Jeg er ejeren af, den første udgave af Nexus telefonen af serien fra Goggle, og min model er Nexus one
For 2 mdr siden tabte jeg vil telefon, hvor skærmen så gik i stykker, Google telefonen er produceret af HTC, og i følge Google support hjemmeside kunne jeg se det var HTC der stod for supporten.
Jeg kontaktede da HTC Support, hvor jeg forklarede at skærmen skulle skiftes, og at jeg var klar til at betale omkostningerne. Support medarbejderen forklarede at den skulle repareres i England, og at han ville sende mig en mail med en pakke seddel, som skulle klistres på den kasse telefonen skulle sendes i til England.
Telefonen blev sendt og efter få dage kunne jeg logge ind på deres support hjemmeside hvor jeg kunne se at de modtaget den og gerne ville reparer den.
Jeg betalte 105,51 pund d.18.11 – 2010 på deres hjemmeside for reparationen og forsendelse omkostninger som der ville være ved returneringen af telefonen
På HTC Support hjemmesiden stod der d. 16. november at telefonen var færdig, men at de manglede min adresse, for returneringen, endvidere stod der at en af HTCs medarbejder ville kontakte mig for at få adressen.
For at få sat lidt skub i tingene kontaktede HTC Support, for at opgive min retur adresse, support medarbejderen kunne godt se at min telefon var færdig og klar til forsendelse, men han kunne ikke se hvad kan rigtigt skulle bruge min adresse til, men han tog dog i mod den.
Fra den 16. november til den 6. december kontaktede jeg HTC Support hver eneste hverdag for at opgive min adresse, da den status der stod med, at de ikke havde min adresse ikke blev ændret på hjemmesiden.
Den 6 december kunne de så meddele de endelig var klar til at sende min telefon tilbage, og senere samme dag fik jeg en mail med et pakke nummer fra UPS sendt fra HCTsupport.
Problemet var nu, at det ikke var min adresse der stod modtager, men en anden adresse på en anden mand, endda i et helt andet land, navnet var SAMUELSSON i GOTEBORG,I SVERIGE.
Jeg kontaktede derefter straks HTC Support igen, for at få ændret adressen til den rigtige, men den support medarbejder jeg snakkede med sagde at det var den rigtige adresse og at pakken skulle via Goteborg for at blive sent til mig.
For at se om den historie holdte vand kontaktede jeg UPS, UPS medarbejderen kunne oplyse at SAMUELSSON ikke var noget firma, men en privat mand i Sverige.
Samme dag kontaktede jeg igen HTC Support, og fortalte at pakken var på ved til den forkerte adresse, denne gang var Support medarbejderen godt klar over at noget var helt gal, så han lovede at han vil skalere sagen og rette adressen til den rigtige.
Jeg holdet øje med pakken via UPS sporings redskab som er på deres hjemme side, hvor jeg med tåre i øjnene stille og rolig kun se stil tingende til i mens min telefon blev fragtet, fra England og til Sverige, uden jeg kunne gøre noget som helst.
D. 09-12-2010 14:15 blev telefonen så leveret, af UPS i Sverige til en helt forkert mand.
Jeg vidste på det nærmeste det var umuligt at få hjælp af HTC support, men prøvede igen, men forgæves, den eneste kommentar var bare ”wirred = mærkeligt”
Siden den dag har det nærmest været umuligt at få et svar jeg kan bruge til noget som helst fra HTC.
Jeg tror ikke på at telefonen kommer tilbage uden at jeg selv køre til Sverige og gør krav på hvad der er mit.
Endnu en mulighed er, at politianmelde manden i Sverige som har telefonen, så kan svensk politi køre ud for at hente den, da jeg mener man har pligt til at indlevere hitte gods
Men det nemmeste ville være hvis HTC stod ved, at det er dem der har smit den væk.
Som jeg ser det, så skylder de mig nu en ny telefon samt de penge for den ydelse som jeg ikke har modtaget.
Hjælp hvad skal jeg gøre???
|