Print side | Luk vindue

Matt Damon til rigtig god pris

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94824
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 16:42

Emne: Matt Damon til rigtig god pris
Skrevet af: MDHell
Emne: Matt Damon til rigtig god pris
Skrevet den: 16-Marts-2011 kl. 18:54
Står du og mangler bourne triologien kan du få green zone oveni for 199,95 Tongue

http://www.gucca.dk/blu-ray-film/matt-damon-box-green-zone-bourne-1-3-blu-ray_119891.html?utm_source=nyhedsbrev-03162011&utm_medium=nyhedsbrev - http://www.gucca.dk/blu-ray-film/matt-damon-box-green-zone-bourne-1-3-blu-ray_119891.html?utm_source=nyhedsbrev-03162011&utm_medium=nyhedsbrev

-------------

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |

Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-Marts-2011 kl. 19:01
50kr per stk. Det er en ok pris.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 16-Marts-2011 kl. 19:16
"Det' bare iorden det der" LOL

Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 16-Marts-2011 kl. 19:29
bestemt og det er jo 4 gode film Thumbs Up

-------------

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |

Skrevet af: rapsacdk
Skrevet den: 17-Marts-2011 kl. 06:43
Stod faktisk i TP i går og kiggede på den til samme pris.

Skrevet af: BigRaj
Skrevet den: 18-Marts-2011 kl. 15:06
Dejligt at BluRay film er på vej ned i pris. Det er ikke længe siden de lp på 250 som minimum.

-------------
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 19-Marts-2011 kl. 19:29
Jeg har lige set Green Zone, og den er undervurderet. Den er faktisk rigtig god. God handling, god lyd og god lyd. Dog, i de mørke scene er der meget grynet/støj. Det ser underligt ud. Jeg ved ikke om det er generelt for nu modens krigs film, men underligt ser det ud.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 19-Marts-2011 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Jeg har lige set Green Zone, og den er undervurderet. Den er faktisk rigtig god. God handling, god lyd og god lyd. Dog, i de mørke scene er der meget grynet/støj. Det ser underligt ud. Jeg ved ikke om det er generelt for nu modens krigs film, men underligt ser det ud.
Du har da vist nogen problemer med dine film! Er du heeelt sikker på der ikke er en brist i din opsætning - et kabel eller noget andet Confused

Skrevet den: 19-Marts-2011 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du har da vist nogen problemer med dine film! Er du heeelt sikker på der ikke er en brist i din opsætning - et kabel eller noget andet Confused

Det med Kick ass, det er fordi der er en fejl på den, fordi ALLE de andre film har intet problem. 
3:10 to yuma ved jeg ikke.
Green Zone, jeg tror det er en form for linse eller filter de sætter på kamaraet når de filmer, for at få en eller anden effekt, fordi jeg så ekstra materialet, og de mørke scener var der ikke noget gryn/støj.

Men du har ret, jeg syntes jeg er lidt uheldig med mine film for tiden. Dead

Skrevet den: 19-Marts-2011 kl. 23:05
Jeg har lige set Hurt Locker og den har det samme "problem" med den kornede sorte, dog er den ikke så fremtrædende, som den er i Green Zone. MEN jeg tror det er en effekt, linse eller filter de sætter foran kamaraet når de lave film i sand landskaber. 

Jeg har fundet et billed af hvad jeg snakker om, med den sorte:

http://movies.ign.com/dor/objects/925536/green-zone/images/green-zone-20100302004554384.html - http://movies.ign.com/dor/objects/925536/green-zone/images/green-zone-20100302004554384.html

I kan godt se at det er lidt kornet i det ikke?

Skrevet af: ***7***
Skrevet den: 30-Marts-2011 kl. 21:00
Er det ikke blot den måde man vælge at skyde filmen i mørke. Hvis man skal undgå det bliver alt for mørkt, eller at fylde en masse falske lyskilder på, så skruer man op for blænderen eller hvad det hedder, så man får ekstra lys fra alle lyskilder i billedet. Det giver et meget mere autentisk look til gengæld for "støjen".

Michael Mann bruger det flittigt i Collateral og Miami Vice.

Skrevet af: clausewitz
Skrevet den: 30-Marts-2011 kl. 21:34

Jeg har lige set Green Zone, og den er undervurderet. Den er faktisk rigtig god. God handling,
Helt enig. Synes der er langt mellem filmene, hvor jeg er underholdt hele vejen uden på et tidspunkt at tænke: ahhhhh var det ikke lige lovligt usandsynligt/Hollywood-heldigt.

Skrevet af: vasif
Skrevet den: 30-Marts-2011 kl. 22:30
Jep Green Zone formår at holde intensiteten i filmen hele vejen igennem, både i dialog og handlingsforløb. Det gør det til en underholdende film. Tempoet er relativt højt hele vejen igennem forløbet.
Plottet eller historien har dog efter lidt analysering sine små mangler.

Skrevet af: C K N
Skrevet den: 31-Marts-2011 kl. 09:12
Fona har den også til 199,95... (i hvert fald den Fona jeg var i)

Print side | Luk vindue