Print side | Luk vindue

DR NU på ATV2? XBMC går ned ved afspilning?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=95759
Udskrevet den: 02-Marts-2025 kl. 16:07

Emne: DR NU på ATV2? XBMC går ned ved afspilning?
Skrevet af: AndersJ
Emne: DR NU på ATV2? XBMC går ned ved afspilning?
Skrevet den: 06-April-2011 kl. 20:07
Jeg har installeret XBMC på min ATV2, og installeret add-on'et DR NU, hvor jeg fint kan navigere rundt i det, men når jeg vil starte med at afspille går skærmen i sort, og jeg står pludselig helt ude i starten af Apple TV igen. Hvordan får jeg løst det problem?

Svar:
Skrevet af: AndersJ
Skrevet den: 09-April-2011 kl. 15:24
Slet ingen der kan hjælpe?

Skrevet af: strandvasker
Skrevet den: 09-April-2011 kl. 19:51
Desværre, jeg har lagt min ATV2 (med xbmc) på hylden indtil de værste børnesygdomme er ryddet af vejen.

Skrevet af: FedeDaniel
Skrevet den: 10-April-2011 kl. 17:18

Hej, jeg har haft samme problem med nogle addons, kan ikke lige huske om det også var der ved DR Nu Playeren.... men det var der heltsikkert ved flere af mine addons...

Det gik væk da jeg installeret UpdateBeGone via NitoTV interfaceset...

Skrevet af: BoogieAl
Skrevet den: 10-April-2011 kl. 22:24
Hej,

Prøv at gå ind i System/Video/Playback og disable Allow hardware accelleration (VideoToolbox)

Det skulle gerne virke. Jeg har DR.nu DR live og DR Bonanza til at virke efter dette. Lad mig vide om det virker.

Mvh

BoogieAl

Skrevet af: senned
Skrevet den: 14-Juni-2011 kl. 23:09
Det virker med hardware acceleration slået fra på DR.nu og live tv. men mine delte film over netværket gider den ikke afspille. Det virker så fint på ATV 1 dog?

Skrevet af: rasmusd
Skrevet den: 07-August-2011 kl. 15:47
Jeg blander mig lige.

Hvordan finder i DR live ??

Og jeg kan ikke finde det med hardwareinstallation slået fra, er det i xbmc interfacet eller i atv2? og jeg har et andet skin til xbmc er det derfor ?

Mvh. Rasmusd

Print side | Luk vindue