Print side | Luk vindue

Hvad bør en brugt JVC DLA-HD350 koste?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=88541
Udskrevet den: 23-Januar-2025 kl. 15:46

Emne: Hvad bør en brugt JVC DLA-HD350 koste?
Skrevet af: mamut5
Emne: Hvad bør en brugt JVC DLA-HD350 koste?
Skrevet den: 08-November-2010 kl. 15:31
Jeg overvejer at købe denne projektor, og har set der er penge at spare ved at købe den i England. Dog har jeg også fundet den til salg brugt.

Den brugte  JVC DLA-HD350 er ifølge sælger 2 år gammel og har kørt 950 timer. Der er stadig originalpæren i, og sælger siger at det så småt kan anes,den har kørt de nævnte timer.

Hvad er en fornuftig pris på sådan en brugt projekter? Og er det overhovedet fornuftigt at invistere i en brugt?  

Mvh Rune

Svar:
Skrevet af: Bruce
Skrevet den: 08-November-2010 kl. 18:48
Altid fornuftigt, hvis det er en god pris Smile ... synes jeg.

Jeg havde ejeren af KF Scanaudio på filmbesøg, som var imponeret over "gørelsen" på min "gamle JVC HD1'er". Den har fået ny pære og man kan dårligt tale om slid på en sådan fætter, hvis man passer den. En pris på 50K for 4 år siden og jeg har solgt den nu for 8K og jeg mener selv, at køber har gjort et rigtig godt køb også ifht. markedet.

En JVC HD350'er kan køre vel op til en 1000 timer mere på pæren, men det er selvfølgelig også afhængig af rummet, hvorvidt det er mørkelagt eller ej om der skal ny pære i. En ny står i 22K og er der taget godt hånd om projektoren, så vil jeg mene 10K er en ok pris.

Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 08-November-2010 kl. 19:02
En ny koster 22 minus rabat, ny pære koster 3, så er vi nede på 17, så 12 tkr. er vel rimeligt.

-------------
SVP03

Skrevet af: wads
Skrevet den: 16-December-2010 kl. 14:18
Hej

Fandt du en derovre, og i så fald, hvad kostede den, om jeg må være så fræk :o)

Pft
Henrik

Print side | Luk vindue