Er ny bruger her og hvis jeg ikke kan få svaret her, så findes det nok ikke ;-)
Nå, men jeg kunne godt tænkte mig et nyt LED tv 32 tommer min 100Mhz samt fuld DNLA
hertil en kompatibel soundbar, således jeg ikke skal sidde med flere fjernbetjeninger.
Systemet skal passe sammen med NAS server hvor jeg her meget stor prefrance for Synolgy DJ110, den larmer ikke så meget og den har en god bruger menu.
Havde egenlig besluttte mig for et Philips PLF8605 i 32 tommer samt en Philips Soundbar med DVD og CD afspiller HTS 5120, men skal erkende at jeg blev forvirret på et højere plan da jeg fra Philips fik at vide at deres "DNLA" ikke supporterede NAS eller andet DNLA udstyr andet end en PC.
Her gik jeg og troede at DNLA var DNLA, og alle der var DNLA certificeret var kompatible med hinanden, men der tog jeg fejl, hvis ikke andre viste dette så har jeg da også bidraget med noget.
Men ville da meget gerne høre om der var nogen der havde et god bud, har et budget på ca. 10.000 for TV og Soundbar, og det er ikke et krav at den har CD/DVD, bare en god lyd og den passer til et 32" findes i samme farve som tv.
|