Print side | Luk vindue

Skruer til ReadyNAS Duo harddisk

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Efterlysninger
Forumbeskrivelse: Efterlysninger, lidt af hvert
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=88903
Udskrevet den: 02-Februar-2025 kl. 18:57

Emne: Skruer til ReadyNAS Duo harddisk
Skrevet af: nijathy
Emne: Skruer til ReadyNAS Duo harddisk
Skrevet den: 16-November-2010 kl. 11:11
Hej

Har købt en harddisk mere til min ReadyNAS, men kan ikke finde skruer der passer tilCry.

Harddisken er fuldstændig den samme som den der er monteret i forvejen.
Mener ikke at der var ekstraskruer med

De er specielle fordi de forsænket, således skuffen kan komme på plads.

Nogen der ved hvor man kan finde dem?

Med venlig hilsen og på forhånd takSmile
Jacob Thygesen

Svar:
Skrevet af: hitman202
Skrevet den: 03-Marts-2011 kl. 23:34
Hey.
Jeg har haft samme problem, men fandt nogle på ebay som jeg fik sendt fra england.
Det er nogle udenfor standard skruer, og meget svære at få fat i.
Og død og ødelæggelse over Netgear fordi de ikke giver mulighed for at købe dem som tilbehør.
Prøv at søg på ebay. M3x4mm countersunk.
Håber det hjælper.
Mvh Jan

Skrevet af: trikker
Skrevet den: 04-Marts-2011 kl. 20:37

Jeg kan se at det er længe siden tråden er startet, men jeg håber at dette kan hjælpe andre   :-)

Har lige smidt min kasse ud til min DUO (købt for et halvt år siden ca.), men kontrollerede lige at der ikke var mere tilbage.

Der var så en pakke med 8 skruer i, pakket sammen med CD'en

Prøv at endevende kassen, hvis du stadig har den. Jeg er ret sikker på at der er ekstra skruer med.

Skal have sat dem i min egen, da mine diske sidder med 2 skruer i hver diagonalt (jeg kunne jo ikke finde dem da jeg skulle opgradere med 1 disk mere, så jeg lånte 2 fra den ene)

Skrevet den: 04-Marts-2011 kl. 23:34
Samme her.
Jeg havde først Duoén med 2 harddiske med skruer. Der var en pakke med ekstra skruer (8stk), men dem sendte jeg med da jeg solgte den og købte Pro. Der var ingen skruer med.
Så jeg måtte ud på markedet og fandt hurtigt ud af at det var nogle rimeligt svære skruer at få fat i.
Der skal helst være 4 skruer i hver tray, ellers risikerer man s.m.a.r.t. fejl på grund af vibrationer.
Underligt at noget så simpelt som skruer kan blive deres vægt værd i guld.

Skrevet af: nijathy
Skrevet den: 05-Marts-2011 kl. 06:23
Hej Hitman202

Fantastisk at få svar så lang tid efter, har haft opgivet og bare monteret med 2 skruer i hver men hvis man kan købe nogen for ca 3 dollar så er det jo helt korden. Har desværre smidt det hele ud. Og syntes nu altså ikke jeg så nogen skruer nogen steder

Tusind tak for hjælpen
Hilsen
Jacob

Skrevet den: 05-Marts-2011 kl. 07:14
Prøv at tjekke det her link:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320665465430 - http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320665465430
Det var der jeg købte fra, husk at spørg inden om han vil sende til Danmark, den står som UK listing.
Det sene svar kom fordi jeg ikke havde set tråden inden jeg selv søgte på emnet.
Der var ekstra skruer med til min Duo, men jeg fandt dem først den dag jeg skulle sende til en køber. De havde åbenbart gemt sig godt

Print side | Luk vindue