Print side | Luk vindue

Undertekster?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94195
Udskrevet den: 18-December-2024 kl. 11:09

Emne: Undertekster?
Skrevet af: strandvasker
Emne: Undertekster?
Skrevet den: 03-Marts-2011 kl. 12:15
Ansporet af en debat om indlejrede undertekster i tvsignaler kunne jeg godt tænke mig lidt input på om I bruger undertekster når I ser film og selv kan vælge om de skal være der eller ej.

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 03-Marts-2011 kl. 12:31

Foretrækker så absolut uden når det er muligt. Jfr min afstemning.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 03-Marts-2011 kl. 13:37
Altid TIL! Også på danske udsendelser. Desværre kan jeg kun vælge dem på TV2 og DRHD, men håber det blir' gængs på ALLE kanaler Tongue

Skrevet af: Tubbe
Skrevet den: 03-Marts-2011 kl. 19:30
Især danske film har elendig lyd på tale, så der skal der simpelthen tekster på for ikke at gå glip af noget.

Skrevet den: 03-Marts-2011 kl. 23:06
Jeg er personligt til uden tekster, jeg så dog en western her forleden hvor de "tyggede skrå og snakkede hillbilly" i en grad der gjorde at jeg måtte tænde for teksterne.

Skrevet den: 05-Marts-2011 kl. 10:55
129 visninger og kun 16 der har turde anonymt afsløre om de kan li' undertekster eller ej, tænk at det skal være så farligt, hehe..

Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 05-Marts-2011 kl. 15:38
Undertekster på alle udenlandske film specielt i soveværelset, ellers brokker fruen sig over det er for højt. 

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.

Skrevet af: Rass
Skrevet den: 05-April-2011 kl. 12:25
Altid tekster til, og det ville være fint hvis man engang kunne vælge farve, som jeg har set i udlandet, -
nogle steder har de forskellige personer hver sin farve, så man kan se hvem der siger hvad.
Ikke dårligt på de danske mumleprogrammer :-)

Print side | Luk vindue