Print side | Luk vindue

IPad - hvor stor skal den være?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91435
Udskrevet den: 09-Februar-2025 kl. 03:16

Emne: IPad - hvor stor skal den være?
Skrevet af: TvNewb
Emne: IPad - hvor stor skal den være?
Skrevet den: 07-Januar-2011 kl. 19:24
Har besluttet mig til at investere i en Ipad Wifi, men er lidt i tvivl om det skal være en 16 elller 32 GB. Jeg skal primært bruge den til sofa surf og som Sonos controller, samt lidt spil og apps, som jeg kan se ikke fylder det store.

Er der nogen god grund til at jeg ikke skulle nøjes med en 16 GB?

Svar:
Skrevet af: Skalle06
Skrevet den: 07-Januar-2011 kl. 19:40
Næh. Tag du bare en 16 gb. Jeg nøjedes selv med en 16 gb og det er rigeligt. Jeg streamer film og musik, så jeg har kun brug for plads til apps og e-bøger.

-------------
Go outside, the graphics are amazing!

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 07-Januar-2011 kl. 20:05
Hvis ikke man skal have film eller musik liggende på den, så kan jeg ikke helt se, hvor meget man skal bruge mere plads end 16GB til. Den 700 kroners prisforskel kan man købe mange spændende ting for

Skrevet af: p.las
Skrevet den: 07-Januar-2011 kl. 21:00
Jeg bruger også en 16gb til spil, surf opg styring af squeezebox + fotos.......ca 1500 stk. Og jeg har brugt ca 5-4 gb

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=48702 - Full blown JBL bio

Skrevet af: mictand
Skrevet den: 07-Januar-2011 kl. 21:06
Har også en 16gb wifi.

Bruger den ikke rigtig til film og musik, så der er masser af ledig plads.
Tror sagtens du kan nøjes med samme model.

-------------
Sony 40W4000K | Intel NUC | HDHomerun | Yamaha A-S300 | Eltax Monitor III | PS3 | Raspberry Pi model B | Apple AirPort Extreme 802.11ac | iPhone 5

Skrevet af: KeWa
Skrevet den: 07-Januar-2011 kl. 22:19
Jeg har en iPad med 64gb og 3G. Den er primært fyldt op med tegnefilm, som min søn dagligt ser og hyppigt skifter imellem. Jeg kunne fint streame film over Air Video og 'nøjes' med en 16gb, men i Air Video er ingen thumbnails, så han vil have svært ved at navigere (han er 2 år og 3 mdr.). Så vi har stor glæde af de ekstra gb. Omvendt har jeg kun brugt 3G en håndfuld gange, siden jeg erhvervede mid iPadden i sommers. Dog kan jeg godt lide tanken, at jeg kan tage den med og være online. 

Det er uden sammenligning den gadget, jeg anvender mest (i sofaen til surfing, facebook, mails osv.).

Skrevet af: TvNewb
Skrevet den: 08-Januar-2011 kl. 10:29
Tak for input. Lyder som om jeg skal ud at shoppe en 16 gb i dag :)

Print side | Luk vindue