Print side | Luk vindue

TV forsikring, Penge eller Nyt TV?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=90307
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 16:04

Emne: TV forsikring, Penge eller Nyt TV?
Skrevet af: nitrotg
Emne: TV forsikring, Penge eller Nyt TV?
Skrevet den: 15-December-2010 kl. 15:50
Hey..

Jeg havde desværre et uheld forleden som endte med jeg har slået mit frontglas i stykker på min panasonic plasma skærm..

Nu har jeg købt en udvidet forsikring som dækker den slags uheld men er lidt i tvivl om hvordan forløbet kommer til at forgå.

Tv'et er hentet til en tekniker afdeling som skal sende et prisforslag til min forsikring, Men hvad jeg har forstået så kan det ikke betale sig at skifte hele panelet i en skærm ift at hvad nye skærme koster i dag..

Nogen der har prøvet lignede situration? Har i fået en ny skærm af dem eller udbetaler de penge til forbrugeren? og hvis så hvordan regner de så ud af beløbet? afskriver de et hvis procentdel af hvad man gav for det eller finder de ud af hvad man kan få en anden skærm til i den størrelse???

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 15-December-2010 kl. 16:04
Hvad står der i forsikrings betingelserne? Og især det med småt Tongue

Skrevet af: nitrotg
Skrevet den: 15-December-2010 kl. 16:29
Jamen der står desværre ikke så meget (det hele står med småt) :)

Der står dog at der er ingen afskrivning.. men intet om at de køber nyt tv til en eller giver penge

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 15-December-2010 kl. 16:33
Jamen det vil vel sige at du får et tilsvarende TV, et Pana X20 tror jeg. Ved ikke om du kan få pengene..

Print side | Luk vindue