Print side | Luk vindue

CD-HDTV-boks-med-harddisk-vrøvl

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=88906
Udskrevet den: 08-Januar-2025 kl. 18:12

Emne: CD-HDTV-boks-med-harddisk-vrøvl
Skrevet af: isteen
Emne: CD-HDTV-boks-med-harddisk-vrøvl
Skrevet den: 16-November-2010 kl. 11:52
Min Canal Digital HDTV-boks med indbygget harddisk har opført sig utilfredsstillende siden jeg fik den.
Fx har den igen i går lavet forskellige små numre, så jeg ikke har kunnet se TV.

Ved programmering af et fast program af en times varighed, optager den små bidder af programmet (to optagelser pr minut), og disse kan ikke slettes...med mindre jeg slukker fuldstændigt ved at tage stikket ud af stikkontakten. Optagelserne kan i øvrigt ikke ses - der er bare sort skærm.
Samtidigt vokser indholdet af harddisken dramatisk, så "bjælken" angives som rød - som harddisken er fyldt op.

Resten er de optagede programmer kan heller ikke ses - også her er der sort skærm.

Boksen har tilsyneladende sig egen vilje, da det ikke er første gang dette sker.

Dagen efter plejer boksen at opføre sig ordentligt igen - men jeg er alligevel ret utilfreds med den.

Nogen der har oplevet tilsvarende?

-------------
Steen

Svar:
Skrevet af: Lytro
Skrevet den: 17-November-2010 kl. 14:53
Det lyder som den har det rigtigt skidt  Dead

Har du prøvet at ringe til Canal Digital, den er jeg sikker på de bytter.

Lynge Smile

Skrevet af: isteen
Skrevet den: 17-November-2010 kl. 17:00
Jeg har fået en mail fra CD, hvori de fortæller, at ovenstående kan hænde, og en beskrivelse af hvordan man formaterer harddisken. Så mister jeg jo desværre alle optagelser, men ved en ombytning af boksen, ville jeg også miste alle optagelser.

Trist, men jeg kan jo ikke lige brænde optagelser ud på DVD'er, som jeg kunne med min gamle analoge harddiskrecorder.

-------------
Steen

Print side | Luk vindue