Print side | Luk vindue

MCE vil slette optagelserne

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Microsoft Media Center, MCE og HTPC
Forumbeskrivelse: Media Center (MCE) og Home Theatre PC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=92922
Udskrevet den: 19-April-2025 kl. 03:24

Emne: MCE vil slette optagelserne
Skrevet af: Stay_Bamboocha
Emne: MCE vil slette optagelserne
Skrevet den: 06-Februar-2011 kl. 08:16

hEY

Hvorfor begynder MCE pludselig at ville slette mine optagelser som har ligge noget tid på HDD?!! Det er sgu da ikke fedt pludselig at opdage at nogle af optagelserne er væk!

Bruger WIN7...

OG TAK

Svar:
Skrevet af: confused
Skrevet den: 06-Februar-2011 kl. 09:20
Er det mon ikke bare fordi den mangler plads til nye optagelser ? det er en standardopsætning der går igen i stort set al slags mediecenter software.

-------------
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 06-Februar-2011 kl. 10:46
som confused siger - i indstillingerne i mediacenter skal du gå under "tv" > "optager" > "standardindstilliger for optagelse og kigge først! her står hos mig under "behold" - indtil pladsen skal bruges - der kan også stå "i en uge" eller "indtil jeg har set programmet" - så start der.
hvis det er "indtil pladsen skal bruges"  skal du en tak tilbage og ind under "optagelser" - her kan du så se 1 hvor meget plads der er tilgængelig for dig og hvor lang tid du kan gemme - står den til under 10GB så skynd dig at få frigjort noget plads i en fart - 1 film fra DRHD fylder mellem 8-15GB!

Print side | Luk vindue