem som har købt pana. Det har jeg jo ikke selv, endnu.
Og det er nøjagtigt det jeg har tænkt mig at prøve, at fremsende de ønske oplysninger, og se hvad der skerTongue

Hva - vil du låne Avatar FlemmingLOL

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 01-November-2010 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og det er nøjagtigt det jeg har tænkt mig at prøve, at fremsende de ønske oplysninger, og se hvad der skerTongue

Du kan vel næsten få 2. Du har jo 2 stk 3D produkter fra dem.
Jeg håber jeg selv når at få en film, hvis jeg får et tv fra pana.Smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 01-November-2010 kl. 13:04

OPg et Pana TV, er jo så lige hvad vi håber på FlemmingTongue

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 01-November-2010 kl. 13:10

Og et Pana TV, er jo så lige hvad vi håber på FlemmingTongue
Ja, det er ikke engang løgn.WinkTongue

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Emilos88
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 13:23
Der står jo, at det er for hvert Panasonic 3D produkt, så der skulle ikke være et problem i at få for både sin afspiller, og tv.

Dette må også betyde, at vi får set nogle til salg her inde på forummet, så andre kan få glæde af denne film.

-------------
Get HIFI or die trying c",

Skrevet den: 01-November-2010 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Der står jo, at det er for hvert Panasonic 3D produkt, så der skulle ikke være et problem i at få for både sin afspiller, og tv.

Dette må også betyde, at vi får set nogle til salg her inde på forummet, så andre kan få glæde af denne film.
Jeg skulle gerne aftage en.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: mgmg
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Dog en skam for branchen med hensyn til 3D, efter min mening ødelægger det lidt markedet, ved disse eksklusive aftaler.

Ubetinget ja, men mon ikke nettets ulovlige kanaler har en reaktion på den slags tiltag?

-------------
Kuro

Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 01-November-2010 kl. 13:37
Gad vide hvad sådan en Avatar 3D skive kan sælges for til Samsung og Sony folket? 

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!

Skrevet den: 01-November-2010 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Gad vide hvad sådan en Avatar 3D skive kan sælges for til Samsung og Sony folket?

Tror priserne vil falde fra skyhøje til normalt leje ret hurtigt i takt med at flere og flere bliver til salg på nettet.
Er ikke selv på "bølgen" endnu.
Fruen taler om en konfirmation, et studentergilde samt mit eget 25års jubilæum, altsammen til foråret, og ferie til Italien til sommer.
Alt dette betyder at min skærm IKKE bliver byttet foreløbig :-(
Men den leverer stadig fantastiske billeder, dog kun i 2D ;-)

-------------

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI

Skrevet af: Jessemand
Skrevet den: 02-November-2010 kl. 07:44
Tja, hvorfor benytte sig af de ulovlige "kanaler" når man ved lidt snilde kan tuske sig frem til et eksemplar... hø hø.
Gå ud og køb et produkt, bestil filmen og returner så produktet indenfor det opgivne tidsrum for fortrydelse. Det er vel bare op til ens egen samvittighed... men jeg ville nok ikke være i tvivl når branchen laver den slags numre!
Jeg er ikke selv på 3D-bølgen og kommer det næppe. Føler ikke at det er specielt godt det jeg har set.
Wink Jes

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 02-November-2010 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Tja, hvorfor benytte sig af de ulovlige "kanaler" når man ved lidt snilde kan tuske sig frem til et eksemplar... hø hø.
Gå ud og køb et produkt, bestil filmen og returner så produktet indenfor det opgivne tidsrum for fortrydelse. Det er vel bare op til ens egen samvittighed... men jeg ville nok ikke være i tvivl når branchen laver den slags numre!
Jeg er ikke selv på 3D-bølgen og kommer det næppe. Føler ikke at det er specielt godt det jeg har set.
Wink Jes
Mon ikke der er taget højde for den slags "numre" ved at de venter over 14 dg med at sende filmenTongue

Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 02-November-2010 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Wink Jes
Mon ikke der er taget højde for den slags "numre" ved at de venter over 14 dg med at sende filmenTongue
Det er vel osse at gøre lidt meget ud af det...:-)

-------------
mvh Christian

Skrevet af: Jessemand
Skrevet den: 02-November-2010 kl. 12:14

Øv, så blev jeg afsløret... hvad gør man ikke for en film. Næh, kunne såmænd ikke selv finde på det, men blot et hint til de meget ivrige... he he!

Wink Jes

Skrevet den: 02-November-2010 kl. 20:39
Og så er det garanteret bio udgaven, der kommer nu, og så kommer den måske i 3D til næste år, hvis vi er heldige.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 03-November-2010 kl. 15:22
hva' pokker Angry
Ifølge dette her, http://www.blu-ray.com/news/?id=5397 - http://www.blu-ray.com/news/?id=5397 , gælder backorder muligheden IKKE her i  Europa.
Må så formode at dem der bliver til salg vil holde prisen godt.
Lidt surt med den forskel på US og herConfused

-------------

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI

Skrevet af: Bab
Skrevet den: 09-November-2010 kl. 13:14
Det er vel en film, som vil holde prisen relativt længe. Men nu betyder eksklusiv jo ikke for evigt. Den kan blive frigivet om et halvt år til alle. Amazon er så flinke at sende mig en mail, når det sker. De er i hvert fald sikker på, at det sker før eller siden :)

Bab

Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 17:17
Det her er simpelthen for skørt. Nu udtaler Cameron, at dem som har købt 3D tv for Panasonic, kommer tættest på den ultimative oplevelse.

http://panasonic.net/avc/viera/eu2010/avatar/index.html - http://panasonic.net/avc/viera/eu2010/avatar/index.html

Gad vide hvor meget det har kostet Panasonic at lave den Avatar deal. Nu får de da promoveret deres tv LOL

Skrevet den: 13-November-2010 kl. 17:25
Det har da nok været dyrt for panasonic. Men han har jo nok ret, i at pana har det bedste 3D tv her og nu.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 13-November-2010 kl. 17:27
Det vil da i hvert fald være skørt, hvis han stod frem og sagde, at dem som fik Avatar i 3D ville blive skuffet. 

Alle udgivere af 3D har så vidt jeg ved, noget særligt, som kun kan fåes med deres udstyr. F.eks Samsung som har udgivet Monsters Vs Aliens som eksklusiv. At Avatar så er lidt mere interessant, er jo en anden sag :)

Skrevet den: 13-November-2010 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Det her er simpelthen for skørt. Nu udtaler Cameron, at dem som har købt 3D tv for Panasonic, kommer tættest på den ultimative oplevelse.

http://panasonic.net/avc/viera/eu2010/avatar/index.html - http://panasonic.net/avc/viera/eu2010/avatar/index.html

Gad vide hvor meget det har kostet Panasonic at lave den Avatar deal. Nu får de da promoveret deres tv LOL
Nu har jeg jo Avatar i 3D, og har set lidt af den. Jeg kan faktisk ikke blive enig med mig selv om hvorvidt 3D udgaven er bedre end 2D udgaven - men flot og meget speciel er denBig smile

-------------

Skrevet den: 13-November-2010 kl. 17:40

Nu har jeg jo Avatar i 3D, og har set lidt af den. Jeg kan faktisk ikke blive enig med mig selv om hvorvidt 3D udgaven er bedre end 2D udgaven - men flot og meget speciel er denBig smile
Er det hele filmen du har fået? Jeg troede kun det var en demo. Confused
Har du forresten fået fikm fra mig?

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 17:42
Ved det heller ikke. 
Så den i biffen i 3D, og det var nu ret godt. Så den efterfølgende hjemme da den kom på Blu Ray.
Synes måske oplevelsen var bedre med 3D. Sådan historie mæssigt i filmen, er der ikke så meget at komme efter Smile

Skrevet den: 13-November-2010 kl. 18:30

Er det hele filmen du har fået? Jeg troede kun det var en demo. Confused
Har du forresten fået fikm fra mig?
Jep og jep og jo mange takTongue

-------------

Skrevet den: 13-November-2010 kl. 18:36

Og den var uden dk tekst?
Og selv tak. Du har jo snart mange 3D titler.LOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 13-November-2010 kl. 18:46

Og den var uden dk tekst?
Og selv tak. Du har j
o snart mange 3D titler.LOL

ingen dk txt på min udgave - og jo, det hjælperLOL

-------------

Skrevet den: 13-November-2010 kl. 18:52
Det havde man jo desværre næsten regnet med. Men den kommer nok i 2012 i 3D med dk tekst.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 14-November-2010 kl. 10:07
Der er ikke DK tekst på. Alle de  klassiske Engelsk, Spansk, Tysk osv.

Jeg kan fortælle at ud fra de oplysninger jeg har fra meget pålidelig kilde, så slutter denne kampagne Q1 2011, og mon så vi skal vente meget længere på Avatar i 3D til resten.

Og alle der kender mig ved at jeg HADER de her kampagner. De er skadelige for 3D. Som jeg fortalte Panasonic for ikke mange dage siden. Hvis man endelig ville have en positiv effekt på sådanne kampagner, skulle man måske gøre det at man solgte filmen eksklusivt i Panasonic centre, så fik man potentielle kunder ned i butikken.

Men det er vist meget dyrere at gøre det.

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk

Skrevet af: Panacea73.dk
Skrevet den: 25-November-2010 kl. 12:27
Venter stadig på min 3-D udgave af Avatar Ermm Sgu koldt at vente uden for i det vejr.

Skrevet den: 25-November-2010 kl. 12:29
Jeg talte med Panasonic i går. De siger 2-4 ugers leveringstid.

Og så fik jeg så at vide, at de har eksklusivrettigheder hele 2011 med. Og at aktuelle kampagne løber til ultimo februar.

-------------

Skrevet den: 25-November-2010 kl. 12:31
Syntes efterhånden det er den tid det har taget, men når man venter på noget, føles tiden jo ekstra lang :-(
Det samme kan forøvrigt siges om Oppo 93

Så 2x øv herfra

Skrevet den: 26-November-2010 kl. 21:06
Fra mandag kan man købe en pana bdt100, i elgiganten til 1799kr, og så kan man bestille avatar i 3D.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 30-November-2010 kl. 23:15
Gaaab. Kom nu med den film for %#!%"& da også!

Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 01-December-2010 kl. 11:56

Fra mandag kan man købe en pana bdt100, i elgiganten til 1799kr, og så kan man bestille avatar i 3D.

Det må siges at være en halvdyr 3D film Wink

Skrevet den: 01-December-2010 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Jeg gav da 1999kr for min, som forhåbentlig snart kommer.
Det kunne jo være, at der var nogen som skulle ud, og have en 3D afspiller. Og så var prisen jo ikke dårlig. + Du får filmen med.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 01-December-2010 kl. 12:27

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Jeg gav da 1999kr for min, som forhåbentlig snart kommer.
Det kunne jo være, at der var nogen som skulle ud, og have en 3D afspiller. Og så var prisen jo ikke dårlig. + Du får filmen med.
Ja det er da en go' deal. Kan du ikke nå at lave din bestilling om?Big smileLOL

Skrevet den: 01-December-2010 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det er da en go' deal. Kan du ikke nå at lave din bestilling om?Big smileLOL
Nej det kan jeg ikke. Jeg har jo fået afspilleren for 3 uger siden, så mangler kun filmen. Men det hedder jo 2-4 uger, og så den skulle snart være fremme.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 01-December-2010 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Panacea73.dk Panacea73.dk skrev:

Gaaab. Kom nu med den film for %#!%"& da også!
+1.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: crim
Skrevet den: 04-December-2010 kl. 12:32
Vil lige fortælle at jeg lige i dag har modtaget min Avatar 3D film fra Panasonic :-) 

Den skal helt sikker ses i aften.. :)

/Mads

-------------
Pansonic TX-P50VT20
Panasonic DMP-BDT300

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af crim crim skrev:

Vil lige fortælle at jeg lige i dag har modtaget min Avatar 3D film fra Panasonic :-) 

/Mads
Og du har så noget at glæde dig til. Visse af scenerne er meget smukke i 3D - enjoyTongue

-------------

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 12:35

/Mads
Er der dk tekst på din? Der er en fra flatpanels som skriver at han har dk tekst på.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 12:36
Og når i så har set den, så må i gerne sælge den til mig :)

Bab

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 12:41

Og du har så noget at glæde dig til. Visse af scenerne er meget smukke i 3D - enjoyTongue
Så john, vær sød, jeg har jo ikke fået min endnu. Men den får jo så dk tekst på.Big smileBig smile
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=122597#122597 - http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=122597#122597

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 13:25

Så john, vær sød, jeg har jo ikke fået min endnu. Men den får jo så dk tekst på.Big smileBig smile
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=122597#122597 - http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=122597#122597
 Jeg har ord for at være både sød og rarLOL Det var jo bare ment som en appetitvækkerTongue

-------------

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 13:30

Jeg har ord for at være både sød og rarLOL Det var jo bare ment som en appetitvækkerTongue
Jamen du har jo ret.
Jeg er bare glad for at den ser ud til at være med dk tekst. Så blev det alligevel jul.Big smileLOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 13:35

Jamen du har jo ret.
Jeg er bare glad for at den ser ud til at være med dk tekst. Så blev det alligevel jul.Big smileLOL
Det bliver jul - igen. Og hvor jeg glæder mig til at det er overståetLOL

-------------

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 14:17
Der er dansk på de film de sender ud til Danmark:

-------------

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Der er dansk på de film de sender ud til Danmark:

Hvad er det, har du fået en mere?LOL

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 14:35
@Flemming:

Jeps. Den første jeg fik havde iøvrigt ikke DK tekst.

-------------

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 14:37

@Flemming:

Jeps. Den første jeg fik havde iøvrigt ikke DK tekst.
Ja, det mente jeg nok. Det irriterede mig lidt. Men det er totalt fedt at der er på den der kommer nu. Nu venter jeg så bare på posten, en eller anden dag. Det bliver nogle lange dage.Cry

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: crim
Skrevet den: 04-December-2010 kl. 15:18

Er der dk tekst på din? Der er en fra flatpanels som skriver at han har dk tekst på.

Hej Flemming, ja der er DK tekst på.

-------------
Pansonic TX-P50VT20
Panasonic DMP-BDT300

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 15:26

Hej Flemming, ja der er DK tekst på.
Takker. Ja, har set det. Så mangler filmen bare i taastrup.Smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 16:36
Hvad så Flemming. Har du abstinenser Wink

-------------

Skrevet den: 04-December-2010 kl. 16:37

Hvad så Flemming. Har du abstinenser Wink
Også i den grad.Cry Jeg har sjældent, glædet mig til en titel som denne, i 3D.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: wcc1
Skrevet den: 04-December-2010 kl. 16:47
har fået min idag , det bliver godt at se den iaftenSmile

-------------

Skrevet af: krelle1987
Skrevet den: 08-December-2010 kl. 22:55
Til dem der har set den må i jo lige give en melding omkring den :)

Print side | Luk vindue