Print side | Luk vindue

Signatur forslag

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=9038
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 13:24

Emne: Signatur forslag
Skrevet af: Henrik Pedersen
Emne: Signatur forslag
Skrevet den: 19-Januar-2006 kl. 08:07

Der er nogen der gør det og andre ikke - det jeg mener er at folk i deres signatur har stående, hvilket udstyr de har - Det har jeg flere gange syntes var nyttig info når jeg læser indlæg mest for at kunne vurdere hvilken baggrund de har for at svare.

Dette er blot et forslag til at flere gør det.

/Henrik

p.s. Ja der står ingenting i min signatur - jeg har ingen HDD recorder endnu Men det kommer snart

Svar:
Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 19-Januar-2006 kl. 11:49

Ja, det er udmærket med god signatur - se f.eks. min.

Når bare folk ikke overdriver og skriver 25 linier om alt udstyr de har haft siden 1976, for så drukner indlæggene i forhold til signatur og alle tråde bliver visuelt længere.

-------------
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414

Skrevet af: Tsunde
Skrevet den: 23-Januar-2006 kl. 20:24
God ide, håber det virker....

-------------
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"

Skrevet af: Hapsdog
Skrevet den: 24-Januar-2006 kl. 12:31

Hej Henrik Pedersen

Jeg er både for og imod. På den ene side er det rart at "kende" folk, på den anden side har jeg selv fravalgt signatur for at hindre farvning. Jeg vil gerne at folk læser det jeg skriver, udfra teksten, og ikke ud fra mit ejerskab af en pio.

En anden ting, jeg synes siger mig noget, er hvor længe folk har været medlem og hvor mange beskeder der er skrevet. Men jeg overvejer da at få en signatur en gang imellem.

mvh

Skrevet af: sommelle
Skrevet den: 24-Januar-2006 kl. 14:38

Jeg synes ikke det er en dårlig ide, vi behøver ikke at gætte om den der svarer ved hvad han taler om, og vi slipper for at skrive hvilke maskiner vi har.

m.v.h.

Print side | Luk vindue