Print side | Luk vindue

Samsung LE40M61B - Billede

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=9536
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 18:05

Emne: Samsung LE40M61B - Billede
Skrevet af: jnconsult
Emne: Samsung LE40M61B - Billede
Skrevet den: 09-Februar-2006 kl. 09:18

Hej,

jeg har lige købt et ovenstående TV og vil forbinde min computer med denne. Jeg har 2 grafikkort i min computer og jeg forbinder det ekstra grafikkort til mit tv via et langt monitor kabel.

Jeg vil gerne have mit TV til at vise det samme som min computer monitor, så jeg vælger "Clone" i grafikkort opsætningen. Men kloningen på TV'et er ikke "fuldstændig". Den viser kun noget af billedet.

Nogen der ved hvordan jeg får et "fuldt" billede over på TV'et ? Kan jeg bruge noget software til at styre dette ? Pt. bruger jeg Nvidia's eget software.

Mvh

Jakob som låner Jens' brugernavn

Svar:
Skrevet af: Tsunde
Skrevet den: 09-Februar-2006 kl. 12:29

Du kan jo i egenskaber vælge at justere opløsningen på den ekstra skærm. (har dog aldrig prøvet detmed 2 grafikkort). Den skal du så sætte lidt ned.

Har haft min bærbar sat til samme tv, og det fungerede fint, men jeg har også widescreen på den bærbar, kan måske have noget med det at gøre..

-------------
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"

Print side | Luk vindue