Print side | Luk vindue

CoD MW 2 hack?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=92639
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 14:28

Emne: CoD MW 2 hack?
Skrevet af: Ukke
Emne: CoD MW 2 hack?
Skrevet den: 30-Januar-2011 kl. 21:17
Jeg oplevede noget meget meget mystisk da jeg sad og "gamede" MW2 i sidste weekend.

Jeg spiller egentlig ikke særlig tit, og har således over en lang periode tilkæmpet mig en "level 44".

Nå, det er søndag eftermiddag. Jeg tænder min PS3 og smider MW2 i drevet, starter spillet og forbinder til en host. Jeg ender på mappen "Karachi", vælger min custom klasse og så går jeg i gang med at spille.

Men noget er fuldstændigt galt. Jeg kan spurte afsindigt hurtigt og nærmest svæve i luften. Desuden kan ham der hoster serveren skyde igennem vægge og nærmest ramme alt og alle, lige meget hvor de befinder sig! Jeg spiller videre og tror på det tidspunkt, at der bare er tale om en fejl på serveren eller lignende. Pludselig dukker der en grøn menu op på min skærm, hvor man kan se at en eller anden navigerer rundt i den - og det er ikke mig! På det her tidspunkt går det op for mig, at nogen piller ved spillets opsætning (også kaldet snyd!).

Det ender med at jeg logger af, ryster lidt på hovedet af forundring og tænker, "hvad fanden skete der lige der?!". I al den tid jeg har haft dette spil har jeg ikke oplevet noget lignende. Nå, men jeg spiller videre i en times tid på en anden server/host og oplever det ikke igen den dag.

Der går nogle dage før jeg spiller igen, og opdager hurtigt at jeg er steget til level 70 - uden at røre en finger.

Det er så forbandet lavt at folk skal snyde og ødelægge det for andre. Jeg kan selvfølgelig bare gå i "prestige mode", men så skal jeg sgu starte helt fra bunden igen.

...i øvrigt ser man så en tråd herinde, hvor en (ny) bruger beder om råd til at snyde i CoD Black Ops. Fuck en klaphat.

Svar:
Skrevet af: PHN2
Skrevet den: 31-Januar-2011 kl. 06:58
Hej.

Det er til at få mega lange løg af. Kan se at der er kommet en henvisning til at lave egne hacks på en adresse der kører i mw2's "processlinie"/intel, når spillet kører. Der er kommet utrolig mange hacks til, det værste er næsten, at man på nogle hacks næsten ikke kan komme løs igen, når man ikke gider jordes af en nar, der kan hoppe rundt, skyde gennem alt og er udødelig....Dead

mvh. Per.

ps. heldigvis ser det ud til at de statpaddes som sidder og skyder hinanden mhp. nuke er næsten forsvundet...dejligt...

-------------
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.

Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 31-Januar-2011 kl. 07:19
Jeg forstår bare ikke helt, hvordan det kan lade sig gøre på PS3. Har det noget at gøre med nyheden om at PS3 for kort tid siden blev hacket? Eller er det bare Infinity Ward/Activision der har lavet en dårlig onlinekode?Det lyder da også til at CoD Black Ops har problemer...

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 31-Januar-2011 kl. 09:44
Har hørt om det på PC, og nu er det åbenbart på til PS3...rigtig nederen..fatter ikke hvordan folk kan fornøje sig selv med at spille på den måde? Virkelig idiotisk..

-------------

BORING!

Skrevet af: Mathias Bøgh
Skrevet den: 31-Januar-2011 kl. 23:01
Ja, fatter hat af at man kan fornøje sig med dette. Har ikke spillet det siden BO udkom, så har dog heldigvis ikke selv været vidne til det endnu. 
Har dog endnu ikke opdaget det med BO, som jeg synes kører bedre end nogensinde for tiden. Men måske jeg bare har været heldig indtil videre.

-------------
http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/papapk">

Print side | Luk vindue