Print side | Luk vindue

iPhone bliver varm

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=93457
Udskrevet den: 21-Maj-2025 kl. 00:50

Emne: iPhone bliver varm
Skrevet af: ladiesman217
Emne: iPhone bliver varm
Skrevet den: 15-Februar-2011 kl. 19:19
Hej,

Jeg har nu brugt min iPhone 4 i et stykke tid som model via USB. Den har nok været koblet til i en 4-5 timer...

Jeg ved ikke om den er varm, men den er meget lun på bagsiden, men er det noget der skader? Skal den have pause eller skal man bare køre videre?

/L

-------------
          

Svar:
Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 15-Februar-2011 kl. 20:17
Den lukker selv ned ved overophedning. Der var meget debat om dette i sommers, da folkk var meget forundret over disse nedlukninger i sommersolen

Skrevet den: 15-Februar-2011 kl. 20:25
Altså telefonen lukker den selv ned? Det er sgu da en fed ting :) Tak

-------------
          

Skrevet af: Henk 50
Skrevet den: 16-Februar-2011 kl. 18:10
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91158&title=bliver-din-iphone-4-varm#top

Skrevet af: Henk 50
Skrevet den: 16-Februar-2011 kl. 18:14
Læs mere her:

http://billigste-iphone-4g.dk/bliver-din-iphone-4-varm-her-er-loesningen/#ixzz19xLmiYal

Skrevet den: 17-Februar-2011 kl. 23:54
Hmm, tak for linket, men det er nu ikke lige det der mit problem er Smile

-------------
          

Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 00:04
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Hej,

Jeg har nu brugt min iPhone 4 i et stykke tid som model via USB. Den har nok været koblet til i en 4-5 timer...

Jeg ved ikke om den er varm, men den er meget lun på bagsiden, men er det noget der skader?

Meget lun er ganske normalt.

Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 11:38
Når den er koblet til oplader er det helt normalt at den blir lidt varm. Intet at bekymre sig om.

Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 12:02
Synes jeg læste om et problem med data der blev sendt over nettet af telefonen og pludselig havde man brugt for tusindevis af kroner i dataoverførsel - og et af symptomerne var netop at telefonen blev varm - MEN kan ikke huske om det var iPhone...?

OT: Lidt sjovt med den dér "Altså telefonen lukker den selv ned? Det er sgu da en fed ting :)"... jeg ville jo personligt synes det var rimelig træls, hvis min telefon lukkede ned og var ubrugelig...

Skrevet af: db89
Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Synes jeg læste om et problem med data der blev sendt over nettet af telefonen og pludselig havde man brugt for tusindevis af kroner i dataoverførsel - og et af symptomerne var netop at telefonen blev varm - MEN kan ikke huske om det var iPhone...?

OT: Lidt sjovt med den dér "Altså telefonen lukker den selv ned? Det er sgu da en fed ting :)"... jeg ville jo personligt synes det var rimelig træls, hvis min telefon lukkede ned og var ubrugelig...

Dem der har fået en gigantisk regning har rent ud sagt været nogle klaphatte der ikke har sat sig ind i tingene, hvis man har en smartphone og ikke i sit mobil abonnement  har inkluderet dataforbrug og ved hvad det koster hvis man overskrider det så burde man måske bare overveje at gå tilbage til en Nokia 3310.

Angående at den selv lukker ned ved for høj temperatur, så vil feks din computer også gøre det for at beskytte imod at man brænder elektronikken af.

Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Dem der har fået en gigantisk regning har rent ud sagt været nogle klaphatte der ikke har sat sig ind i tingene, hvis man har en smartphone og ikke i sit mobil abonnement  har inkluderet dataforbrug og ved hvad det koster hvis man overskrider det så burde man måske bare overveje at gå tilbage til en Nokia 3310.
Så de burde have forudset at have fået en defekt telefon der selv henter og sender data uanset om du bruger den eller ej... - jeg snakker ikke om almindelig brug af telefonen, men en fejl der gør at den sender/henter data uafbrudt og som følge deraf bliver varm!

Angående at den selv lukker ned ved for høj temperatur, så vil feks din computer også gøre det for at beskytte imod at man brænder elektronikken af.
I know, men jeg vil da bestemt være meget skuffet, hvis det blev nødvendigt - hvad enten det var computeren (som jeg selv har samlet) eller telefonen...

Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 12:41

Ja, den bliver varm når den bruges til meget dataoverførsel, men dataoverførsel kan jo sagtens være med vilje - specielt når man bruger den som modem som i OP's tifælde

Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 12:41

Så de burde have forudset at have fået en defekt telefon der selv henter og sender data uanset om du bruger den eller ej... - jeg snakker ikke om almindelig brug af telefonen, men en fejl der gør at den sender/henter data uafbrudt og som følge deraf bliver varm!

Hvad har det med tråden at gøre? OP bruger den som modem og derfor skal der jo være dataoverførsel.

Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 15:30
 Selvom mobilen føles varmere, kan den stadig afkøle når omgivelserne ikke overstiger de 35 grader (drift temperatur 0-35 grader), så det er kun et problem på de varme sommerdag i direkte solskin.

Skrevet af: ashdk
Skrevet den: 18-Februar-2011 kl. 16:41

Det var Windows 7 Phone, der havde et problem med noget yahoo modul.

Print side | Luk vindue