Print side | Luk vindue

Sælge Iphone4 inden 12 mrd.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94613
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 04:18

Emne: Sælge Iphone4 inden 12 mrd.
Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Emne: Sælge Iphone4 inden 12 mrd.
Skrevet den: 12-Marts-2011 kl. 11:59
Hejsa,

i forbindelse med jeg har lavet ny aftale med teleselskab, fik jeg 2 stk. Iphone 4 med, og da både min kone og jeg har en, tænkte jeg på at sælge dem, men må jeg det før der er gået 12 måneder?
de er jo ikke simlåst mere eller hvad?
de er givet i forbindelse med forlængelse af abonnement.

Svar:
Skrevet af: Tuckercase
Skrevet den: 12-Marts-2011 kl. 12:02
Du må gerne sælge dem:-)
Jeg byder 2500,-

Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 12-Marts-2011 kl. 14:46
Hvad skulle forhindre dig i at sælge? Telefonerne er jo dine. Simlåsen er straks noget andet. Hvilket selskab har du?

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet

Skrevet den: 13-Marts-2011 kl. 10:38

tak for svar.

jeg synes bare jeg har læst at der er nogen som var blevet snydt på dba, og deres tlf. var blevet lukket fordi de var blevet solgt selvom der var aktivt abonnement på, men jeg blander nok tingene sammen.

de er fra telenor, og så vidt jeg forstår, så er de ikke simlåst mere fra ny, eller det er måske ikke rigtigt?

Skrevet af: Cassøe
Skrevet den: 13-Marts-2011 kl. 11:04
Hvad med bare at spørge teleselskabet?

Skrevet den: 14-Marts-2011 kl. 19:57

efter venligt forslag fra Cassøe, har jeg været i telenor butikken hvor de købt, og de kan selvfølgelige sælges, men de er simlåst i 12 mdr. fra køb, dog koster det "kun" kr.500,- at få dem låst op.

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 14-Marts-2011 kl. 20:08
det er vel en firma aftale du har når de er låst i 12 mdr.

Men de er noget nemmere at sælge når de ikke er simlåst

Skrevet af: Splinten
Skrevet den: 15-Marts-2011 kl. 00:23
Er du interesseret i at sælge? Vil gerne købe, hvis vi kan finde en fornuftig pris.

-------------
Semper fidelis

https://onedrive.live.com/?invref=e8a3e0efed806092&invsrc=90" rel="nofollow - Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.

Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 15-Marts-2011 kl. 01:45
Og jeg som troede teleselskaberne var stoppet med at låse telefonerne.. men det gælder åbenbart kun for privatkøb ^^

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4

Skrevet af: Neobi/q
Skrevet den: 15-Marts-2011 kl. 02:25
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Og jeg som troede teleselskaberne var stoppet med at låse telefonerne.. men det gælder åbenbart kun for privatkøb ^^

Njah det er nok bare appel :p Selskaberne er holdt med de andre mærker fordi det tog for lang tid, så de ikke kunne nå at få dem tidsnok i butikkerne. Men efter som apple helt selv bestemmer levering og samtidig står for locken er det intet problem ;)

-------------
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 15-Marts-2011 kl. 06:10
Telenor låser kun iphone. :-(

Print side | Luk vindue