Yousee Boks Fryser
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=93157
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 04:55
Emne: Yousee Boks Fryser
Skrevet af: AayJay
Emne: Yousee Boks Fryser
Skrevet den: 11-Februar-2011 kl. 00:44
Hej
Jeg har et problem med min yousee plus boks. Den er fornyligt blevet ombyttet, da der var fejl på den. Og nu er den begyndt at fryse i programmerne og der er intet at gøre udover at vente indtil den starter igen..
Jeg kan sagtens gå ind i menu'en osv.. Men selve signalet er frosset.
Den er med nyeste software osv..
Nogen som kan hjælpe?? Er ved at være godt træt af den boks, især når man lige har købt den og allerede er blevet ombyttet en gang..
|
Svar:
Skrevet af: Ulle
Skrevet den: 11-Februar-2011 kl. 02:25
Her til aften? Jeg har haft problemer med signalet hele aftenen i hovedstaden, pånær på DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, TV2, og Lokal TV, resten af kanalerne er bare døde i perioder af 30-120 sekunder, og så kommer signalet igen. Til sidst ga' jeg op da man ikke kan følge med i "CSI: New York" når man bliver afbrudt i over et minut flere gange, og satte så bare en DVD på i stedet.
|
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 11-Februar-2011 kl. 07:36
Ulle skrev:
Her til aften? Jeg har haft problemer med signalet hele aftenen i hovedstaden, pånær på DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, TV2, og Lokal TV, resten af kanalerne er bare døde i perioder af 30-120 sekunder, og så kommer signalet igen. Til sidst ga' jeg op da man ikke kan følge med i "CSI: New York" når man bliver afbrudt i over et minut flere gange, og satte så bare en DVD på i stedet. |
Her kan du se, at du ikke er alene:
YouSee retter fejl.
Fejl er fundet, mangler endelig udbedring her kl. 07:15
Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat. I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet. Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.
Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.
Venlig hilsen YouSee Fejlservice.
Opstået/Oprettet: 10.02.2011 19:30 Seneste opdatering: 11.02.2011 07:27 Forventet slut: 11.02.2011 12:00
------------- Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 11-Februar-2011 kl. 08:39
Til orientering:
YouSee retter fejl.
Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08
***** Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat. I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet. Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.
Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.
Venlig hilsen YouSee Fejlservice.
Opstået/Oprettet: 10.02.2011 19:30 Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28 Forventet slut: 11.02.2011 12:00
------------- Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
Skrevet af: Kirsten_hen
Skrevet den: 11-Februar-2011 kl. 13:17
joern.loenborg skrev:
Til orientering:
YouSee retter fejl.
Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08
***** Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat. I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet. Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.
Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.
Venlig hilsen YouSee Fejlservice.
Opstået/Oprettet: 10.02.2011 19:30 Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28 Forventet slut: 11.02.2011 12:00
|
Nope, fejl IKKE rettet - heller ikke kl. 12. Så vidt jeg kan se, skyldes fejlen svagt signal generelt. Fejlen forekommer både på tv med og uden boks.
------------- Bedste hilsner
Kirsten
|
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 11-Februar-2011 kl. 14:14
Kirsten_hen skrev:
joern.loenborg skrev:
Til orientering:
YouSee retter fejl.
Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08
***** Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat. I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet. Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.
Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.
Venlig hilsen YouSee Fejlservice.
Opstået/Oprettet: 10.02.2011 19:30 Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28 Forventet slut: 11.02.2011 12:00
|
Nope, fejl IKKE rettet - heller ikke kl. 12. Så vidt jeg kan se, skyldes fejlen svagt signal generelt. Fejlen forekommer både på tv med og uden boks. |
Jo, den omtalte fejl er rettet. Der er opstået en ny fejl:
Der kan i hele landt opstå periodiske afbrydelser af TV-signalet. Alle kanaler pånær DR1, DR2 og TV2 samt Regional programmer vil være ramt.
Der kan både opstå helt sort skærm eller forstyrrelser i billedet. Forstyrrelserne kan opleves som hak eller frys i billedet.
YouSee er klar over problemet og arbejder på fuld kraft med at få løst fejlen. Denne driftinfo vil blive opdateret så snart, vi har en løsning klar.
Opstået/Oprettet: 11.02.2011 08:00 Seneste opdatering: 11.02.2011 13:46 Forventet slut: Ukendt
------------- Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|