Print side | Luk vindue

Hvorfor reklamerer man for svindlersitet be2 ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=92489
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 00:50

Emne: Hvorfor reklamerer man for svindlersitet be2 ?
Skrevet af: confused
Emne: Hvorfor reklamerer man for svindlersitet be2 ?
Skrevet den: 27-Januar-2011 kl. 10:07
Hejsa

Med de afsløringer der på det seneste har været i medierne omkring datingsitet be2, bør recordere.dk afvise alle former for annonceringer for sitet.

-------------
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....

Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Januar-2011 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Hejsa

Med de afsløringer der på det seneste har været i medierne omkring datingsitet be2, bør recordere.dk afvise alle former for annonceringer for sitet.
Det tror jeg såmænd heller ikke at recordere.dk gør - annoncere altså. Det er formentlig en google-side hvor forskellige annoncer dukker op, og sikkert uden mulighed for fravalgSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: confused
Skrevet den: 27-Januar-2011 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Hejsa

Det tror jeg såmænd heller ikke at recordere.dk gør - annoncere altså. Det er formentlig en google-side hvor forskellige annoncer dukker op, og sikkert uden mulighed for fravalgSmile

Jeg tror du har ret Smile

Reelt set har enhvert site jo ansvaret for indholdet, uanset hvor det stammer fra, men jeg kan godt se dilemmaet med at give Google besked på at fjerne det LOL

-------------
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....

Print side | Luk vindue