Print side | Luk vindue

App giver rod med ordbogen?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple apps
Forumbeskrivelse: Apps til Apple iOS (iPhone, iPad og iPod Touch)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89654
Udskrevet den: 12-Maj-2024 kl. 14:25


Emne: App giver rod med ordbogen?
Skrevet af: ladiesman217
Emne: App giver rod med ordbogen?
Skrevet den: 02-December-2010 kl. 10:23
Hey,

Jeg har downloadet den sjove App "SMS Smileys", hvor man, for at få App'en til at virke, skal ind og tilføje et ekstra tastatur kaldet "emoji-tastatur".

Men jeg synes, hvis jeg nogle gange bruger de smileys i en sms besked, så fucker min ordbog og tastatur helt op. F.eks. hvis jeg skriver en linie og sætter en smiley, skriver en linie mere og så laver et punktum, så går det helt i kaos.. Jeg kan ikke bruge mellemrums tasten, og trykker jeg f.eks. på h så skriver den g.

Hvis jeg undlader at bruge de smileys, så er der ikke noget galt. Har prøvet på min kærestes iPhone 4, hvor det samme problem opstår, og en af mine kammerater har også samme problem.

Er det en kendt fejl med App'en, eller er vi bare tre der er uheldige? Alle tre har iOS 4.2.




-------------
          



Svar:
Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 02-December-2010 kl. 18:38
Hm, har ikke hørt om det før.. Har både en moster og en onkel der bruger det, ved min onkel kører i hvert fald 4.1.. 

En anden bivirkning ved det er at ikke alle telefoner jo understøtter det.. Min mor undrede sig altid over hvorfor der var så mange spørgsmålstegn i sms'er fra min onkel, viste sig at det var på grund af de her smilies.. :P


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 02-December-2010 kl. 19:28
Hehe jo det er rigtigt nok.. Men laver dem også kun til de folk jeg ved har iPhone ;) hehe..

-------------
          



Print side | Luk vindue