Print side | Luk vindue

Back To The Future Deluxe Delorean Edition

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=93094
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 21:59

Emne: Back To The Future Deluxe Delorean Edition
Skrevet af: Potter
Emne: Back To The Future Deluxe Delorean Edition
Skrevet den: 09-Februar-2011 kl. 19:36
Er der nogen der købt denne nordiske udgave af Back To The Future Deluxe Delorean Edition?

Problemet ligger i at der står på kassen at: This Pack contains: 

Triple Blu-Ray Pack
Delorean Replica MOdel
Certificate Of Authenticity
Stickersheet

Tingene er også vist på billede uden på æsken.

Men der mangler Certificate Of Authenticity og Stickersheet i æsken?, selve æsken var plomberet med folie ved modtagelsen så der ikke nogen der har taget det ud, skrev så til leverandøren og fik tilsendt en ny som også var plomberet med folie, men det løste desværre så ikke noget da denne æske også manglede de samme effekter.

Nogen der har en idé?

Leverandøren er CDON.COM

-------------
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin

Svar:
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 09-Februar-2011 kl. 20:25
Jeg var ikke klar over at cdon solgte den udgave. Jeg ved at den udgave - med Delorean modellen - var til preorder rundt omkring. Den blev dog trukket tilbage, da modellen skulle være i virkelig dårlig kvalitet. Jeg havde selv forudbestilt den hos amazon uk men de annullerede min bestilling og forklarede at de ikke kunne levere da producenten havde trukket den tilbage. Den er en lang tråd om BTTF http://www.theimportforums.com/viewtopic.php?f=34&t=9222&hilit=back+to+the+future - her Kig på side 11 i tråden, der begynder det interessante i forhold til din version.

Der skulle komme en ny udgave med en bedre model - om det er den du har købt skal jeg ikke kunne sige.

Skrevet af: Alucard
Skrevet den: 09-Februar-2011 kl. 21:47
Jeg har også den nordiske udgave og der mangler også certifikat og stickersheet. Jeg tror simpelthen det er forglemmelse fra Universals side.

Skrevet af: Potter
Skrevet den: 10-Februar-2011 kl. 07:40
Delorean modellen i den udgave jeg har her, ser noget spøjs ud og er ikke i en kvalitet der opvejer prisen i forhold den til alm. trio udgave. Stampe tak for link, læser det senere.

Måske det er en forglemmelse fra universal, men jeg skrive adligevel til cdon så de kan tjekke op på problemet.

-------------
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin

Skrevet af: The_Unforgiven
Skrevet den: 11-Februar-2011 kl. 23:28
Jeg er ikke helt klar over hvad det er for en udgave i snakker om.
Men jeg købte Bluray udgave på Amazon.
Der var dog kun film med og i rigtig god kvalitet.
Men er også det eneste jeg er interesseret i , alt andet er bare spild for mig.
Har både dvd og bd udgaver og kan nemt se forskel

The_Unforgiven

Print side | Luk vindue