Jeg har TeliaTv og det virker meget godt. men en ting der iritere mig er at man ikke for en tv boks med der kan optage... men har læst på deres side at de arbejder på at kunne tilbyde det, så måske det kommer som et tilkøbsprodukt på et tidspunkt...
men ellers har vi start forfra på stort set alle kanaler ink TV2 Film, hvilket jeg synes er meget dejligt.
der ud over er der også film leje i SD og HD og dem i SD synes min kone og jeg er pænere end en normal DVD og dem i HD er næste så gode som BlueRay.
jeg har 10/1mbit og det køre ret godt, stabilt.
Jeg har den gamle router man fik i starten som er en Zyxel P660H-D1, men nu for man en Thomsom TG712 som også har trådløst netværk indbygget og den kan man styre NAT og en masse andet, det kan man ikke på den Zyxel jeg har, den er med en firmware som Telia selv har lavet som forhindre at man kan ændre i opsætningen...
Jeg er også tilfreds med deres support, men så igen har ikke haft sådan rigtig brug for den.
men kan tilkøbe ting som fast ip og andet via selvbetjening på deres hjemmeside, det er meget godt man ikke behøver skulle ringe og alt muligt
alt i alt er det meget godt, på nær der mangler den der harddisk tv boks, men det kommer nok med tiden.
ps Telia skriver dette på deres hjemmeside
Er Zaptor boksen også en harddisk, jeg kan optage tv-programmer på? Nej, men vi arbejder på at kunne tilbyde dette senere.
Håber det kan bruges...
|