Print side | Luk vindue

DK4 på Parknet

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: TV-stationer og kanaler
Forumbeskrivelse: Debat om TV stationerne og deres kanaler
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=92763
Udskrevet den: 26-April-2024 kl. 04:20


Emne: DK4 på Parknet
Skrevet af: CMJV
Emne: DK4 på Parknet
Skrevet den: 02-Februar-2011 kl. 12:51
Er jeg den eneste, der har Parknet som TV udbyder, som er irriteret over, at man ikke kan få DK4 via Parknet. Jeg kan se alle Europas fodboldligaer på de 15-20 kanaler som viser det og jeg har mulighed for at vælge mellem ca. 50 kanaler på diverse fremmedsprog, men jeg kan ikke få lov at se en dansk kanal som DK4. Det synes Parknet nemlig er en dårlig idé. Så bl.a. NBA basket er udelukket.
 
Sjovt nok har DK4 hjemme i Rådmandsgade på Nørrebro, hvor Parknet også har sit udspring. Det er åbenbart ikke nogen hindring for at blokere for kanalen.
 
/Christian


-------------
/Christian



Svar:
Skrevet af: moho
Skrevet den: 02-Februar-2011 kl. 16:08
Her i Århus, Stofa,  havde Vi manglet DK4 (DK4 de daværende Telefon selskabers kanal), at da den endelig kom hos Os var det næsten alt for sent  Wink  Så på sin vis kan jeg godt følge ParkNet, tror jeg. Lidt kort skrevet at der er noget med mig og DK4, på den dårlige måde; måske endda smitsomt  Embarrassed  at man næsten har fravalgt samme med stående klapsalver, makabert sprogbrug.  Og igen det med negativ tænkning, men hvad forventer eller forventede ParkNet ved koble samme fra?
En slags regel opfundet af medieforskere eller andre, en kanal eller program, der Én gang er kommet ind i kabelnet, vil (næsten altid blive der), her er DK4 åbenbart Undtagelsen.
 Også det med hvilken kollektiv bevidsthed (hos de som vælger) der er i anvendelse, ved en sådan udelukkelse. Wink


-------------
Har Stofa, Basispakke! Forvirrelsesfreak og andre Århushistorier. Den korrekte opløsning i det vandrette plan for HD er lige netop ___?



Print side | Luk vindue