Print side | Luk vindue

Andre Piloter?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89090
Udskrevet den: 02-Februar-2025 kl. 03:04

Emne: Andre Piloter?
Skrevet af: zulfo
Emne: Andre Piloter?
Skrevet den: 19-November-2010 kl. 23:29
Er der andre helikopterpiloter end mig her på Recordere.dk ?

Jeg har længe ventet på Apache: Air Assault, og har her til aften være i Elgiganten og hente min kopi, og jeg kunne godt tænke mig at prøve dens co-op missioner...

Til de der har overvejet spillet så kan jeg sige at jeg synes det er bedre end H.A.W.X. - men på realistic skal man godt nok tage sig sammen!!

Grafisk er det IKKE noget at råbe hurra for - det kunne være gjort meget bedre, men ens helikopter opfører sig heldigvis ikke bare som en omgang arcade-flyver!

Jeg har kun spillet er par missioner ind til nu, men de har ikke skuffet...

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Svar:
Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 20-November-2010 kl. 10:38
Hvis det ikke var fordi Gran turismo udkom på Onsdag, samt jeg simpelthen ikke har tid til alle de forskelige spil ( Jeg har mindst 10 spil jeg ikke har gennemført) Så kunne det godt friste mig, har altid godt kunnet lide fly og helicopter spil.

En lille side bemærkning. Hvis du ikke allerede har Ill 2 Sturmovik, Så skulle du tage og få fat på det. Klart det bedste fly spil til PS 3. Ja vil enda sige et af de aller bedste PS3 spil overhovedet.

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 20-November-2010 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Hvis det ikke var fordi Gran turismo udkom på Onsdag, samt jeg simpelthen ikke har tid til alle de forskelige spil ( Jeg har mindst 10 spil jeg ikke har gennemført) Så kunne det godt friste mig, har altid godt kunnet lide fly og helicopter spil.
Jeg har selv GT5 på vej - men tror jeg kommer til at skifte mellem de 2 spil den kommende tid...
Citér En lille side bemærkning. Hvis du ikke allerede har Ill 2 Sturmovik, Så skulle du tage og få fat på det. Klart det bedste fly spil til PS 3. Ja vil enda sige et af de aller bedste PS3 spil overhovedet.

Jeg har faktisk ikke Sturmovik til PS3'en, det må jeg hellere kigge på. Tak for tippet Smile

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet af: Mikkel.C
Skrevet den: 23-November-2010 kl. 14:43
Jeg har ikke spillet et ordentligt heli-spil siden Gunship på C64, og kunne godt fristes. Men... Jeg nægter at spille den slags med en Sixaxis - hvilket joystick/rorpind kan anbefales?

Og et keyboard er vel også nærmest nødvendigt?

Print side | Luk vindue