Print side | Luk vindue

3D film fra Vuze?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89904
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 01:43

Emne: 3D film fra Vuze?
Skrevet af: Falcon
Emne: 3D film fra Vuze?
Skrevet den: 07-December-2010 kl. 14:14
Der var en der foreslog at man kunne hente noget lovligt/gratis 3D materiale fra Vuze så jeg har lige installeret programmet og søgt på 3D. Der kommer også en del titler frem, men det er rip af 3D købe film som jeg IKKE er interesseret i. Kan man ikke sortere det fra, så man kun får ikke copyrighted materiale frem?

Svar:
Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 08-December-2010 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af Falcon Falcon skrev:

Der var en der foreslog at man kunne hente noget lovligt/gratis 3D materiale fra Vuze så jeg har lige installeret programmet og søgt på 3D. Der kommer også en del titler frem, men det er rip af 3D købe film som jeg IKKE er interesseret i. Kan man ikke sortere det fra, så man kun får ikke copyrighted materiale frem?

Du skal formentlig være advokat med speciale i ophavsret for at kunne lave en præcis vurdering af dette.

Selvfølgelig kan du komme et vist stykke ved at bruge din sunde fornuft, men ingen kan bruge internettet uden at komme til at overtræde ophavsretsloven mindst et par gange om dagen. Beklager.Ouch

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Print side | Luk vindue