Vantage HD8000c + Panasonic G20
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=96219
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 10:58
Emne: Vantage HD8000c + Panasonic G20
Skrevet af: caze
Emne: Vantage HD8000c + Panasonic G20
Skrevet den: 17-April-2011 kl. 16:37
Hej
Jeg har fornylig købt en Vantage HD8000c, som virker ganske fortrinlig. Efter at jeg er begyndt at loope TV-signalet (yousee) igennem denne op til mit Panasonic G20, så mister TVet for tid til anden alle kanaler, hvorefter jeg skal køre en kanalsøgning, hvorved alle kanaler så er plads igen. Kanalerne ryger også selvom både Vantage og TV har stået i standby. Jeg har ikke rigtig kunnet finde et mønster i det.
Er der nogen som har haft lignende problemer? Er der en indstilling på TVet/Vantage som skal aktiveres.
Vantage kører med firmware 2.61. Jeg har ikke lyst til at opgradere firmware, hvis det ikke er nødvendigt, da maskinen egentlig fungerer fint.
|
Svar:
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 17-April-2011 kl. 17:07
Jeg kunne forestille mig noget i denne retning: Tvet opdaterer automatisk alle kanaler. Dette sker på et tidspunkt hvor Vantagen er i standby og det gennemloopede signal muligvis ikke er kraftigt nok til at blive fanget af TVet uner en kanalsøgning.
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Skrevet af: caze
Skrevet den: 17-April-2011 kl. 22:53
fltk skrev:
Jeg kunne forestille mig noget i denne retning: Tvet opdaterer automatisk alle kanaler. Dette sker på et tidspunkt hvor Vantagen er i standby og det gennemloopede signal muligvis ikke er kraftigt nok til at blive fanget af TVet uner en kanalsøgning.
Flemming |
Kan man slå denne automatiske opdatering fra? Jeg har kigget menuerne igennem, men ikke rigtig fundet noget som ligner?
|
|