htc desire hd
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Android udstyr
Forumbeskrivelse: Udstyr baseret på Google Android som smartphones og tablets
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=88363
Udskrevet den: 03-Februar-2025 kl. 18:06
Emne: htc desire hd
Skrevet af: ole post
Emne: htc desire hd
Skrevet den: 05-November-2010 kl. 09:58
hej. er der nogen der fået telefonen endnu. mener den skulle være til salg 3-11 ligner et godt alternativ til samsung og iphone 4.
------------- Ole Hansen
|
Svar:
Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 05-November-2010 kl. 13:16
Anmeldelse og kommentarer:
http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/htc-desire-hd-fremragende-uden-overraskelser-mobiltest,lid.13152/ - http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/htc-desire-hd-fremragende-uden-overraskelser-mobiltest,lid.13152/
|
Skrevet den: 08-November-2010 kl. 09:05
takker for linket, skuffende at skærmen skulle være dårligere en htc desire og sammenlignet med iphone virker det som lysstyrken på skærmen er skruet helt ned. ja så blev det heller ikke den mobil.
------------- Ole Hansen
|
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 08-November-2010 kl. 09:52
Har fravalgt netop Desire HD pga. skærmen. Den er så dårlig at man tror det er løgn. Selv når man skruer farven op på fuld knald ligner det noget der er løgn.
Forstår overhovedet ikke HTC, at de ikke har smidt en AMOLED skærm i den. Skidt skidt!
------------- Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
Skrevet af: abacus
Skrevet den: 11-November-2010 kl. 02:18
Har nu haft min siden d.3-11 og er da meget tilfreds, det er min første smart-phone, så det har taget mig lidt tid at sætte mig ind i den. Når man er utilfreds med skærmen, uden selv at have set den, og efter at have læst 1 enkelt negativ (om skærmen) anmeldelse, lyder det nærmest som om, man er til de farver, der er på fladskærme hos forhandlerne/butikerne. Har nu set både en spillefilm, et afsnit af Borgen og en tegnefilm på den, og jeg vil da sige, at den er meget som mit fjernsyn, efter jeg havde kalibreret tv-skærmen. Lidt kolde og dæmpede farver, næsten som farveprofilen på Nikon D5000 fotos i raw. MVH Niels
|
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 09:05
du har ret man skal selfølgelig se den "live" før man dømmer den ude. mener bare at når man forøger skærmstørelsen burde så ikke opløsningen følge med.
------------- Ole Hansen
|
Skrevet af: klander
Skrevet den: 13-November-2010 kl. 09:21
Har haft min i en uges tid nu og kom fra en alm desire, og er Slet ikke skuffet skærmen er ganske udemærket, den har ikke de flotte prangende farver som SGS og Desire og eks Iphone4.
Men alt er tydeligt på den og jeg vil sige mere naturlige farver ikke alt det der farvelade ;)
Har stået udefor med den sammen med SGS og Iphone4 og den taber ikke der, jeg blev selv overrasket over hvor tydeligt den var udenfor.
Hastigheds mæssig og hvordan menuer og skærmen kører render den om hjørner SGS og Iphone4 kører ikke bedre.
------------- Med Venlig Hilsen
Kurt
|
Skrevet af: abacus
Skrevet den: 18-November-2010 kl. 00:49
Nu mangler jeg bare et lækkert lækkert læderetui og en skærm-film/skåner, er der nogen her, der kan komme med nogle gode anbefalinger? Har sert et par etuier til desire, men de har ikke være så lækre. Niels
|
Skrevet af: rawi
Skrevet den: 18-November-2010 kl. 03:03
http://www.mobilefun.co.uk/cat/HTC.htm - http://www.mobilefun.co.uk/cat/HTC.htm har jeg købt min Tough Case (til den almindelige Deisre), samt noget bil tilbeør. Ingen problemer med at handle der.
|
Skrevet af: tommykjensen
Skrevet den: 20-November-2010 kl. 19:23
Jeg har haft min Desire HD i lidt over 2 uger nu og forstår da slet ikke kritikken af skærmen.
Og touch skærm fungerer flydende med god respons så jeg er rigtig godt tilfreds med min.
------------- Tommy Jensen
|
Skrevet den: 20-November-2010 kl. 19:42
RuneH skrev:
Har fravalgt netop Desire HD pga. skærmen.
Den er så dårlig at man tror det er løgn. Selv når man skruer farven op på fuld knald ligner det noget der er løgn.
Forstår overhovedet ikke HTC, at de ikke har smidt en AMOLED skærm i den. Skidt skidt! |
Er du sikker på at du har stået med en DHD i hånden
For du kan ikke skrue på farven men på lysstyrken, har selv haft en Desire med Amoled skærm og ja der mere farvelade på. Men når du er udendørs slår DHD's skærm den alm Desire skærm, Den slår faktisk både SGS og Iphone4 skærme udendørs, såeee helt ringe er den sku ikke.
Og fordi HTC har valgt at bruge S-LCD i stedet for er fordi Samsung ikke kan levere nok skærme !!!
Kurt
|
Skrevet af: cm813
Skrevet den: 03-Januar-2011 kl. 22:52
Og fordi HTC har valgt at bruge S-LCD i stedet for er fordi Samsung ikke kan levere nok skærme !!!
Link til dokumentation ?
|
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 07:54
cm813 skrev:
Link til dokumentation ? |
Du kan da bare bruge google, jeg har ikke nogen link men det er alm kendt at Samsung kke kan levere Amoled skærme nok og derfor er den alm Desire i dag også med S-LCD.
men du kan jo bare ringe til HTC sp kan de fortælle dig hvorfor det gjorde jeg.
Kurt
|
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 12:07
"Kan bare bruge Google" , "almindelig kendt" , "Jeg har ikke nogen link" , " Du kan bare ringe til HTC ".....
Var det ikke nemmere bare at sige du ikke har nogen dokumentation for hvad du skriver ? Fortsat en Go`Dag ..
|
Skrevet af: gadeberg87
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 12:41
cm813 skrev:
"Kan bare bruge Google" , "almindelig kendt" , "Jeg har ikke nogen link" , " Du kan bare ringe til HTC ".....
Var det ikke nemmere bare at sige du ikke har nogen dokumentation for hvad du skriver ? Fortsat en Go`Dag .. |
Du kan jo måske også holde dig opdateret. Så ville du måske også vide det. Jeg vil mene det er almindelig kendt for "mobil interresserede". Og her har du dokumentation: http://www.mobil.nu/nyheder/samsung-tidobler-amoled-produktionen-1.370445.html - http://www.mobil.nu/nyheder/samsung-tidobler-amoled-produktionen-1.370445.html 2 sek på Google, så var den der sørme!
Og link til oprindelig kilde hvis det også skulle have interesse: http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703713504575475553352680096.html - http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703713504575475553352680096.html
------------- Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 13:15
cm813 skrev:
Var det ikke nemmere bare at sige du ikke har nogen dokumentation for hvad du skriver ? Fortsat en Go`Dag .. |
Nu er der jo altid nogen der "skal have alt serveret på et sølvfad" fordi DE ikke SELV lige GIDER at bruge tid på det!!!!! tjae 2 sek.
Forsat god dag til dig også
Kurt
|
Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 17:16
Well, der er jeg så af den opfattelse at hvis man laver en påstand så skal man også være klar til at levere beviser for at den passer :)
Men lige i det her tilfælde.. Det er nemlig rimeligt godt kendt at producenterne ikke kan følge med efterspørgslen.. :b Den almindelige Desire er vist gået over til en LCD skærm også?
Det er eftersigende også grunden til at Apple stadig ikke er gået over til AMOLED. Eller en af dem.. AMOLED er dyrere, og de kan ikke producere dem hurtigt nok.. :b
|
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 17:44
Jamen hvis folk bare kan Google i stedet for at stille "dumme" spørgsmål , så lad os dog nedlægge dette forum ? ALT kan "Googles" og hvor går grænsen for , "hvad man bør vide" , underforstået ikke stille spørgsmål om ? Naturligvis skal man da kunne dokumentere sine påstande og lade være med at "dømme folk dumme" , hvis de ikke lige ved det.. Jeg ved en hel del om et specielt emne , som ikke alle ved noget om...Så hvor går grænsen for hvad der kan spørges om og hvem skal bestemme , "hvad man bør vide" ? Bortset fra det, så er det et rigtig godt forum. :-) Mvh.
|
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 18:02
cm813 skrev:
Jamen hvis folk bare kan Google i stedet for at stille "dumme" spørgsmål , så lad os dog nedlægge dette forum ? ALT kan "Googles" og hvor går grænsen for , "hvad man bør vide" , underforstået ikke stille spørgsmål om ? Naturligvis skal man da kunne dokumentere sine påstande og lade være med at "dømme folk dumme" , hvis de ikke lige ved det.. Jeg ved en hel del om et specielt emne , som ikke alle ved noget om...Så hvor går grænsen for hvad der kan spørges om og hvem skal bestemme , "hvad man bør vide" ? Bortset fra det, så er det et rigtig godt forum. :-) Mvh. |
1. Der ingen Dumme spørgsmål 2. ikke alt kan googles men dette kan. 3. hvad man bør vide "IKKE alt" men der har været undskyld mit udtryk "tærsket langhalm" på emnet nok en mill gang på nettet selv i alm aviser også. 5. dem der bestemmer moteratorene. 6. man må spørge om alt men man skal være forberdt på at få "søg selv" fordi der er blevet skrevet om det 100 X
Men du må meget undskylde hvis jeg har støt dig, det var ikke meningen overhovedet, jeg har da skrevet i en pæn tone til dig, det er dig selv der kalder dig for dum
Men hvis der ikke skal mere til såååee
Kurt
|
Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 19:27
There are no stupid questions - but there are a lot of inquisitive idiots
Just kidding, just kidding ;)
|
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 19:44
Small people , small talk..
Nej , DET skrev jeg altså ikke !
På æresord
|
Skrevet den: 04-Januar-2011 kl. 19:45
TobiasKM skrev:
There are no stupid questions - but there are a lot of inquisitive idiots
Just kidding, just kidding ;) |
Ja det er set mange gange at folk spørger om noget der står i tråden lige oven over
Kurt
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 11-Februar-2011 kl. 17:43
Med fare for at komme med et dumt spørgsmål, er htc desire hd den sidste nye htc? Jeg står selv og skal have ny fon, og tænker lidt på at købe en htc. Er det helt dumt med sådan en?
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 12-Februar-2011 kl. 11:59
flemming larsen skrev:
Med fare for at komme med et dumt spørgsmål, er htc desire hd den sidste nye htc? Jeg står selv og skal have ny fon, og tænker lidt på at købe en htc. Er det helt dumt med sådan en? |
Slet ikke nogen?
Hvilken er evt. bedste af htc?
|
Skrevet af: ErikUkendt1
Skrevet den: 12-Februar-2011 kl. 16:09
Uden at vide det med sikkerhed, mener jeg det er HTC's topmodel.
Min svigersøn har lige fået en HTC Desire HD - og efter at have set nærmere på den, må jeg lige sige: "Den er godt nok lækker!" . Den har et skærm areal, der gør at man kan se hvad der foregår: Surf, kalender m.m.. Det hele kører glat og virker. Samtidig er der mange gode og anvendlige Apps, at hente på deres Marked.
------------- Mvh Erik
|
Skrevet den: 12-Februar-2011 kl. 18:14
Det lyder godt. Takker.
Jeg må ud og se på den. Så er det bare om at finde den billigst muligt.
|
|