Print side | Luk vindue

Gemmer I jeres spil?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=90952
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 11:09

Emne: Gemmer I jeres spil?
Skrevet af: Strange
Emne: Gemmer I jeres spil?
Skrevet den: 30-December-2010 kl. 01:08
Bare for sjov har jeg et lille mærkeligt og nysgerrigt spørgsmål.... Gemmer I jeres spil når I har gennemført dem. Jeg plejer at sælge mine, men må indrømme at jeg tror jeg beholder Heavy rain og Uncharted 2. Hvad plejer I andre at gøre :-) ?

Svar:
Skrevet af: vasif
Skrevet den: 30-December-2010 kl. 02:48
Jeg plejer som regel at sælge dem videre, eller bytte dem til noget andet. På et tidspunkt købte jeg et enkelt helt nyt spil til fuld pris, og byttede det videre til noget nyt. Det spil jeg fik i bytte, blev så færdigspillet, og byttet videre igen til et andet spil, og sådan fortsatte det i et stykke tid:)

Jeg interesserer mig ikke synderligt for multiplayer-verdenen som sådan,  og spiller sjældent online, medmindre det er Fifa 11. Derfor er det som regel udelukkende kvaliteten af singleplayer-delen som afgør, om spillet beholdes, eller ej.

Men nu låner jeg spillene på nettet, eller i Blockbuster, og køber kun det jeg finder mest nødvendigt.

Har kun 3 spil  på hylden. Uncharted 2 beholdes, fordi spillet er reference i grafik, og singleplayer er så godt, at det kan spilles igen på et senere tidspunkt.

Brotherhood er min nyeste tilføjelse. Fuldstændig genialt.

Historien bliver mere og mere fascinerende og komplekst, og fedt at de binder historien sammen med de forrige spil, og det går hen og bliver et ekstra cadeau for dem, som har været med hele vejen.  Elsker spil med dybde, og det må siges, at de har skabt et interessant univers.

Fifa 11 er det tredje. En gang imellem får man lyst til det, og ellers et fint spil at tage frem med sine venner eller gæster.
Der skal altid være et spil, som kan tages frem i ovenstående eller lignende situationer, og som alle kan spille.

Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 30-December-2010 kl. 06:08
Om jeg gemmer mine spil, kommer an på om jeg tror jeg vil komme til at spille det igen, og om spillet overhovedet siger mig noget.

Også her er Uncharted 2 et af de spil jeg regner med at gemme; andre har skilt mig af med efter ganske kort tid (nogle gange har jeg kun brugt det en halv time, før det blev sat til salg).

Jeg gemmer aldrig spil pga. online delen, da spil online ikke siger mig noget.

Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 30-December-2010 kl. 11:32
Jeg har solgt alle mine, undtagens LBP og Singstar. Jeg blev enige med mig selv at jeg højest sandsynlig ikke ville komme til at spille de andre igen, og skulle jeg nu have lyst til det alligevel, kan det købes billigt i fremtiden.

:)

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 30-December-2010 kl. 13:54
Jeg har vel omkring 15-20 spil på hylden jeg endnu ikke har gennemført. Nogle har jeg byttet mig til, eller købt på tilbud fra England. Det er meget få spil jeg har givet fuld pris for.

Anyway jeg regner ikke med, at jeg kommer til at købe særligt mange flere PS3 spil nu. Spiller mest Gran turismo 5.

De eneste spil jeg lige umidelbart kan se mig selv købe er UC 3, og Deadspace 2.

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 30-December-2010 kl. 14:22
Ja, jeg gemmer http://www.playright.dk/samlersamling.php?id=8&sort=8 - mine spil .

Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 30-December-2010 kl. 21:59
Jeg gemmer mine spil og vil nok tro jeg er oppe på omkring 40-50 Wacko Dog er jeg begyndt kun at købe spil når de er faldet i pris eller hvis det kan fås billigt igennem ebgames bytte kampagner (så jeg bruger maks 150~200 kr per spil). Syntes ikke det gav mening at bruge 300+ kr per nyt spil med så mange ugennemførte spil som jeg har Embarrassed 

Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 02-Januar-2011 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Bare for sjov har jeg et lille mærkeligt og nysgerrigt spørgsmål.... Gemmer I jeres spil når I har gennemført dem. Jeg plejer at sælge mine, men må indrømme at jeg tror jeg beholder Heavy rain og Uncharted 2. Hvad plejer I andre at gøre :-) ?

Jeg har selv overvejet Heavy Rain, men har netop været i tvivl omkring genspilningsværdien. Er der meget mere at hente efter man har gennemført det?

Skrevet af: Strange
Skrevet den: 22-Februar-2011 kl. 14:35
Det kan helt klart spilles igen - jeg skal bare tage mig sammen til det. Jeg håber der kommer mere ala Heavy Rain i fremtiden fordi det er da noget nær genialt.

Skrevet af: Lubzor
Skrevet den: 22-Februar-2011 kl. 14:55
Jeg gemmer mine spil, er på omkring 60 ps3 spil.

Skrevet af: Hi Fi Dwarf
Skrevet den: 22-Februar-2011 kl. 17:59
Jeg gemmer også mine spil og har p.t. i skufferne:

PS2: 20

PS3: 32 stk.

Xbox 360: 27 stk.

Xbox (pga 360'erens bagudkompabilitet): 10 stk.

wii: 4 stk.

+ det løse af PSP, NDS, GBA, GB og PC ca. 45 stk.

Rundt regnet små 140 spil

Shocked sindsygt når man får talt efter.
Hvis nogen havde spurgt mig inden, ville jeg påstå at jeg havde i nærheden af 50 spil samlet...Wacko

Print side | Luk vindue