Print side | Luk vindue

Hjææælp. Net + TV via Yousee.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=95753
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 14:24

Emne: Hjææælp. Net + TV via Yousee.
Skrevet af: Nettossen
Emne: Hjææælp. Net + TV via Yousee.
Skrevet den: 06-April-2011 kl. 17:47
Hej alle.

Jeg har både internet og kabel-tv via Yousee.

Kablet går ind i et redskabsrum, hvorefter det har været forlænget op på loftet. Her var så en "fordeler" med 3 udgange. 1 til tv i stuen, 1 til tv i soveværelset, - og den sidste har jeg haft den trådløse router koblet til, - uden problemer.

Det bliver dog varmt på loftet om sommeren, hvorfor jeg besluttede at flytte routeren ned i redskabsrummet. Jeg har derfor sat en 2-fordeler på det oprindelige kabel, så det nu er fordelt til henholdsvis 1: fordeleren på loftet og 2: ny placering af router.

Men nu kan jeg ikke få internettet til at virke?

Har prøvet yousee support, - efter en lang snak mente supporteren, at jeg skulle have en tekniker ud.

Nogle herinde med nogle guldkorn?

Mvh Chris

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 06-April-2011 kl. 19:23

Nu skriver du intet om hvad du har brugt, men det kunne tænkes at det er uden Returvej, og det er jo nødvendigt, for mange fordelere er heller ikke godt, erstar den 3 fordeler med en med 4 udgange og af godt kvalitet og med Returvej. Man bør nok også bruge et TV/Radio/Data skillefilter. 

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue