Print side | Luk vindue

Smart MX-84 vs Triax C-HD 207 CX

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=93827
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 04:32

Emne: Smart MX-84 vs Triax C-HD 207 CX
Skrevet af: kbfrahvv
Emne: Smart MX-84 vs Triax C-HD 207 CX
Skrevet den: 23-Februar-2011 kl. 12:16
Goddag

så er triax kommet med Triax C-HD 207 CX. er intersseret i hvordan billede kvaliteten er i forhold til MX-84. ved godt den ikke har CI modul ligesom MX-84. men dette er ikke det primære i mit tilfælde. vil bare gerne have den DVB-C tuner der giver det bedste billed for omkring 1200 kr. så hvis der er andre, der har nogle bedre forslag en de to nævnte vil jeg gerne høre om dem også. billede kvalitet og optage kvalitet er de vigtigst parametere. 

Svar:
Skrevet af: janbau
Skrevet den: 23-Februar-2011 kl. 13:48
Jeg har lige fået mig en  Triax C-HD 207 CX og kører i øjeblikket Test af den på Profiber kabel for det sted som jeg købte den .

Grunden til at jeg købte den er at jeg har haft Abeo og BlueTinum boksene , Abeo havde jeg så mange problemer med at jeg købte  BlueTinum i stedet for . Og den har jeg været vældig glad for ( Det er mig som har statet  BlueTinum Tråden ) den har faktisk lidt flere funktioner end Triax C-HD 207 CX .

Problemet hos mig er at BlueTinum boksen desværre miser alt for mange  Timeroptagelser og det er faktisk det eneste jeg skal bruge boksen til , Så derfor har jeg anskafet Triax C-HD 207 CX og lovet at teste den på Profibers Cabel Tv i Horsens i en Uge og hvis jeg ikke er tilfreds kan jeg retunere den og få mine penge tilbage .

Jeg vil oprette en tråd og lave en lille anmeldelse af boksen når jeg får tid .

Men da du spørger hvordan billedkval er i forhold til MX-84 tror jeg ikke du får mange svar da man jo så skal have begge bokse til sammenligning .

Men jeg kan da kort sige at Triax C-HD 207 CX Har en god billedkvalitet også optagemæsigt .

Og så kan den bla.n. Optage et program  mens du ser et optaget program . Men nok så vigtigt har den ikke miset en eneste Timeroptagelse hos mig endnu som er meget vigtigt hos mig .

Jeg købte den for 899 kr og kan sige hvor hvis du skriver til mig .

-------------
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray

Skrevet af: kbfrahvv
Skrevet den: 24-Februar-2011 kl. 08:08
janbau