Vu+ duo Twin
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=93973
Udskrevet den: 22-December-2024 kl. 14:15
Emne: Vu+ duo Twin
Skrevet af: kochnielsen
Emne: Vu+ duo Twin
Skrevet den: 26-Februar-2011 kl. 19:42
Hej
Jeg har netop fået købt mig sådan en maskine og fået det sat op, så den kører 100%.. Og har fået den online via nettet, så jeg kan få forbindelse til computeren.
Men den mister MEGET ofte netforbindelse, så det jeg kører fra computeren skal genstartes..
Er der nogle som har en idé til, hvad jeg kan have lavet af en lille fejl eller lign?
|
Svar:
Skrevet af: Bobben
Skrevet den: 26-Februar-2011 kl. 20:35
kochnielsen skrev:
Hej
Jeg har netop fået købt mig sådan en maskine og fået det sat op, så den kører 100%.. Og har fået den online via nettet, så jeg kan få forbindelse til computeren.
Men den mister MEGET ofte netforbindelse, så det jeg kører fra computeren skal genstartes..
Er der nogle som har en idé til, hvad jeg kan have lavet af en lille fejl eller lign?
|
VU+ fungerer fint uten nettverksforbindelse så det må være noe annet som er galt dersom den ikke fungerer.
|
Skrevet af: kochnielsen
Skrevet den: 27-Februar-2011 kl. 10:21
Bobben>
Jeg tør ikke sige, hvad der kan være galt. Men når den kører via nettet, så sluger den nogle gange AL forbindelse, så både VU+ (den har fastforbindelse) og den anden computer slet ikke har nogen netadgang ? Og det hele skal genstartes
|
|