Kinect fodboldt minianmeldelse
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=90543
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 17:06
Emne: Kinect fodboldt minianmeldelse
Skrevet af: Niels Chr
Emne: Kinect fodboldt minianmeldelse
Skrevet den: 20-December-2010 kl. 22:20
Jeg har nu haft kinnect et stykke tid og syntes stadig at det er et godt stykke underholdnings værktøj - ved sammenkomster holder hverken børn eller voksne sig tilbage så kinnect har potentiale for alle alders grupper.
Jeg har ikke mange spil titler så der er ikke så meget at sammenligne med - jeg savnede selv nogle "in-dept" anmeldelser som beskriver hvordan og hvad spillene går ud på så her følger #2 fodbold delen i Kinnect sports.
I Kinnect sports findes 3 forskellige typer fodbold - et hvor du er målmand, et hvor du skyder på mål og så et decideret fodbold spil hvor du spiller på hold - jeg er ikke selv til foldboldt så har ikke prøvet holdspillet andet end lige startet det op og konstateret at man kan skyde bolden fra spiller til spiller og på den måde løbe igennem spillet. - de 2 udgaver hvor man skyder på mål eller er målmand er rimeligt godt lavet.
Når du er målmand skal du rede så mange bolde du kan indtil der er gået 5 bolde ind - kinnect viser dig ca. 1 sek før bolden kommer hvor du skal redde den og så er det ellers om at spjætte med arme eller ben til det rigtige sted - når man det i tide bliver bolden forhåbentlig reddet og en ny boldt ankommer nogle få sek. efter - specielt børn i alderen 6-9 kan godt lide dette spil - måske også ældre for voksne deltager også gladelig :) .
Udgaven hvor man skal skyde bolde i mål (computeren er en relativ dum målmand) gøres ved at man er på nedtælling - har man placeret boldene korrekt og fået dem i mål får man ekstra tid og kan på den måde fortætte i lang tid - man skal dog være temmelig rap på fødderne for at følge med tiden - det fungere også rigtig godt og man får bevæget mest benene - denne udgave kan de små unger også lide.
Uanset om det er målmand eller straffesparks spillet skal man være hurtig og får brændt en masse krudt af - straffesparks udgaven er mest benarbejde mens målmand giver udfordringer til både arme og ben.
fodbold spillet er også velset hos en evt. underbo da man ikke nødvendigvis hopper så meget eller springer op, vil også vurdere at det kræver lidt mindre fysisk plads - f.eks. i forhold til adventure spillet som følger med kinnecten - syntes man at pladsen er et problem efter at man har købt kinnect kan jeg anbefale kinnect sports da flere af spillene ikke kræver helt så meget plads - specielt fordi de fleste spil er spil hvor kun 1 person er på banen ad gangen (der er også løb hvor der er 2 på samme tid) - i adventures er det tit en fordel at være 2 ved siden af hinanden hvilket naturligvis kræver lidt mere plads i bredden
|
|