Print side | Luk vindue

iPhone roterer selv videoklip nu

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=88883
Udskrevet den: 06-Februar-2025 kl. 20:56

Emne: iPhone roterer selv videoklip nu
Skrevet af: ladiesman217
Emne: iPhone roterer selv videoklip nu
Skrevet den: 15-November-2010 kl. 19:49
Hey,

Da jeg fik min iPhone 4 tilbage i august 2010, der optog jeg nogle videoklip med den, hvor jeg lagde telefonen vandret. Da jeg så smækkede dem ind på min computer, så var de lodrette Clap det var jo ikke særlig fedt. Jeg fandt så ud af, at QuickTime Pro kunne rotere klippene tilbage igen, eller iMovie, så det brugte jeg.

Lige siden har jeg altid optage videoklip hvor jeg har holdt min telefon i lodret position (hvilket er mega nederen) for at undgå jeg altid skulle rotere dem tilbage på min computer.

Men i dag finder jeg så ud af, hvis man nu optager klip med telefonen hvor den ligger vandret, så er der sgu også vandret når de kommer ind på computeren Angry fedt de har fikset det, men hvornår skete det?

-------------
          

Svar:
Skrevet af: niepe
Skrevet den: 15-November-2010 kl. 20:04
Her er jeg blank men stort set alt hvad jeg optager vender på hovedet Confused

Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 15-November-2010 kl. 20:10
Jeg har lige optaget en masse videoklip til Sensation i lørdags, og der tænkte jeg "fuck det, jeg vender telefonen vandret, selvom jeg skal rotere dem tilbage når jeg kommer hjem", men de alle sammen vender vandret nu, og ikke lodret som de plejer, så jeg slipper for at rotere alle sammen 90 grader mod uret. Det er jo klasse, men en ændring de har lavet :)

-------------
          

Skrevet af: Casper
Skrevet den: 18-November-2010 kl. 21:53
Ja, altid dejligt med forbedringer, opdateringer osv.. Wink

-------------
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.

Print side | Luk vindue